Connect with us

NEWS

Ελληνικά Drones Με Τεχνογνωσία ΑΠΘ

Published

on

Έχουν περάσει περίπου δύο χρόνια από τη στιγμή που ερευνητές του ΑΠΘ παρουσίασαν στο ευρύ κοινό ένα μεγάλου μεγέθους Μη Επανδρωμένο Αερόχημα (Drone), το HCUAV RX-1, με την ευκαιρία της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης. Στην πραγματικότητα, όμως, η έρευνα πάνω σε σύγχρονες τεχνολογίες και υλικά, που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε ένα αερόχημα νέας γενιάς, ικανό να πετάει μόνο του, με αυτόματο πιλότο ή με χειρισμό από το έδαφος, ξεκίνησε πολύ νωρίτερα.

Τα παραπάνω επισήμανε ο διευθυντής του Εργαστηρίου Μηχανικής Ρευστών και Στροβιλομηχανών (ΕΜΡ&Σ) του ΑΠΘ, Κυριάκος Υάκινθος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, «Πρακτορείο 104,9 FM».

«Το συγκεκριμένο αερόχημα που οι συνεργάτες μου και εγώ το σχεδιάσαμε από το μηδέν, το υλοποιήσαμε, το φτιάξαμε, το πετάξαμε και το πετάμε ακόμα, κάνοντας τα λεγόμενα flying tests, ξεκίνησε από ένα πρόγραμμα ΕΣΠΑ, το οποίο ήταν πολύ φιλόδοξο και πολύ σωστά στημένο», αναφέρει ο κ. Υάκινθος και αποκαλύπτει πως η διαδικασία εξέλιξης τέτοιων προγραμμάτων συνεχίζεται και την τρέχουσα περίοδο, με αντικείμενο τις συνεργασίες ιδιωτικών φορέων (εταιρειών) με πανεπιστήμια.

Μέσα στο 2018 τα προγράμματα τού εν λόγω Εργαστηρίου του ΑΠΘ περνούν σε νέα περίοδο: ταυτόχρονα με τη εξέλιξη και βελτίωση του πρώτου αεροχήματος (διαδικασία που έχει ξεκινήσει και θα συνδυαστεί με νέα περίοδο δοκιμών), «τρέχει» νέα συμφωνία εξέλιξης για την εγχώρια αλλά και τη διεθνή αγορά του βελτιωμένου Drone μεγάλης μεγάλης εμβέλειας και αυτονομίας.

«Η εταιρία που συμμετέχει στο πρόγραμμα (σ.σ Intrakom Defence Electronics, IDE) μπήκε στην λογική να αναπτύξει περαιτέρω αυτό το σύστημα και έκανε μια σύμβαση με εμάς. Βάσει της σύμβασης, εμείς ως Πολυτεχνείο με Έλληνες μηχανικούς -νέα παιδιά, διδάκτορες, μεταδιδάκτορες ή υποψήφιους διδάκτορες- θα είμαστε το design authority που θα βελτιώσουμε το Ιπτάμενο Αερόχημα, ώστε να γίνει ένα ώριμο προϊόν για πώληση» εξηγεί ο κ. Υάκινθος που τονίζει πως στη συνέχεια το Πανεπιστήμιο θα παίρνει τα λεγόμενα royalties (δικαιώματα), δηλαδή δεν θα πουλάει το προϊόν, αλλά θα παίρνει ποσοστό επί των πωλήσεων, που θα αποδίδεται μέσω του ειδικού λογαριασμού κονδυλίων έρευνας, προκειμένου να επενδυθεί ξανά.

Τα συγκεκριμένα ποσά θα επιστρέφουν στην ομάδα του Εργαστηρίου αλλά και στο ΑΠΘ, σε καθώς «το πανεπιστήμιο κρατάει κάποιο ποσοστό και για τις υποδομές του», σημειώνει ο διευθυντής του Εργαστηρίου Μηχανικής Ρευστών και Στροβιλομηχανών του ΑΠΘ.

Η εμπειρία που έχει συλλέξει η ομάδα των Ελλήνων ειδικών ερευνητών από τις δοκιμές του πλήρους συστήματος που εξελίσσεται τα τελευταία δύο περίπου χρόνια, ήταν εκείνη που έδωσε σημαντικές βάσεις για τις νέες συνεργασίες που ξεκινούν. Επίσης δημιούργησε τις βάσεις για το επόμενο, άλλης στόχευσης πρωτότυπο αερόχημα, που οι ερευνητές αναμένεται να έχουν έτοιμο μέσα στο 2018.

Στην τελική φάση κατασκευής του εξελιγμένου διαδόχου του Μη Επανδρωμένου Αεροχήματος HCUAV RX-1 συμμετέχει μεταξύ πολλών ελληνικών εταιρειών και μια εξειδικευμένη εταιρεία, που θα συνεργαστεί με τους σχεδιαστές χρησιμοποιώντας συνθετικά υλικά. «Αυτό είναι το καλό της υπόθεσης, το ότι δεν είναι μόνο το πανεπιστήμιο αλλά και ελληνικές εταιρείες, μικρές και μεγάλες, όπως η IDE (…) που έχουν μπει στο «παιχνίδι», καθώς θέλουν να έχουν ένα προϊόν που θα μπορεί να πληροί τις επιχειρησιακές ανάγκες είτε για πολιτική χρήση, είτε για άλλες χρήσεις. (Έτσι) σχεδιάζουμε κάτι που θα είναι μεγαλύτερο, θα πετάει πιο μακριά, πιο ψηλά, να φέρει μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο και να επιχειρεί ακόμη πιο αξιόπιστα, φτιάχνουμε ένα προϊόν» τονίζει ο κ. Υάκινθος περιγράφοντας τη δουλειά που γίνεται αυτή τη στιγμή στο ΑΠΘ.

Αγορά δεκάδων δισεκατομμυρίων ευρώ τα Μη Επανδρωμένα Αεροχήματα (Drones)

«Μάθαμε κάτι πολύ βασικό, να είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί στις διαδικασίες, να ακολουθούμε σε όλες τις διαδικασίες σχεδιασμού την παραμικρή λεπτομέρεια βήμα προς βήμα. Οι διαδικασίες είναι άλλωστε καταγεγραμμένες στην αμερικανική και την ευρωπαϊκή βιβλιογραφία για το πώς σχεδιάζεις, ποια διαδικασία ακολουθείς βήμα-βήμα, και εφόσον το τηρείς πιστά πάντοτε κάνεις κάτι επιτυχημένο. Το (πρωτότυπο μοντέλο του αεροχήματος) σχεδιάσαμε και πέταξε κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα» αναφέρει ο κ. Υάκινθος ενώ τονίζει πως η διαδικασία μέσα από την οποία έχει προκύψει η εξέλιξη των ελληνικών αεροχημάτων στηρίζεται στους νέους ερευνητές «που διαθέτουν πολύ πάθος». «Το δεύτερο που μάθαμε είναι ότι δεν πρέπει ποτέ να χάνουμε το όραμά μας. Με πολλή υπομονή και επιμονή και ξενύχτι, πάρα πολύ σκληρή δουλειά, καταφέραμε να κάνουμε αυτό. Από εκεί και πέρα όταν το πετάξαμε, είδαμε ότι θα χρειαζόμασταν (σ.σ πριν από την εμπορική διάθεση των αεοροχημάτων) ελάχιστες βελτιώσεις. Στο σημείο αυτό οι εταιρείες, οι ιδιωτικοί φορείς πλέον μπήκαν στη λογική του ότι αυτό μπορεί να είναι προϊόν» προσθέτει ο Έλληνας επιστήμονας.

Το νέο, εμπορικά διαθέσιμο προϊόν, θα διατεθεί σε μια διεθνή αγορά που αποτιμάται πλέον σε δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ. «(Στόχος είναι) να γίνει κάτι που να είναι εύκολα συντηρήσιμο, να μπορεί εύκολα να αναπτυχθεί στο πεδίο δοκιμών, να κάνει εύκολη τη ζωή των χρηστών, να είναι φτηνό, να έχει πολύ υψηλή ποιότητα» σημείωσε.

Ανεξάντλητο πεδίο εφαρμογών

Κατά τη διάρκεια της εξέλιξης του ολοκληρωμένου συστήματος, όπως ανέφερε ο κ. Υάκινθος, η ομάδα των ερευνητών εκτίμησε πως είναι εφικτή η συνδυαστική χρήση του Μη Επανδρωμένου Αεροχήματος σε μια εμπορική του έκδοση με τεχνολογικές λύσεις που θα εναλλάσσονται (σ.σ διαφορετικά φορτία αισθητήτων, «payloads»). «Είδαμε ότι αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πάρα πολλές εφαρμογές: από πολιτική προστασία μέχρι δασοπυρόσβεση, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακόμα και για την επιτήρηση των αγωγών φυσικού αερίου, να βλέπουμε εάν υπάρχει διαρροή, να πετάει από πάνω και με ειδικές θερμικές κάμερες να βλέπουμε πού υπάρχει διαρροή» εξηγεί ο Έλληνας καθηγητής ενώ συμπληρώνει πως με το υψηλών επιδόσεων Μη Επανδρωμένο Αερόχημα «με πολύ χαμηλό κόστος θα μπορούμε να επιτηρούμε τις ακτές μας, μεγάλες θαλάσσιες εκτάσεις χωρίς κίνδυνο ανθρώπινης ζωής».

«Φανταστείτε αν είχαμε τέτοια συστήματα στην Αθήνα, στον Σαρωνικό, όπου είχε γίνει το ατυχές γεγονός με τη ρύπανση. Να πετάει από πάνω ένα τέτοιο σύστημα -μιλάμε για μεγάλο, διότι τα μικρά τα drones δεν μπορούν να σηκώσουν το μεγάλο φορτίο με εξειδικευμένες κάμερες και δεν μπορούν να πετάξουν για πολλή ώρα» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Υάκινθος, για να προσθέσει πως «εφόσον κανείς έχει ένα μεγάλο σύστημα το οποίο πετάει μπορεί να σαρώσει μεγάλες εκτάσεις και να πάρει εικόνα».

Εφικτές είναι και πολλές διαφορετικές χρήσεις στην ελληνική γεωργία, καθώς Έλληνες αγρότες «θα μπορούν στον κάμπο της Θεσσαλίας ή της Μακεδονίας να πετάνε τέτοια συστήματα και να βλέπουν κάτω ποσοστά υγρασίας, να βλέπουν πού χρειάζεται πότισμα». Ή και από τα Σώματα Ασφαλείας: «Γιατί να σηκώνουμε αεροσκάφη να πετάνε, μπορούμε να απογειώνουμε ένα τέτοιο αερόχημα πάνω από μια περιοχή που είναι κρίσιμη» επισημαίνει ο Έλληνας επιστήμονας.

Σχεδιασμός ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη, στα χνάρια των πρωτοπόρων

Απαντώντας στο ερώτημα κατά πόσο είναι εφικτό να αποκτήσει μια εγχώρια βιομηχανία εξαγωγικό προσανατολισμό ο κ. Υάκινθος ήταν θετικός. «Είναι μια νέα τεχνολογία η οποία στην Ελλάδα μπορεί να φέρει κέρδη, να φέρει νέες θέσεις εργασίας, κάτι που μπορεί να πάει μπροστά» αναφέρει ο Έλληνας επιστήμονας, σημειώνοντας πως στο Ισραήλ «οι άνθρωποι ξεκίνησαν από γκαράζ πριν από αρκετά χρόνια και τώρα έχουν δημιουργήσει τεράστιες βιομηχανίες», ενώ τονίζει πως αυτό είναι και στόχος των νέων συνεργασιών που έχουν ξεκινήσει: το τελικό εμπορικό προϊόν να έχει πολλαπλές χρήσεις από τους πελάτες σε όλο τον κόσμο. «(Οι πελάτες) θα μπορούν να αλλάζουν τον εξοπλισμό, τις κάμερες, στο πλαίσιο κάποιων ορίων που έχουν σχέση με το βάρος, θα υπάρχει ο σχεδιασμός modular (σπονδυλωτός), όπου ο καθένας ανάλογα με την αποστολή θα μπορεί να τοποθετεί μια συγκεκριμένη κάμερα ενώ θα μπορεί το Αερόχημα να ενοικιάζεται και ως παροχή υπηρεσιών από τον ιδιοκτήτη, να υπενοικιάζεται δηλαδή» εξηγεί.

Σε ό,τι αφορά τέλος τη διάθεση στην αγορά των πρώτων συστημάτων παραγωγής, το Εργαστήριο του ΑΠΘ σχεδιάζει δοκιμές του εν λόγω βελτιωμένου αεροχήματος μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, ενώ ταυτόχρονα οι επιστήμονες του Εργαστηρίου Μηχανικής Ρευστών και Στροβιλομηχανών δουλεύουν ήδη πάνω στο εντελώς νέο εξελιγμένου σχεδιασμού, με έμφαση στη μεταφορά φορτίων, αερόχημα (drone) όπως γνωστοποίησε ο κ. Υάκινθος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα πρόκειται για ένα μοντέλο με πρωτοποριακά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που θα πλησιάζει τη σχεδίαση μιας «Ιπτάμενης Πτέρυγας» και θα μπορεί να είναι στον αέρα για πολλές ώρες αλλά και να μεταφέρει φορτίο αξιόλογου βάρους. Ένα drone αντοχής (σ.σ μοντέλα long endurance), ιδανικό για χώρες με τη γεωμορφολογία όπως η Ελλάδα και με ακόμη πιο ευρύτερη γκάμα εμπορικών, αλλά και, ενδεχομένως αν αυτό ζητηθεί, εθνικής σημασίας, εφαρμογών και αποστολών.

Πηγή

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

NEWS

Θεσσαλονίκη: Αυξημένα κατά 14,4% τα ενοίκια σε σύγκριση με πέρσι

Published

on

Αύξηση 8,4% σε ολόκληρη την επικράτεια σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα εμφανίζουν την τρέχουσα χρονική περίοδο οι τιμές των ενοικίων, σύμφωνα με πανελλαδική έρευνα ενοικιάσεων του κτηματομεσιτικού δικτύου RE/MAX Ελλάδας, κατά την οποία η κτηματαγορά έχει αρχίσει να δείχνει σημάδια ανάκαμψης.

Βάσει της έρευνας, στην αύξηση των ενοικίων φαίνεται να έχουν παίξει ρόλο τόσο τα αποθέματα διαθέσιμων κατοικιών που ολοένα και μειώνονται, όσο και οι βραχυπρόθεσμες μισθώσεις κατοικιών που έχουν οδηγήσει τα ακίνητα που προορίζονται για μακροχρόνια μίσθωση να αποτελούν «μήλον της Έριδος» για χιλιάδες ενδιαφερόμενους ενοικιαστές σε δημοφιλείς περιοχές της Αττικής και της Θεσσαλονίκης.

Την ανηφόρα τράβηξαν οι τιμές των ενοικίων

Οι τιμές των ενοικίων σε πανελλαδική κλίμακα σημείωσαν σημαντική αύξηση σε σχέση με πέρυσι της τάξης του 8,4%. Αναλυτικότερα, στην Αττική αυξήθηκαν κατά 6,9%, στη Θεσσαλονίκη κατά 14,4% και στην περιφέρεια κατά 7,1% (με μεγάλες όμως διαφορές από πόλη σε πόλη). Σημαντική διαπίστωση είναι πως δεν σημειώθηκαν πουθενά μειώσεις τιμών σε πόλεις ως σύνολα. Ειδικότερα, αύξηση τιμών κατά 15% παρατηρήθηκε στην Πάτρα και στον Βόλο, ακολουθούμενες από την Σπάρτη κατά 14% ενώ στην Αλεξανδρούπολη υπήρξε αξιοσημείωτη αύξηση 17%. Μικρότερη άνοδος 2-7% σημειώθηκε σε πόλεις όπως Καβάλα, Καρδίτσα, Ξάνθη, Λαμία και Κόρινθο ενώ στα ίδια επίπεδα παρέμειναν οι τιμές μόνο στην Λάρισα και στα Ιωάννινα σε σχέση με το 2017.

Στις περιοχές του πολεοδομικού συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης, οι τιμές παρουσίασαν αύξηση 14,4% κατά μέσο όρο, με μεγάλες διακυμάνσεις όμως από περιοχή σε περιοχή. Στις περιοχές του Δήμου Θεσσαλονίκης, οι τιμές αυξήθηκαν κατά μέσο όρο 10%, με εξαίρεση όμως τις περιοχές της Τούμπας, της Χαριλάου και της Άνω Πόλης όπου καταγράφηκαν αυξήσεις 13% ως 21%. Στην Ανατολική Θεσσαλονίκη οι τιμές ανέβηκαν 20% κατά μέσο όρο και πάλι όμως με έντονες αποκλίσεις από περιοχή σε περιοχή. Χαρακτηριστικά στην περιοχή της Κηφισιάς καταγράφηκε αύξηση 20%, στο Πανόραμα 13% ενώ στο Καραμπουρνάκι 3%.

Τέλος, στη Δυτική Θεσσαλονίκη η αύξηση που σημειώθηκε ήταν μεγέθους 8% κατά μέσο όρο για το σύνολο της περιοχής, με εξαίρεση την περιοχή του Ωραιοκάστρου όπου τα ενοίκια μειώθηκαν κατά -3% και της Πολίχνης όπου παρέμειναν αμετάβλητα. Η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στις περιοχές του Εύοσμου, του Κορδελιού, της Ηλιούπολης και των Αμπελοκήπων με ποσοστά άνω του 11%, ενώ στις περιοχές της Νεάπολης, Σταυρούπολης και Ευκαρπίας το ποσοστό κυμάνθηκε στο 8-9%.

Τι είδους ακίνητα ψάχνουν οι ενοικιαστές

Από το πλήθος των δεδομένων που συγκεντρώθηκαν από το σύνολο των γραφείων της RE/MAX πανελλαδικά, προέκυψε ότι το προφίλ του δημοφιλέστερου ακινήτου διαφέρει από περιοχή σε περιοχή, όμως σε γενικές γραμμές στις περισσότερες περιοχές της χώρας προτιμώνται τα μικρά διαμερίσματα 1-2 υπνοδωματίων, μέχρι 20ετίας ή παλαιότερα αλλά ανακαινισμένα.

Στη Θεσσαλονίκη, στο κέντρο και στις περιοχές κοντά στα Πανεπιστήμια, στην κορυφή των προτιμήσεων βρίσκονται τα διαμερίσματα 1 υπνοδωματίου, σε καλή κατάσταση με έτος κατασκευής μετά το 1990 ή ανακαινισμένα ανεξαρτήτου ηλικίας, 40-50τ.μ., σε τιμές 250-400 ευρώ. Στις ίδιες επίσης περιοχές ζητούνται και διαμερίσματα 2 υπνοδωματίων, 70-90τ.μ., στα 350-500 ευρώ ενοίκιο. Στις βόρειες και δυτικές συνοικίες (από Συκιές έως Κορδελιό) το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε διαμερίσματα 2 υπνοδωματίων, εμβαδού 70 – 90 τ.μ., ηλικίας έως 20ετών με το ενοίκιο να ανέρχεται στα 280 – 350 ευρώ. Στο Πανόραμα προτιμώνται οι μεζονέτες, με εμβαδόν περίπου 140-180τ.μ., 15ετίας, στα 600-800 ευρώ. Στις ανατολικές συνοικίες ζητούνται κυρίως διαμερίσματα των 2 δωματίων ηλικίας ως 20 ετών σε καλή κατάσταση ή παλιότερα αλλά ανακαινισμένα σε τιμές 350-450 ευρώ.

Στις περιφερειακές μεγάλες πόλεις της ελληνικής επικράτειας, όπως είναι ο Βόλος, η Λάρισα, η Πάτρα, τα Ιωάννινα, η Καβάλα και η Αλεξανδρούπολη καθώς και σε μικρότερες όπως είναι η Ξάνθη, η Κομοτηνή και η Λαμία, οι ενοικιαστές αναζητούν κυρίως διαμερίσματα 1 υπνοδωματίου, 40-50 τ.μ., ηλικίας κάτω των 20 ετών σε τιμές από 200 έως 350 ευρώ καθώς και 2 υπνοδωματίων, 70-100τ.μ., κάτω των 20 ετών ή παλιότερα αλλά ανακαινισμένα, σε τιμές 300 έως 450 ευρώ. Σε άλλες πόλεις της περιφέρειας (Καρδίτσα, Κόρινθος, Σπάρτη, Καστοριά) η προτίμηση στρέφεται κυρίως σε διαμερίσματα 2 υπνοδωματίων, εμβαδού 70 – 100 τ.μ., ηλικίας έως 20ετών με τιμές ενοικίων 300 έως 350 ευρώ.

Ποια χαρακτηριστικά επικρατούν στις προτιμήσεις των υποψήφιων ενοικιαστών

Σύμφωνα με την έρευνα, τα χαρακτηριστικά εκείνα που κυριαρχούν στις προτιμήσεις των υποψήφιων ενοικιαστών και προσδίδουν αξία σε ένα ακίνητο προς ενοικίαση, σχετίζονται αφενός με την οικονομία και τη συντήρησή του και αφετέρου με παροχές που προσφέρουν καλύτερη ποιότητα ζωής.

Αναλυτικότερα, τα πλέον επιθυμητά χαρακτηριστικά είναι:

Η αυτόνομη θέρμανση (προτιμάται το φυσικό αέριο),

Η καλή κατάσταση του ακινήτου και αν είναι παλιό αν έχει ανακαινισθεί και πόσο πρόσφατα

Η ύπαρξη θέσης στάθμευσης

Αυτά τα οποία σχετίζονται με την οικονομία, το «ευ ζην» και την άνεση στην καθημερινότητα των ενοικιαστών είναι:

Η κατάσταση των κουφωμάτων

Η ύπαρξη ασανσέρ

Και το επίπεδο του ορόφου που σχετίζεται με την ασφάλεια και την ύπαρξη θέας

Αύξηση της ζήτησης για ενοίκια

Σε σχέση με την περσινή χρονιά, η ζήτηση για ενοικίαση αυξήθηκε αρκετά σχεδόν σε όλες τις πόλεις, ενώ σε ελάχιστες παρέμεινε στα ίδια επίπεδα. Η προτίμηση των ενοικιαστών στράφηκε περισσότερο σε σπίτια νεότερης και μέσης ηλικίας (έως 10-20 ετών) ενώ δεν υπήρξε αλλαγή ως προς τις προτιμήσεις σε μεγαλύτερα ή μικρότερα σπίτια. (Πηγή)

Continue Reading

NEWS

Συλλαλητήριο για τη Μακεδονία στη Θεσσαλονίκη την ημέρα του δημοψηφίσματος στα Σκόπια

Published

on

Συλλαλητήριο θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις στις 30 Σεπτεμβρίου, ημέρα κατά την οποία οι πολίτες της γείτονος χώρας καλούνται ψηφίσουν με ένα «ναι» ή ένα «όχι» την ένταξη σε ΕΕ και ΝΑΤΟ, μέσω της έγκρισης της συμφωνίας των Πρεσπών. Μέσω facebook, προγραμματίζεται συλλαλητήριο για το απόγευμα της 30ης Σεπτεμβρίου στις 18.00  στην Πλατεία Αριστοτέλους.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, “την Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου στις 6 μ.μ. η Θεσσαλονίκη διατυμπανίζει στην πλατεία Αριστοτέλους, μπροστά στο άγαλμα του Αριστοτέλη. Στα Σκόπια διεξάγεται το δημοψήφισμα σχετικά με το κατάπτυστο προσύμφωνο των Πρεσπών, που τους χαρίζει όνομα – εθνότητα – γλώσσα μακεδονική κι όλα τα παράγωγα αυτών. Απευθυνόμαστε σε όλους και σας καλούμε να ενώσουμε τις φωνές και τις ψυχές μας, να υψώσουμε το ανάστημά μας δηλώνοντας με την παρουσία μας για άλλη μια φορά την ιστορική μας αλήθεια και το δίκαιο του αγώνα μας . Έχουμε υποχρέωση να αποτρέψουμε την παραχάραξη της ιστορίας και της πολιτιστικής και πολιτισμικής κληρονομιάς μας. Ο αγώνας για τη Μακεδονία είναι ανένδοτος και δεν θα σταματήσουμε μέχρι να δικαιωθούμε διασφαλίζοντας την ιστορική συνέχεια της ελληνικότητας της χώρας του Μεγαλέξανδρου. Όχι στα λάθη της συμφωνίας, όχι στη λήθη της ιστορίας” .

Continue Reading

NEWS

Ξεκινούν και στη Θεσσαλονίκη ακροάσεις πολιτών στην Αστυνομία

Published

on

Ύστερα από απόφαση του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγου Αριστείδη Ανδρικόπουλου, επεκτείνεται η ημέρα ακρόασης πολιτών από την Ελληνική Αστυνομία και στη Θεσσαλονίκη, ήδη κατά τον τρέχοντα μήνα, με στόχο να ισχυροποιηθεί η σχέση αμοιβαίας κατανόησης και εμπιστοσύνης με την κοινωνία, εξασφαλίζοντας παράλληλα την αποδοχή, τη στήριξη και τη συνεργασία των συμπολιτών μας.

Συγκεκριμένα, συγκροτείται τετραμελής επιτροπή που θα δέχεται σε ακρόαση πολίτες που επιθυμούν να εκθέσουν δια ζώσης το πρόβλημά που τους απασχολεί, την τελευταία Πέμπτη κάθε μήνα, κατά τις ώρες 14:00-22:00.

Εάν ο αριθμός των υποβληθέντων αιτημάτων ακρόασης είναι τέτοιος που να καθιστά αδύνατη τη δυνατότητα ανταπόκρισης στο σύνολό τους, οι ενδιαφερόμενοι θα ενημερώνονται σχετικά από το Υπασπιστήριο του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Θεσσαλονίκης προκειμένου είτε να αναδιαμορφώνεται ο χρόνος συνάντησης, είτε να επιλέγεται εναλλακτικός τρόπος χειρισμού του ζητήματος.

Η καινοτόμος αυτή δράση εφαρμόζεται ήδη στην Αθήνα με επιτυχία, αναδεικνύοντας το κοινωνικό πρόσωπο της Αστυνομίας και ενισχύοντας τη σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και κατανόησης μεταξύ Αστυνομίας και πολιτών.

Οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν τα αιτήματα ακρόασης εγγράφως, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση gadthe@astynomia.gr, τηλεφωνικά στον αριθμό 2310-388201, καθημερινά κατά τις ώρες 09.00 – 13.00.

Η ημέρα ακρόασης πολιτών θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη την 27η Σεπτεμβρίου 2018 και τα αιτήματα θα υποβάλλονται σήμερα και αύριο, 25 – 26 Σεπτεμβρίου, τις ίδιες ώρες.

 

Continue Reading

Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ SKG247.gr ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

LISTEN LIVE

LIKE US ON FACEBOOK

Instagram #skg

TRENDING

Copyright © 2018 SKG 24|7 Powered by Wordpress.