Connect with us

Οικονομια

Ναυάγησε στους δρόμους το εγχείρημα της κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ

Published

on

Μια από τις σημαντικότερες ανατροπές στον τομέα των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης ήταν η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ. Δυόμισι χρόνια μετά την ανάληψη της εξουσίας η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ έλαβε τελικά την απόφαση να θέσει υπό τον έλεγχο του δημοσίου τον ΟΑΣΘ ο οποίος βρισκόταν πλέον στο χείλος της χρεοκοπίας. Το σχετικό νομοσχέδιο ψηφίστηκε στη Βουλή στις 19 Ιουλίου και στις 10 Αυγούστου έγινε η εγκατάσταση της νέας διοίκησης η οποία διορίστηκε με Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη και Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου.

Η μεγάλη καθυστέρηση της κυβέρνησης να λάβει τις οριστικές αποφάσεις της προκάλεσε οικονομική ασφυξία στον ΟΑΣΘ ο οποίος είχε αρκετές οικονομικές εκκρεμότητες με το ελληνικό δημόσιο, απαιτήσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ οι οποίες όμως είχαν «παγώσει». Αυτό, σε συνδυασμό με την κάκιστη διαχείριση εκ μέρους της διοίκησης των μετόχων, είχε ως αποτέλεσμα ο Οργανισμός να μην δύναται να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του, ούτε καν στην εξόφληση της μισθοδοσίας των περίπου 2.300 εργαζομένων.

Η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ είναι μια κρίσιμη απόφαση για τη Θεσσαλονίκη καθώς τα αστικά λεωφορεία είναι το μόνο δημόσιο μέσο μεταφοράς και η πορεία του Οργανισμού επηρεάζει ευθέως το κυκλοφοριακό της πόλης καθώς και της υπαίθρου του νομού. Το εγχείρημα θα κριθεί οριστικά στο τέλος του 2019 οπότε, βάσει του νόμου 4482/2017 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η εκκαθάριση του ΟΑΣΘ και στη θέση του να λειτουργήσει από κει κι έπειτα η νέα εταιρεία Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης Α.Ε. (ΑΣΥΘ) στις οποίες θα μεταβιβαστούν όλα τα περιουσιακά στοιχεία του Οργανισμού, μαζί και το προσωπικό του. Ωστόσο, η πορεία του υπό εκκαθάριση ΟΑΣΘ, εκτός από το μέλλον της ΑΣΥΘ θα καθορίσει και την ποιότητα των συγκοινωνιών για τον υπόλοιπο ενάμιση χρόνο που μεσολαβεί έως τότε.

Διαρκώς μειώνονται τα λεωφορεία

Κρίσιμη παράμετρος η οποία καθορίζει την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας από τον ΟΑΣΘ είναι ασφαλώς ο αριθμός των λεωφορείων τα οποία κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους της πόλης και του νομού. Σήμερα, δέκα μήνες μετά την κρατικοποίησή του ο ΟΑΣΘ αδυνατεί να θέσει σε κυκλοφορία τον απαιτούμενο αριθμό των λεωφορείων ώστε να διεξάγεται ομαλά η συγκοινωνία στην πόλη. Παρότι, σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν διατεθεί κάμποσα εκατομμύρια ευρώ για ανταλλακτικά και παρότι επανήλθαν στην κυκλοφορία δεκάδες λεωφορεία τα οποία είχαν παροπλιστεί λόγω συμπλήρωσης 20ετιας, εντούτοις ο αριθμός των διαθέσιμων λεωφορείων εξακολουθεί να παραμένει καθηλωμένος αρκετά κάτω από τα 400. Ακριβή στοιχεία δεν δίνονται στη δημοσιότητα, για ευνόητους λόγους, ενώ ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ σε κάθε συνέντευξή τους δίνουν διαρκώς διαφορετικούς αριθμούς για τα λεωφορεία τα οποία κυκλοφορούν. Ωστόσο και αυτοί παραδέχονται ότι σπανίως αυτά υπερβαίνουν τα 400 όταν ο απαιτούμενος αριθμός είναι άνω των 500. Πάντως, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, τις περισσότερες ημέρες τα λεωφορεία τα οποία κυκλοφορούν στους δρόμους σπανίως υπερβαίνουν τα 350 με 360, με τον αριθμό να βαίνει διαρκώς μειούμενος. Μάλιστα, σύμφωνα με πολύ έγκυρες πληροφορίες της Voria.gr χθες Τρίτη, η διοίκηση του Οργανισμού μετά βίας κατόρθωσε να θέσει σε κυκλοφορία 320 λεωφορεία!

Ετών 23 και βλέπουμε…

Η έλλειψη λεωφορείων γίνεται αντιληπτή δια γυμνού οφθαλμού καθώς στα περισσότερα οχήματα επικρατεί αφόρητος συνωστισμός, ενώ έχουν αραιώσει σημαντικά και τα δρομολόγια.

Κατά καιρούς, τόσο ο υπουργός Χρήστος Σπίρτζης όσο και ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος. Παππάς αλλά και ο διευθύνων σύμβουλος Σάββας Παναγιωτίδης έχουν παρουσιάσει διάφορες ιδέες όσον αφορά την αύξηση του στόλου του Οργανισμού. Από την αγορά νέων λεωφορείων, μαζί με τον ΟΑΣΑ στην Αθήνα, έως την κατασκευή καινούργιων από την ΕΛΒΟ. Τελικώς το μόνο που έχει γίνει έως τώρα είναι η επισκευή στην ΕΛΒΟ κάποιων ελάχιστων παλιών λεωφορείων καθώς και η δια νόμου αύξηση του ορίου ηλικίας των λεωφορείων από τα 20 στα 23 χρόνια. Η ρύθμιση αυτή η οποία ψηφίστηκε με σημαντική καθυστέρηση στα μέσα Μαρτίου επιτρέπει, θεωρητικά τουλάχιστον, στον ΟΑΣΘ να θέσει άμεσα σε κυκλοφορία περί τα 60 λεωφορεία τα οποία είχαν αποσυρθεί στο τέλος του 2017 λόγω συμπλήρωσης 20ετιας. Παράλληλα, άλλα 31 λεωφορεία τα οποία επρόκειτο να αποσυρθούν ως το τέλος του 2018, θα παραμείνουν στον στόλο. Παρόλα αυτά, όμως, πολλά λεωφορεία καθημερινά αποσύρονται από την κυκλοφορία λόγω αλλεπάλληλων βλαβών.

Η κατάσταση αυτή έχει προκαλέσει αμηχανία στη διοίκηση Παππά η οποία, παρότι πήρε όσα ζήτησε από την κυβέρνηση (γενναία χρηματοδότηση, μέσω και της εξόφλησης παλαιότερων οφειλών) και παρότι έχει δαπανήσει αρκετά εκατομμύρια για αγορά ανταλλακτικών, εντούτοις αδυνατεί να ανταπεξέλθει, έστω και στοιχειωδώς, στις απαιτήσεις του επιβατικού κοινού. Για το λόγο αυτό η διοίκηση του ΟΑΣΘ εξετάζει σοβαρά πλέον, σύμφωνα με πληροφορίες, το ενδεχόμενο να δώσει σε εξωτερικά συνεργεία το έργο της επισκευής των λεωφορείων (αφορά μηχανικές βλάβες, όχι αμαξώματα τα οποία δίνονται στην ΕΛΒΟ).

Ο στόλος του ΟΑΣΘ

Για την ιστορία σημειώνεται ότι ο ΟΑΣΘ διαθέτει σήμερα (τουλάχιστον στα χαρτιά) 622 λεωφορεία. Εξ αυτών 245 είναι αρθρωτά, 302 κανονικά, 30 2θυρα, 22 μίνι, 15 11μετρα, 4 για ΑμεΑ, 3 μικρά για την Άνω Πόλη και 1 για την τουριστική διαδρομή. Τα 44 που ήταν προς άμεση αντικατάσταση ως το τέλος του 2017 αγοράστηκαν το μακρινό 1997 και ακολούθησε η αγορά άλλων 46 τον επόμενο χρόνο. Στη συνέχεια οι αγορές ήταν: 90 το 2003, 95 το 2004, 77 το 2005, 65 το 2006, 104 το 2007, 4 το 2009, 60 το 2010, 7 το 2011 και 26 το 2012 που ήταν η τελευταία χρονιά που αγοράστηκαν λεωφορεία από τον ΟΑΣΘ. Εν ολίγοις, το 56,5% των λεωφορείων είναι σήμερα ηλικίας άνω των 12 ετών, το 14,5% είναι τουλάχιστον 20 ετών, ενώ το 2020 τα άνω της 12ετιας λεωφορεία θα υπερβαίνει το 83%.

ΠΗΓΗ

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Οικονομια

Άνοιξε ο δρόμος για νέο τουριστικό συγκρότημα στη Χαλκιδική

Published

on

Aνοίγει ο δρόμος για την ανέργερση 526 κατοικιών εντός του συγκροτήματος  (more…)

Continue Reading

NEWS

Έρχεται επενδυτής στην ΕΒΖ

Published

on

Τη διαβεβαίωση ότι δεν υπάρχει ενδεχόμενο απολύσεων και γενναίας μείωσης του μισθού τους, τουλάχιστον προς το παρόν, έλαβαν οι εργαζόμενοι της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης (ΕΒΖ), όπως δήλωσε στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ), ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Παναγιώτης Καραχάλιος.

Επίσης, οι τευτλοπαραγωγοί ενημερώθηκαν ότι μέσα στις επόμενες ημέρες θα πληρωθούν τα οφειλόμενα, ήτοι ποσό 10,2 εκατ. ευρώ, για την ποσότητα των τεύτλων που παρέδωσαν το 2017. Οι παραπάνω διαβεβαιώσεις δόθηκαν στο πλαίσιο σημερινής συνάντησης της διοίκησης της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης ΑΕ (ΕΒΖ) με εργαζομένους και τευτλοπαραγωγούς.

Οι συμμετέχοντες στη συνάντηση ανανέωσαν το ραντεβού τους για το τέλος του τρέχοντος μηνός -το πιο πιθανόν για τις 25 Ιανουαρίου 2018- οπότε και η διοίκηση της ΕΒΖ θα είναι έτοιμη να παρουσιάσει τη μελέτη βιωσιμότητας και λειτουργίας του ομίλου, που ήδη προετοιμάζει για την αξιοποίηση του ομίλου. Υπενθυμίζεται ότι η διοίκηση της ΕΒΖ βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο συζητήσεων με στρατηγικό επενδυτή.

«Στόχος της διοίκησης της βιομηχανίας, είναι όχι μόνο η βιωσιμότητα, αλλά και η συνέχιση της λειτουργίας του ομίλου της ΕΒΖ» υπογράμμισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της βιομηχανίας, Παναγιώτης Καραχάλιος, προσθέτοντας, ότι «βάσει και της πολιτικής βούλησης που έχει διατυπωθεί επανειλημμένα, στόχος είναι η εταιρεία όχι μόνο να επιβιώσει, αλλά και να μπει σε τροχιά ανάπτυξης και άνθισης. Και αυτό θα γίνει». Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι στην ΕΒΖ έχουν υπογράψει τριετή συλλογική σύμβαση για την περίοδο 2016-2018.

Από την πλευρά τους, οι τευτλοπαραγωγοί δίνουν προθεσμία μέχρι την Παρασκευή 5/1, προκειμένου να πληρωθούν για την ποσότητα των τεύτλων που παρέδωσαν το 2017, αλλιώς την Δευτέρα, 8/1 δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο να στείλουν εξώδικο στη διοίκηση της ΕΒΖ, όπως τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο παραγωγός Κεντρικής Μακεδονίας, Παύλος Μπογιαννίδης. Από την πλευρά του, ο κ. Καραχάλιος τόνισε ότι οι τευτλοπαραγωγοί θα πληρωθούν και ξεκαθάρισε ότι «δεν θα χάσουν τα χρήματά τους».

Πάντως, εκπρόσωποι συλλόγων των τευτλοπαραγωγών από τη Θεσσαλία, την Μακεδονία και την Ορεστιάδα, έχουν δηλώσει την αγανάκτησή τους, καθώς οι υποχρεώσεις τους μένουν σε εκκρεμότητα και δεν μπορούν να τις διευθετήσουν, ενώ την ίδια ώρα αδυνατούν να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες για τη φετινή καλλιεργητική χρονιά.

Τους τελευταίους μήνες του 2017, όπως αναγνώρισε η διοίκηση της εταιρείας, παρατηρήθηκε σημαντικός περιορισμός των εργασιών της. Κατά την ίδια, συρρικνώθηκε κατά 50% ο τζίρος, μείωση που οφείλεται αφενός στη μείωση της παραγωγής και την είσοδο πληθώρας ανταγωνιστών στην αγορά ζάχαρης μετά την πρόσφατη απελευθέρωσή της, αφετέρου στη δραστική πτώση της τιμής της ζάχαρης κατά περίπου 30% έναντι του προηγούμενου έτους. Όπως επισημαίνει η διοίκηση, η μείωση των δραστηριοτήτων της επιχείρησης αναμένεται με βεβαιότητα να συνεχισθεί ή και να ενταθεί το προσεχές διάστημα.

Πηγή:typosthes.gr

Continue Reading

NEWS

Σήμερα κρίνεται το μέλλον του ΟΛΘ

Published

on

Σήμερα, Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου, είναι η πλέον κρίσιμη ημέρα στη μέχρι τώρα διαγωνιστική διαδικασία πώλησης του 67%, από το ποσοστό που ελέγχει το ελληνικό δημόσιο στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στην κοινοπραξία DIEP- Terminal Link- Belterra.

Σήμερα, με την υπογραφή της Σύμβασης Αγοραπωλησίας Μετοχών από το ΤΑΙΠΕΔ και την South East Gateway Thessaloniki, που έχει οριστεί από το Ταμείο για τις 6 μ.μ., θα γνωρίζουμε εάν θα προχωρήσει ομαλά η πώληση του πλειοψηφικού πακέτου του ελληνικού δημοσίου, έχοντας ξεπεραστεί η εμπλοκή που εκδηλώθηκε την προηγούμενη Παρασκευή και η οποία οδήγησε στην αναβολή της υπογραφής της ΣΑΜ δημιουργώντας παράλληλα ανησυχία και αμφισβητήσεις για την έκβαση του διαγωνισμού.

Υπενθυμίζεται η απρόοπτη εξέλιξη της προηγούμενης Παρασκευής προέκυψε μετά τη θέση σε επιτήρηση της Τράπεζας Promsvyazbanκ, εκδότριας της εγγυητικής επιταγής της Κοινοπραξίας, από την Κεντρική Τράπεζα της Ρωσίας, που είχε σαν αποτέλεσμα την αναβολή της υπογραφής της Σύμβασης.

Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες από την Κοινοπραξία, που εμμέσως επιβεβαιώνονται και απο το ΤΑΙΠΕΔ, έχει εκδοθεί εγγυητική από την ίδια Τράπεζα και η διαδικασία της υπογραφής της Σύμβασης, αναμένεται να ολοκληρωθεί ομαλά σήμερα το απόγευμα – κάτι που μένει να αποδειχθεί στην πράξη.

Σε κάθε περίπτωση, σήμερα κρίνονται πολλά περισσότερα από τη συγκεκριμένη αγοραπωλησία. Σήμερα κρίνεται μία διαδικασία που ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2014, με την προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού από το ΤΑΙΠΕΔ, όταν όμως η υπόθεση «ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ», είχε ήδη παρελθόν αρκετών ετών, από το 2007 ακόμη, όταν τότε είχε αρχίσει η προσπάθεια παραχώρησης της 6ης προβλήτας και του ΣΕΜΠΟ, η οποία ως γνωστόν δεν τελεσφόρησε αφήνοντας το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης εκτεθειμένο στον ανταγωνισμό, εξωτερικό και εσωτερικό, για μία ολόκληρη δεκαετία.

Σήμερα λοιπόν, κρίνονται πολλά για τον ΟΛΘ και την βορειοελλαδική οικονομία, καθώς αποτελεί κοινή διαπίστωση, ότι ο βασικός μέτοχος, δηλαδή το ελληνικό δημόσιο, παρότι μπορούσε και όφειλε, δεν έπραξε όσα είχε υποχρέωση να πράξει, για την ανάπτυξη του Λιμένα της Θεσσαλονίκης αλλά τον άφησε αδύναμο απέναντι στον ανταγωνισμό, να απαξιώνεται χρόνο με το χρόνο, παρά τις σημαντικές αναπτυξιακές του δυνατότητες λόγω της γεωγραφικής του θέσης αλλά και του κεντρικού του ρόλου σε ένα σύστημα συνδυασμένων μεταφορών, μεγάλης βαρύτητας για τη βόρειο Ελλάδα, όπως και τα δυτικά και κεντρικά Βαλκάνια.

Όσο το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης περιμένει καλύτερες ημέρες, επενδύσεις, εκσυγχρονισμό και αποτελεσματικότερο μάνατζμεντ, άλλα ελληνικά λιμάνια ανεβαίνουν στις προτιμήσεις διεθνών επενδυτών, όπως συμβαίνει με την περίπτωση του λιμένα της Αλεξανδρούπολης, ενώ φυσικά η ανάπτυξη δεν σταματάει στα ανταγωνιστικά λιμάνια Μεσογείου και θαλάσσιου περί την Ευρώπη χώρου.

Εάν σήμερα υπογραφεί η ΣΑΜ, η ολοκλήρωση του διαγωνισμού, όπως εκτιμάται, θα είναι δύο βήματα πριν το τέλος, μέσα στο επόμενο δίμηνο. Δηλαδή, αφού περάσει κι από την Επιτροπή Ανταγωνισμού και  η τελική σύμβαση κυρωθεί από τη Βουλή. Εάν υπάρξει νέα εμπλοκή και η Κοινοπραξία βγει εκτός πεδίου, τότε θα κληθεί ο δεύτερος πλειοδότης, δηλαδή η DP World, να προχωρήσει στη διαδικασία απόκτησης του 67% του ΟΛΘ, ωστόσο, υπό τις παρούσες συνθήκες, κανείς δεν μπορεί με ασφάλεια να κάνει προβλέψεις για τις κινήσεις των εμπλεκομένων και τον χρόνο που θα χρειαστεί για μία πιθανή επανεκκίνηση της διαδικασίας.

Τι λένε οι παραγωγικοί φορείς

Η Voria.gr, απευθύνθηκε σε εκπροσώπους των συλλογικών φορέων που εκφράζουν τους κυρίως χρήστες του ΟΛΘ, εξαγωγείς, ναυτικούς πράκτορες, μεταποιητές, εκτελωνιστές, ενώ υπέρ της πώλησης έχουν πάρει θέση οι επικεφαλής και των τριών Επιμελητηρίων της Θεσσαλονίκης.

Κυριάκος Λουφάκης- ΣΕΒΕ:

«Ο ΣΕΒΕ θεωρεί απαραίτητο να προχωρήσει η παραχώρηση του λιμανιού. Μας ικανοποιεί που στη Κοινοπραξία των αγοραστών συμμετέχει η Terminal Link καθώς στο δίκτυο των λιμανιών που διαχειρίζεται δεν υπάρχουν ανταγωνιστικά λιμάνια προς αυτό της Θεσσαλονίκης. Επίσης, μας ικανοποιεί η διαβεβαίωση από πλευράς Κοινοπραξίας, ότι θα προχωρήσει με ταχείς ρυθμούς στο επενδυτικό πρόγραμμά της. Εν κατακλείδι, είμαστε αναφανδόν υπέρ της πώλησης του ΟΛΘ και της ολοκλήρωσης του διαγωνισμού. Αν υπάρξει άλλη εμπλοκή, θα είναι εξαιρετικά αρνητική εξέλιξη, καταστροφική, για την οικονομία της βόρειας Ελλάδας», δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος κ. Κυριάκος Λουφάκης.

Αθανάσιος Σαββάκης – ΣΒΒΕ:

«Η δική μας θέση είναι υπέρ της πώλησης του 67%. Πρέπει να υπογραφεί η ΣΑΜ, να μην υπάρξουν άλλες καθυστερήσεις στην ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ για να προχωρήσει και το πρόγραμμα των επενδύσεων που είναι αναγκαίες. Οι καθυστερήσεις δεν δημιουργούν μόνο προβλήματα σε ό,τι αφορά στο Λιμάνι, αλλά προξενούν και προβλήματα στην οικονομία της περιοχής», δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος κ. Αθανάσιος Σαββάκης.

Βασίλειος Καμπάκης- ΣΝΠΘ:

«Θεωρώ ότι σήμερα θα υπογραφεί η Σύμβαση Αγοραπωλησίας Μετοχών, επειδή έχει αντιμετωπιστεί το όποιο θέμα την αφορούσε. Η Σύμβαση πρέπει να υπογραφεί για να λήξει η αβεβαιότητα ετών και τα μπρός- πίσω γύρω από το μέλλον του Λιμανιού. Τα εσωτερικά  προβλήματα, του ΟΛΘ, που αφορούν στη λειτουργία του, είναι τα μεγαλύτερα και η επίλυση αυτών συνδέεται με την ιδιωτικοποίηση του Λιμένα», τόνισε ο πρόεδρος του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης  κ. Βασίλειος Καμπάκης.

Γεώργιος Κοσμίδης- ΣΕΘ:

«Αρχικά είχα τοποθετηθεί και ο Σύλλογος βεβαίως, υπέρ της ανάπτυξης του ΟΛΘ από το δημόσιο, να μη χάσει το λιμάνι τον δημόσιο χαρακτήρα του. Όπως όμως αποδείχθηκε, αυτή την ανάπτυξη δεν μπορεί και δεν την προωθεί, ούτε φυσικά την επιτυγχάνει το δημόσιο λιμάνι. Συνεπώς, για το λόγο αυτό είναι επιτακτική ανάγκη να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση της ΟΛΘ Α.Ε. και μάλιστα με ταχείς ρυθμούς», επισήμανε ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκτελωνιστών Θεσσαλονίκης, κ. Γεώργιος Κοσμίδης.

Σημειώνεται ότι τον παραγωγικό και εξαγωγικό κόσμο, όπως και τους χρήστες του λιμανιού, έχουν ιδιαίτερα προβληματίσει οι επιπτώσεις από τη συνεχιζόμενη κινητοποίηση των τελωνειακών, που έχουν καταργήσει τη νυκτερινή βάρδια στη ‘Πύλη 16’ του ΟΛΘ, αλλά και η “απραξία”, όπως τη χαρακτηρίζουν, από πλευράς υπευθύνων, για την αντιμετώπιση του προβλήματος με την εξεύρεση λύσης στο θέμα.  Στο θέμα αυτό, όπως και σε άλλα ζητήματα λειτουργίας του λιμένα και εξυπηρέτησης των φορτίων, θεωρούν ότι λύσεις μπορεί να δώσει μόνο το ιδιωτικό management.

Πηγή

Continue Reading

Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ SKG247.gr ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

LISTEN LIVE

LIKE US ON FACEBOOK

Instagram #skg

TRENDING

Copyright © 2018 SKG 24|7 Powered by Wordpress.