Connect with us

VIRAL

Όταν η άνοιξη μας “κλείνει” το μάτι!

Published

on

Μόλις 1 Μαρτίου σήμερα και η άνοιξη επισήμως έχει μπει… Οι μέρες θα μεγαλώσουν, ο καιρός θα γίνει πιο μαλακός, όμορφες βόλτες θα ακολουθήσουν στην παραλία και το σημαντικότερο… το καλοκαίρι έχει ήδη δρομολογηθεί. Όλη αυτή η ωραία ανοιξιάτικη ατμόσφαιρα αυτονόητο είναι να επιδρά και στη διάθεσή μας καθώς τα όμορφα στοιχεία της άνοιξης λειτουργούν ευεργετικά στην ψυχή μας. Ωστόσο, έχει παρατηρηθεί και επιβεβαιωθεί με έρευνες και επιστημονικές μελέτες πως οι επισκέψεις στους ψυχολόγους και στους ψυχιάτρους αυξάνονται με την ”άφιξη” της άνοιξης διότι σε πολλούς ανθρώπους η άνοιξη δεν έχει αυτές τις ευεργετικές συνέπειες αλλά αντίθετα λειτουργεί αρνητικά. Τα αποτελέσματα, λοιπόν των ερευνών μας ξαφνιάζουν καθώς ξέρουμε πως το φως του ηλίου δρα σαν αντικαταθλιπτικό τόσο ψυχολογικά όσο και χημικά αφού επηρεάζει το επίπεδο μελατονίνης στο αίμα μας, δηλαδή την ουσία που είναι συνυπεύθυνη για την καλή μας ψυχολογία.

Είναι λοιπόν πιθανό να υπάρχουν άνθρωποι που αντί να είναι χαρούμενοι με την άφιξη της άνοιξης, να νιώθουν θλιμμένοι;

Θα απαντήσω θετικά… Και αυτό σχετίζεται με τις προσδοκίες μας, οι οποίες μπορεί να είναι τόσο υψηλές ώστε να “κοντραρίζονται” ακόμη και με την χημεία του σώματός μας. Αυτό συμβαίνει διότι όταν ο καιρός είναι ζεστός και η φύση “ζωντανεύει” ξανά, όταν όλοι γύρω μας φαίνονται πιο χαρούμενοι,τότε φυσικό είναι να αναμένουμε και εμείς από τον εαυτό μας να είναι χαρούμενος χωρίς αυτό να είναι πάντα εφικτό. Ξαφνικά λοιπόν τρομάζουμε διότι η μελαγχολική διάθεση που μπορεί μέσα στο κρύο και το “μουντό” κλίμα του χειμώνα να μπορούσε να δικαιολογηθεί τώρα αυτά τα συναισθήματα γίνονται “βαριά φορτία” και στο τέλος μας κάνουν να νιώθουμε απομονωμένοι από τους υπόλοιπους.

Παρ’ όλα αυτά, επειδή είναι δύσκολο πολλές φορές ο ψυχικός μας κόσμος να συμβαδίζει με το κλίμα και τον καιρό, καλό είναι να απαλλάξουμε τους εαυτούς μας από το “ασήκωτο” βάρος των προσδοκιών και ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον να μην είμαστε τόσο αυστηροί κριτές με τον εαυτό μας, θα νιώσουμε πιο ελεύθεροι!

Εξάλλου, όπως έχει γράψει και ο Οδυσσέας Ελύτης:

“Την Άνοιξη αν δεν την βρεις, την φτιάχνεις”

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIRAL

Εταιρία τζιν ψάχνει να προσλάβει άτομα που θέλουν να πίνουν και να ταξιδεύουν στον κόσμο

Published

on

Την τέλεια δουλειά προσφέρει ένα μπαρ στο Λονδίνο που πληρώνει κόσμο για να πίνει και να ταξιδεύει – Οι αιτήσεις θα γίνονται δεκτές μέχρι τις 27 Αυγούστου.

Σας αρέσει να πίνετε τζιν τόνικ και να ταξιδεύετε; Τότε ίσως είστε ο τέλειος υποψήφιος για μια δουλειά που προσφέρει ένα μπαρ στο Σόχο του Λονδίνου και συνδυάζει αυτές τις δύο προϋποθέσεις.

Η δουλειά προσφέρεται από την εταιρεία που παρασκευάζει το τζιν Bombay Sapphire και το Inception Group, που ψάχνουν έναν διεθνή πρεσβευτή για τα προϊόντα τους.

Η δουλειά δημιουργήθηκε για το λανσάρισμα ενός νέου μπαρ, που είναι εμπνευσμένο από τον Φιλέα Φογκ, ήρωα του βιβλίου του Ιουλίου Βερν.

Το μπαρ λέγεται «Mr Fogg’s Society of Exploration» και βρίσκεται στην καρδιά του Σόχο.

Οι αιτήσεις γίνονται δεκτές μέσω της ιστοσελίδας του Mr Foggs, όπου οι υποψήφιοι καλούνται μέχρι τις 27 Αυγούστου να αναρτήσουν ένα βίντεο στο οποίο θα εξηγούν γιατί είναι ιδανικοί για τη δουλειά.

Οι λίγοι τυχεροί που θα προσληφθούν θα ταξιδέψουν στο Μουμπάι, το Χονγκ Κονγκ, το Σαν Φραντσίσκο, τη Νέα Τόρκη και τη Λισαβόνα το διάστημα Αυγούστου – Νοεμβρίου.

Ωστόσο, θα πρέπει να δείξουν προσοχή στην κατανάλωση τζιν, καθώς θα πρέπει να καταγράφουν το ταξίδι τους και να δημοσιεύουν φωτογραφίες και βίντεο σε κοινωνικά δίκτυα καθώς και σε blog.

Επίσης, θα πρέπει να μαζεύουν βότανα και άλλα συστατικά που θα βρουν στο ταξίδι ώστε όταν επιστρέψουν στο Λονδίνο να δημιουργήσουν το δικό τους κοκτέιλ. Επίσης, κάθε φορά που θα επιστρέφουν στο μπαρ θα παίρνουν δώρο κι ένα κοκτέιλ για το σπίτι.

Πάντως, ενώ η δουλειά ακούγεται ιδανική, μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί το ύψος του μισθού, ενώ πέραν της αγάπης στο τζιν και τα ταξίδια, οι υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν δεξιότητες στη φωτογραφία, στο γράψιμο καθώς και μια αξιοσημείωτη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αιτήσεις εδώ! (Πηγή)

Continue Reading

VIRAL

Τηλεοπτική σειρά βασισμένη σε μυθιστόρημα ετοιμάζει η Apple

Published

on

Τα δικαιώματα για την παραγωγή μιας νέας τηλεοπτικής σειράς βασισμένης στο bestsellert του Μιν Τζιν Λί «Pachinko» το οποίο κυκλοφόρησε το 2017, φέρεται να εξασφάλισε η Apple.

Σύμφωνα με το Vanity την τηλεοπτική προσαρμογή του «Pachinko» έχει αναλάβει ο Soo Hugh, ο οποίος θα είναι και ο παραγωγός της σειράς. Να υπενθυμίσουμε ότι ο Χάγκ έχει εργαστεί στο παρελθόν στο «The Terror», «The Whispers», «Under the Dome» και «The Killing».

Η εν λόγω μεταφορά της μυθιστορήματος στην μικρή οθόνη είναι μόνο μια από τις δώδεκα και πλέον πρωτότυπες τηλεοπτικές παραγωγές, που σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, έχει στα σκαριά η τεχνολογική εταιρεία. Πολλές δε εξ αυτών βασίζονται σε μυθιστορήματα.

Δεν είναι ακόμα σαφές πώς η Apple θα διανείμει τις τηλεοπτικές της εκπομπές, αλλά όπως φημολογείται η εταιρεία του Κουπερτίνο σκέφτεται να ξεκινήσει μια νέα υπηρεσία βίντεο συνεχούς ροής που ενδεχομένως θα συνδυάζεται με την συνδρομή στο Apple Music αλλά και τον πάγκο με τα ψηφιακά της περιοδικά και ειδήσεις.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες το πρώτο από τα τηλεοπτικά προγράμματα της Apple ενδέχεται να κάνει το ντεμπούτο του τον Μάρτιο του 2019 ενώ κάποιες από τις σειρές βρίσκονται ήδη σε προχωρημένο στάδιο επεξεργασίας και θα μπορούσαν να αρχίσουν να γυρίζονται πολύ σύντομα.

Τι πραγματεύεται το Pachinko

Το «Pachinko», το οποίο αποτέλεσε ένα από τα βιβλία που διεκδίκησαν το βραβείο λογοτεχνίας στα National Book Awards, καταγράφει τη ζωή τεσσάρων γενεών μιας φτωχής κορεατικής οικογένειας μεταναστών, από όταν εγκαθίστανται στην Ιαπωνία.

Η ιστορία ξεκινάει το 1911 με τη γέννηση της  Sunja, της αγαπημένης κόρης μιας φτωχής πλήν τίμιας κορεατικής οικογένειας. Η απρογραμμάτιστη εγκυμοσύνη της Sunja απειλεί να τους ντροπιάσει όλους. Ωστόσο όταν ο εραστής της την εγκαταλείπει η Sunja βρίσκει τη σωτηρία σε έναν νέο υπουργό υγείας ο οποίος προσφέρεται να την παντρευτεί αν τον ακολουθήσει στην Ιαπωνία.

Παρακολουθώντας την οικογενειακή ζωή τεσσάρων γενεών ο αναγνώστης διαβάζει ένα σαρωτικό έπος εμπλουτισμένο με ιστορικά ψήγματα και κοινωνικοπολιτκές μαρτυρίες.

Μέσα από απελπισμένους αγώνες και σκληρά κερδισμένες νίκες τα μέλη της οικογένειας των μεταναστών παραμένουν έντονα συνδεδεμένα με το παρελθόν απορρίπτοντας τα συνεχή ερωτήματα ταυτότητας που αντιμετωπίζουν.

Πηγή

Continue Reading

VIRAL

Οι ξένες αλυσίδες εστίασης που εγκατέλειψαν την Ελλάδα

Published

on

Σημαντικές είναι οι αλλαγές που συντελέστηκαν στον κλάδο της εστίασης τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας.

Ξένες αλυσίδες που ήρθαν, είδαν και δεν άντεξαν, άλλες που το πάλεψαν και κατάφεραν να εδραιώσουν την παρουσία τους στην ελληνική αγορά αλλά και άλλες που ενώ εξήγγειλαν μεγαλόπνοα σχέδια, τελικά αναγκάστηκαν να περιορίσουν σημαντικά τα αρχικά τους πλάνα.

Ο λόγος, σύμφωνα με στελέχη της αγοράς που οι ξένες αλυσίδες δεν κατάφεραν να κερδίσουν την αγάπη του καταναλωτικού κοινού είναι δύο: ο πρώτος είναι η πεποίθηση της σίγουρης επιτυχίας λόγω της μεγάλης αναγνωρισιμότητας που έχει το brand στο εξωτερικό σε συνδυασμό με την κακή επιλογή των συνεργατών που και ο δεύτερος, η αγάπη των ελλήνων καταναλωτών στο σουβλάκι.

Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η πρόσφατη πολυαναμενόμενη είσοδος της Burger King στην Ελλάδα, που αν και το 2016 ανακοίνωσε πανηγυρικά, την παρουσία της στην ελληνική αγορά με δεκάδες καταστήματα, τελικά, επέλεξε πριν από μερικούς μήνες να ανοίξει το πρώτο κατάστημα της στο αεροδρόμιο της Ρόδου.

Η καθυστέρηση αλλά και ο περιορισμός των επενδυτικών πλάνων της Burger King δεν είναι η μόνη περίπτωση στην ελληνική αγορά.

Όταν πριν από περίπου 25 χρόνια η Mc Donald’s ήρθε στην Ελλάδα, πολλοί έσπευσαν να μιλήσουν για λουκέτο του έτερου ανταγωνιστή της, της ελληνικής αλυσίδας Goody’s. 

Λίγο καιρό όμως μετά, όταν καταλάγιασε ο θόρυβος που είχε δημιουργηθεί για την έλευση του παγκόσμιου ηγέτη της μαζικής εστίασης, αποδείχτηκε ότι τα πράγματα δεν ήταν έτσι.

Η πορεία της διεθνούς αλυσίδας ήταν απογοητευτική. Τα Mc Donald’s λίγο έλλειψε να βάλουν λουκέτο, το δίκτυο της περιορίστηκε στα 19 καταστήματα, ενώ έφτασε να έχει συσσωρευμένες ζημιές πάνω από 80 εκατ. ευρώ.

Η σανίδα σωτηρίας δόθηκε από την μαλτέζικων συμφερόντων Premier Capital όταν εξαγόρασε την αλυσίδα το 2011 και κλήθηκε να ανατρέψει την καθοδική της πορεία.

Είχε προηγηθεί η πολύκροτη αποχώρηση – αποτυχία των Wendy’s που έκαναν την εμφάνιση τους στην εγχώρια αγορά το καλοκαίρι του 1989. Τα Wendy’s κατάφεραν να παραμείνουν στην Ελλάδα για πάνω από δέκα χρόνια φθάνοντας το 1997 να διαθέτουν περισσότερα από 10 καταστήματα στην Αθήνα, αρκετά στη Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες επαρχιακές.

Την αλυσίδα, την έφερε στην Ελλάδα ο Γιώργος Νίκας ο γιος του Παναγιώτη Νίκα, πρώην ιδιοκτήτη της αλλαντοβιομηχανίας Νίκας.

Παρά την ικανοποιητική πορεία των καταστημάτων, τα Wendy’s κατέβασαν ρολά. O λόγος σύμφωνα με ανθρώπους που γνωρίζουν τα όσα διαδραματίστηκαν εκείνη την εποχή, ήταν τα προβλήματα που προέκυψαν στην ανανέωση του συμβολαίου με όρους που θα ήταν πιο συμφέροντες για την ελληνική εταιρεία. Όμως η συμφωνία αυτή δεν ήλθε και η Νίκας προχώρησε σταδιακά σε αποεπένδυση.

Παράλληλα η Goody’s που εκείνη την εποχή αριθμούσε πάνω από 100 καταστήματα, και η αλλαντοβιομηχανία Νίκας ήταν ένας από τους βασικούς της προμηθευτές.

Ως εκ τούτου τέθηκε θέμα «ασυμβίβαστου» καθώς δεν μπορούσε να είναι και προμηθευτής και ανταγωνιστής.

Από τότε η Wendy’s άρχισε να παίρνει την κάτω βόλτα, με μαγαζιά που πλέον δεν συντηρούνταν και απαξιώνονταν, με προβλήματα σε σχέση με τους franchisee μέχρι που έκλεισε και το τελευταίο κατάστημα στις αρχές του 2000.

Ανάλογη ήταν και η πορεία της αλυσίδας εστιατορίων Applebee΄s που το 2011 μετά από 15 χρόνια παρουσίας στη χώρα μας, ανέστειλε την λειτουργία της.

Μάλιστα το λουκέτο ήταν τόσο ξαφνικό, που και οι εργαζόμενοι, οι οποίοι ήταν 2 μήνες απλήρωτοι, ειδοποιήθηκαν όταν πήγαν να πιάσουν δουλειά.

Αιτία, τα συσσωρευμένα χρέη της επιχείρησης λόγω οικονομικής κρίσης. Mέχρι την απόφαση για το λουκέτο λειτουργούσαν έξι Αpplebee΄s: δύο στη Θεσσαλονίκη και τέσσερα στην Αττική (Κεφαλάρι, Γλυφάδα, Λ. Αλεξάνδρας και Φ.Νέγρη).

Πηγή

Continue Reading

Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ SKG247.gr ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

LISTEN LIVE

LIKE US ON FACEBOOK

Instagram #skg

TRENDING

Copyright © 2018 SKG 24|7 Powered by Wordpress.