Connect with us

VIRAL

Η Apple σχεδιάζει το Netflix των ειδήσεων

Published

on

Η Apple σχεδιάζει να ενσωματώσει στην υπηρεσία Apple News την εφαρμογή ανάγνωσης περιοδικών Texture που εξαγόρασε πρόσφατα για να ξεκινήσει την δική της συνδρομητική υπηρεσία, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν τα σχέδια της εταιρείας. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο γενικότερο σχέδιο της δημιουργού των iPhone για την ενίσχυση των εσόδων της από ψηφιακό περιεχόμενο και υπηρεσίες.

Η Apple συμφώνησε τον προηγούμενο μήνα να αγοράσει το Texture, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες του να αγοράσουν συνδρομές σε περισσότερα από 200 περιοδικά για 9,99 δολάρια τον μήνα. Στόχος της εταιρείες είναι να ενσωματώσει το προσωπικό και την τεχνολογία της Texture στην ομάδα Apple News, η οποία κατασκευάζει την συνδρομητική υπηρεσία.
Μια βελτιωμένη εφαρμογή Apple News με τις συνδρομητικές υπηρεσίες αναμένεται να ξεκινήσει να διατίθεται μέσα στον επόμενο χρόνο, και μια μερίδα των εσόδων από τις συνδρομές θα πάει στους εκδότες των περιοδικών που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα, δήλωσε οι ίδιες πηγές που ζήτησαν να μην κατονομαστούν επειδή συζητούν για μην ανακοινωμένες κινήσεις. Η Apple αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες.

Η εταιρεία είχε παλαιότερα μια εφαρμογή με την ονομασία Newsstand που συνδύαζε διάφορα περιοδικά και εφημερίδες, αλλά η πρόσβαση σε κάθε Μέσο πληρωνόταν ξεχωριστά. Με τον ίδιο τρόπο λειτουργούσε και η υπηρεσία Apple News όταν ξεκίνησε το 2015.

Εκτιμάται ότι μια νέα απλοποιημένη έκδοση της εφαρμογής που θα καλύπτει διάφορες εκδόσεις θα μπορούσε να αυξήσει την χρήση και τα έσοδα του Apple News με τρόπο παρόμοιο με αυτό που έγινε όταν η εφαρμογή Apple Music ξεκίνησε να λειτουργεί συνδρομητικά και πάλι στην τιμή των 9,99 δολαρίων τον μήνα. Η εν λόγω υπηρεσία streaming δημιουργήθηκε και αυτή μετά από μια εξαγορά: Η Apple αγόρασε την Beats Music και την εταιρεία αναπαραγωγής ήχου Beats έναντι 3 δισ. δολαρίων το 2015.Τότε η Beats Music είχε λιγότερους από ένα εκατομμύριο συνδρομητές, τους οποίου η Apple αύξησε σε πάνω από 40 εκατομμύρια.

Όμως σύμφωνα με τον Τζιν Μούνστερ, αναλυτή αγορών που ειδικεύεται στην Apple και συνιδρυτή της Loop Ventures δεν είναι εύκολο να επαναληφθεί η επιτυχία της Beats και του Apple Music. «Ο κόσμος πληρώνει για μουσική, πληρώνει για βίντεο και οι περισσότερες υπηρεσίες ειδήσεων υποστηρίζονται από διαφημίσεις», δηλώνει. «Αν η Apple ξεκινήσει μια υπηρεσία παρόμοια με το Texture, το πιο πιθανό είναι να μην έχει πολλούς συνδρομητές».

Αν η Apple χρεώνει μερικά δολάρια τον μήνα αντί για 9,99 δολάρια που κοστίζει η συνδρομή στην Apple Music, θα καταφέρει να αυξήσει κάπως τους συνδρομητές, είπε. Όμως εκτίμησε πως η νέα υπηρεσία πιθανότατα «δεν θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τα έσοδα της Apple από συνδρομές».

Πηγή

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

NEWS

Ryanair: Εισιτήρια με έκπτωση σε πτήσεις από Σεπτέμβριο για μία μόνο ημέρα!

Published

on

Η Ryanair ανακοίνωσε τεράστια προσφορά για το Σαββατοκύριακο προσφέροντας έκπτωση έως €30 σε πτήσεις μετ ‘επιστροφής στο Ευρωπαϊκό της δίκτυο.

Η προσφορά θα είναι διαθέσιμη μόνο στην ryanair.com μέχρι τα μεσάνυχτα της Δευτέρας (3 Σεπ) για ταξίδι από το Σεπτέμβριο έως και τον Ιανουάριο .

Ο Νικόλας Λάρδης της Ryanair δήλωσε: “Αυτό το Σαββατοκύριακο μπορείτε να κάνετε κράτηση για πτήσεις μετ’ επιστροφής με έκπτωση έως και €30 για ταξίδια από το Σεπτέμβριο έως και τον Ιανουάριο στο Ευρωπαϊκό μας δίκτυο. Δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή για να κλείσετε το ταξίδι σας για το φθινόπωρο ή το χειμώνα. (Πηγή)

Η απίθανη αυτή προσφορά θα λήξει τα μεσάνυχτα της Δευτέρας όποτε βιαστείτε και επωφεληθείτε της προσφοράς.”

Κάντε κράτηση εδώ: https://www.ryanair.com/gr/el/plan-trip/explore/flashsale

Continue Reading

VIRAL

Τέλος στην δωρεάν χειραποσκευή βάζει η Ryanair

Published

on

Αλλάζει και πάλι πολιτική βαλίτσας υιοθετεί από 1η Νοεμβρίου η μεγαλύτερη χαμηλού κόστους αεροπορική της Ευρώπης, απαγορεύοντας στους ταξιδιώτες τη δωρεάν δεύτερη αποσκευή στην καμπίνα. Οι νέοι περιορισμοί της εταιρείας όπως αναφέρεται σε ανακοίνωσή της αποσκοπούν στην ελαχιστοποίηση των καθυστερήσεων των πτήσεων.

Αναλυτικότερα, ξεκινώντας από την 1η Νοεμβρίου, η μεγαλύτερη low cost αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης θα επιτρέπει αποκλειστικά στους επιβάτες που έχουν πληρώσει για προτεραιότητα επιβίβασης να φέρουν μαζί τους δύο δωρεάν τσάντες μεταφοράς ( μια τσάντα με ροδάκια και μια μικρότερη χειραποσκευή)

Στους υπόλοιπους επιβάτες θα επιτρέπεται μόνο μια δωρεάν μικρή τσάντα μεταφοράς, ένα backpack ή μια τσάντα laptop.

Όπως εξήγησαν στελέχη της εταιρείας την Τετάρτη, η Ryanair θα παρέχει ωστόσο την δυνατότητα στους επιβάτες να πάρουν και δεύτερη αποσκευή βάρους έως 10 κιλών μαζί τους πληρώνοντας 8 λίρες ( 8,86 ευρώ) – κόστος μικρότερο από τα 25 ευρώ που πληρώνουν σήμερα για βαλίτσα βάρους 20 κιλών.

«Οι παραδοσιακού μεγέθους χειραποσκευές, η μεγαλύτερη δηλαδή από τις τσάντες που οι επιβάτες παίρνουν μαζί τους στην καμπίνα στην πλειονότητα των  αεροπορικών -θα αφήνεται στο check-in και θα κοστίζει 8 ευρώ για τους επιβάτες που δεν έχουν διασφαλίσει την προτεραιότητά τους», ανέφερε χαρακτηριστικά η Ryanair.

Η αεροπορική με έδρα το Δουβλίνο ανέφερε ότι η κίνηση αυτή αποσκοπεί στο να αποφευχθούν οι καθυστερήσεις στην επιβίβαση και κατ επέκταση στις πτήσεις.

Να υπενθυμίσουμε ότι η εταιρεία είχε αλλάξει την πολιτική βαλίτσας τον περασμένο Ιανουάριο ωστόσο το νέο καθεστώς το οποίο επιτρέπει στους επιβάτες να παραδίδουν τις χειραποσκευές τους δωρεάν στις πύλες επιβίβασης, εξακολουθεί να προκαλεί καθυστερήσεις, πράγμα το οποίο με τόσο σφιχτό πτητικό πρόγραμμα της κοστίζει εν μέρει ακριβά.

Διευκρίνισε μάλιστα πως η παρούσα απόφαση εξασφαλίζει στους επιβάτες να μπορούν να πάρουν μια βαλίτσα με χαμηλότερο κόστος  και δεν αποσκοπεί στην αύξηση κέρδους αφού έχει αυξηθεί το βάρος της μικρότερης βαλίτσας που μπορεί να πάρει κανείς στην καμπίνα κατά 40%.

«Το 60% των πελατών μας δεν θα επηρεαστούν από την νέα πολιτική, αφού είτε πληρώνουν το τέλος προτεραιότητας ή ταξιδεύουν με πολύ μικρές αποσκευές» τόνισε ο chied marketing officer της Ryanair, Κένι Τζέικομπς.

Το υπόλοιπο 40% να μπορεί να επιλέξει τα αγοράσει την προτεραιότητά του πληρώνοντας 6 λίρες (6,65 ευρώ) για την βαλίτσα 20 κιλών είτε να πληρώσει 8 (8,86 ευρώ) λίρες για την βαλίτσα των 10 κιλών. (Πηγή)

Continue Reading

VIRAL

Εταιρία τζιν ψάχνει να προσλάβει άτομα που θέλουν να πίνουν και να ταξιδεύουν στον κόσμο

Published

on

Την τέλεια δουλειά προσφέρει ένα μπαρ στο Λονδίνο που πληρώνει κόσμο για να πίνει και να ταξιδεύει – Οι αιτήσεις θα γίνονται δεκτές μέχρι τις 27 Αυγούστου.

Σας αρέσει να πίνετε τζιν τόνικ και να ταξιδεύετε; Τότε ίσως είστε ο τέλειος υποψήφιος για μια δουλειά που προσφέρει ένα μπαρ στο Σόχο του Λονδίνου και συνδυάζει αυτές τις δύο προϋποθέσεις.

Η δουλειά προσφέρεται από την εταιρεία που παρασκευάζει το τζιν Bombay Sapphire και το Inception Group, που ψάχνουν έναν διεθνή πρεσβευτή για τα προϊόντα τους.

Η δουλειά δημιουργήθηκε για το λανσάρισμα ενός νέου μπαρ, που είναι εμπνευσμένο από τον Φιλέα Φογκ, ήρωα του βιβλίου του Ιουλίου Βερν.

Το μπαρ λέγεται «Mr Fogg’s Society of Exploration» και βρίσκεται στην καρδιά του Σόχο.

Οι αιτήσεις γίνονται δεκτές μέσω της ιστοσελίδας του Mr Foggs, όπου οι υποψήφιοι καλούνται μέχρι τις 27 Αυγούστου να αναρτήσουν ένα βίντεο στο οποίο θα εξηγούν γιατί είναι ιδανικοί για τη δουλειά.

Οι λίγοι τυχεροί που θα προσληφθούν θα ταξιδέψουν στο Μουμπάι, το Χονγκ Κονγκ, το Σαν Φραντσίσκο, τη Νέα Τόρκη και τη Λισαβόνα το διάστημα Αυγούστου – Νοεμβρίου.

Ωστόσο, θα πρέπει να δείξουν προσοχή στην κατανάλωση τζιν, καθώς θα πρέπει να καταγράφουν το ταξίδι τους και να δημοσιεύουν φωτογραφίες και βίντεο σε κοινωνικά δίκτυα καθώς και σε blog.

Επίσης, θα πρέπει να μαζεύουν βότανα και άλλα συστατικά που θα βρουν στο ταξίδι ώστε όταν επιστρέψουν στο Λονδίνο να δημιουργήσουν το δικό τους κοκτέιλ. Επίσης, κάθε φορά που θα επιστρέφουν στο μπαρ θα παίρνουν δώρο κι ένα κοκτέιλ για το σπίτι.

Πάντως, ενώ η δουλειά ακούγεται ιδανική, μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί το ύψος του μισθού, ενώ πέραν της αγάπης στο τζιν και τα ταξίδια, οι υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν δεξιότητες στη φωτογραφία, στο γράψιμο καθώς και μια αξιοσημείωτη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αιτήσεις εδώ! (Πηγή)

Continue Reading

Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ SKG247.gr ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

LISTEN LIVE

LIKE US ON FACEBOOK

Instagram #skg

TRENDING

Copyright © 2018 SKG 24|7 Powered by Wordpress.