Connect with us

WELLBEING

Εάν ακολουθήσετε αυτές τις βραδινές συνήθειες θα χάσετε κιλά

Published

on

Θέλετε να χάσετε κιλά και ακολουθείτε ένα πρόγραμμα διατροφής, ή προσπαθείτε να το ακολουθήσετε γιατί όταν φτάνει το βράδυ αγωνίζεστε να κρατήσετε τις υγιεινές συνήθειες και να μην πέσετε με τα μούτρα στα πατατάκια και στα μπισκότα. Γι αυτό παρακάτω σας παραθέτω μερικά μυστικά που μπορεί να μειώσουν τις βραδινές λιγούρες.

Βουρτσίστε τα δόντια σας αμέσως μετά το δείπνο. Και γιατί να το κάνετε; Γιατί η δροσερή αναπνοή μπορεί να αποτρέψει το νυχτερινό τσιμπολόγημα. Επίσης, ενδέχεται να το ξανασκεφτείτε πριν κάνετε επιδρομή στο ψυγείο, γιατί θα πρέπει να πλύνετε για δεύτερη φορά τα δόντια σας.

Κρύψτε τα σνακ. Αν έχετε συνηθίσει να τρώτε καθώς βλέπετε την αγαπημένη σας ταινία, τότε κάντε κάποιες αλλαγές στην κουζίνα σας. Για παράδειγμα βάλτε τα σνακ με τις περισσότερες θερμίδες σε δυσπρόσιτα μέρη, έτσι ώστε να μην τα βλέπετε κάθε φορά που ανοίγετε τα ντουλάπια. Επίσης, τοποθετήστε τα υγιεινά τρόφιμα μπροστά για να έχετε συχνή οπτική επαφή.

Τρώτε μικρά και συχνά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ενδεχομένως αυτή τη συμβουλή να την ακούτε συνέχεια. Όμως είναι σημαντική, γιατί έτσι θα φάτε λιγότερο το βράδυ. Ενώ αν μένετε όλη την ημέρα νηστικοί, με το γυρίσετε στο σπίτι θα πέσετε με τα μούτρα στο φαγητό.

Χαλαρώστε με υγιείς διεξόδους αντί του φαγητού. Αν ένας τρόπος για να χαλαρώσετε μετά από μια αγχωτική ημέρα τρώτε, τότε σίγουρα θα πάρετε κιλά. Επιλέξετε κάτι άλλο για να χαλαρώσετε, όπως να πάτε για έναν περίπατο ή να διαβάσετε ένα βιβλίο. Να θυμάστε ότι αν παρακολουθείτε τηλεόραση μέχρι αργά, είναι πιο πιθανό να τσιμπολογήσετε.

Πηγαίνετε στο κρεβάτι νωρίς. Περίπου το 30% των Αμερικανών ενηλίκων δεν κοιμούνται σωστά και 50-70 εκατομμύρια ενήλικοι έχουν διαταραχές του ύπνου, σύμφωνα με το Centers for Disease Control and Prevention  (CDC). Μελέτες έχουν δείξει επίσης, ότι ο ύπνος παίζει σημαντικό ρόλο τη ρύθμιση του σωματικού βάρους. Όσοι δεν κοιμούνται επαρκείς ώρες έχουν μεγάλες πιθανότητες να είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι. Κατά μέσο όρο, οι ενήλικες χρειάζονται περίπου 7-8 ώρες ύπνου κάθε νύχτα.

Πηγή

 

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

WELLBEING

Τρεις τρόποι για να χάσεις κιλά γρήγορα και με ασφάλεια

Published

on

Είναι ανάγκη κάθε γυναίκας να θέλει να είναι όμορφη, κομψή και κυρίως υγιής. Αν είσαι λοιπόν από εκείνες, που και μόνο στη σκέψη της δίαιτας, πανικοβάλλονται, θα πρέπει να σε ενημερώσω, ότι αφενός η υπερβολή δε βοήθησε ποτέ κανέναν, και αφετέρου ότι υπάρχουν πολύ συγκεκριμένα τρικς για να καταφέρεις να χάσεις  κιλά εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.

Το πρωινό σου να είναι πλούσιο

Και δεν εννοώ τυρόπιτα και σοκολατούχο γάλα, αυτό είναι πλούσιο σε λιπαρά και φτωχό σε θρεπτικές αξίες. Εννοώ ένα πρωινό γενναίο που τροφές ικανές να ενισχύσουν τον οργανισμό σου και να του δώσουν την απαραίτητη ενέργεια. Με λίγα λόγια το πρωινό μην το τσιγκουνεύεσαι.

Βάλε όρια στο αλάτι

Ακόμα και μία πρέζα παραπάνω, μπορεί να την κάνει τη ζημιά. Αντιλαμβάνομαι ότι είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής και της διατροφής μας, αλλά αν μπορέσεις να το ελαττώσεις θα δεις τεράστια διαφορά και όχι μόνο στη σιλουέτα σου.

Κοιμήσου

Έρευνες έχουν δείξει, ότι το ξενύχτι φέρνει πείνα και η πείνα παραπάνω κιλά. Δεν είναι παράλογο αν κανείς σκεφτεί ότι ο οργανισμός μας προσπαθεί να καλύψει την ενέργεια που του λείπει από τον ύπνο, με φαγητό. Το μυστικό λοιπόν είναι απλά να κοιμάσαι τις ώρες που πρέπει.

Πηγή

Continue Reading

WELLBEING

Πώς η στάση του σώματος επηρεάζει τη ψυχολογία μας

Published

on

Tο σώμα μας λειτουργεί ως αντανάκλαση των συναισθημάτων που βιώνουμε. Όλοι μας έχουμε παρατηρήσει ανθρώπους στο δρόμο να περπατάνε σκυφτοί, με μαζεμένους τους ώμους. Είναι πολύ δύσκολο να βλέπεις τη ζωή ρόδινη όταν κοιτάζεις στο έδαφος. Είναι χαρακτηριστικό των απαισιόδοξων να περπατάνε αργά σέρνοντας ενίοτε τα πόδια τους.

Το καλό νέο είναι ότι ο καθρέφτης αυτός που είναι βαλμένος ανάμεσα στη στάση του σώματος και στη ψυχική διάθεση λειτουργεί και αντίστροφα. Άρα αν συνηθίσουμε να περπατάμε με το κεφάλι ψηλά και με ίσια την πλάτη, κάνοντας μεγάλα βήματα, θα στέλνουμε στο υποσυνείδητό μας το μήνυμα “όλα θα πάνε καλά”.

Ενώ λοιπόν στέκεστε όρθιοι, πρέπει να έχετε τη πλάτη ευθεία, τους ώμους τετραγωνισμένους μέχρι το πηγούνι, το στήθος έξω, το στομάχι μέσα, τα πόδια προς τα εμπρός και τα ισχία και τα γόνατα σας σε μια ουδέτερη θέση. Εάν μπορείτε να σχεδιάσετε μια νοητή  ευθεία γραμμή από το λοβό του αυτιού σας και μέσα από τον ώμο σας, το ισχίο, το γόνατο μέχρι τους αστραγάλους σας, τότε έχετε πετύχει το ιδανικό. Επιπλέον, όταν στέκεστε όρθιοι θα πρέπει να αισθάνεστε, ότι το βάρος σας είναι ομοιόμορφα κατανεμημένα και στα δύο σας πόδια.

Είναι σημαντικό στις εποχές που ζούμε να πιστέψουμε ότι όλα θα πάνε καλά και να το στηρίξουμε. Κάθε εμπόδιο είναι μια ευκαιρία για να παλέψουμε με δύναμη και να βγούμε νικητές. Μας γεμίζει αυτοπεποίθηση και εμπειρίες. Δεν είναι τυχαία η φράση “Μη σκύβεις το κεφάλι”.

Πηγή

Continue Reading

WELLBEING

Οι καλύτερες συμβουλές για να πετύχουμε τους επαγγελματικούς μας στόχους

Published

on

Πόσες φορές έχετε ευχηθεί πράγματα και έχετε πάρει βαρύγδουπες αποφάσεις αλλά μετά από λίγο, τα ξεχνάτε; Μένουν ανεκπλήρωτα όνειρα. Τι μπορείτε να αλλάξετε στην ζωή σας, ώστε να καταφέρετε να πετύχετε τους επαγγελματικούς σας στόχους σας.

Θέστε συγκεκριμένους στόχους. Είναι πολύ σημαντικό να θέτετε σαφείς στόχους. Οι γενικοί και αφηρημένοι δεν βοηθούν, γιατί σας αποπροσανατολίζουν.

Σπάστε τους διευρυμένους στόχους. Προσπαθήστε να θέσετε μικρότερους στόχους προκειμένου να φτάσετε στην κορυφή. Για παράδειγμα αν επιθυμείτε μια λαμπρή καριέρα, θα πρέπει να έχετε υπομονή και επιμονή ανεβαίνοντας σιγά σιγά τη «σκάλα».

Φτιάξτε ένα λεπτομερές σχέδιο βήμα προς βήμα για το πώς θα το πετύχετε. Είναι πιο ενθαρρυντικό για κάποιον να πετύχει μικρούς στόχους. Βοηθά στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης του και τον οδηγεί πιο κοντά στον στόχο του. Μην βιάζεστε λοιπόν, προχωρήστε σταδιακά και σταθερά προς την επίτευξή τους.

 

Πηγή

Continue Reading

Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ SKG247.gr ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

LISTEN LIVE

LIKE US ON FACEBOOK

Instagram #skg

TRENDING

Copyright © 2018 SKG 24|7 Powered by Wordpress.