Connect with us

VIRAL

Test drive: Volkswagen Polo 1.0 TSI 95 PS DSG

Published

on

Η τελευταία γενιά του Volkswagen Polo παρουσιάστηκε πριν από ένα χρόνο και όπως είναι λογικό, η γκάμα του διευρύνεται ακόμα με νέες εκδόσεις κινητήρα και μετάδοσης.

Αυτή τη φορά σειρά για αξιολόγηση πήρε η βασική αυτόματη έκδοση, με το γνωστό 3κύλινδρο 1.0 TSI. Το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG έχει επτά σχέσεις και εφοδιάζει τόσο την 95άρα έκδοση που δοκιμάζουμε όσο και την ισχυρότερη με τους 115 ίππους.

Το αυτόματο Polo 1.0 TSI 95 PS DSG συνδυάζεται με όλα τα επίπεδα εξοπλισμού, πλην του βασικού Trendline, και κύριος στόχος του είναι να προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και ευκολία στις καθημερινές αστικές μετακινήσεις. Η επιβάρυνση για την αγορά έκδοσης με αυτόματο κιβώτιο φτάνει τα €1.610 στην έκδοση Comfortline, δημιουργώντας τιμή εκκίνησης για τη συγκεκριμένη έκδοση εξοπλισμού τις €16.600.

 

Το συγκεκριμένο αυτόματο σασμάν διαθέτει τρεις λειτουργίες, με τη Sport να πραγματοποιεί τις αλλαγές σχέσεων σε υψηλότερες στροφές. Στη χειροκίνητη λειτουργία, ο οδηγός επεμβαίνει στις αλλαγές μέσω του λεβιέ και όχι μέσω paddles. Τα τελευταία δεν «λάμπουν» διά της απουσίας τους, μιας και είναι ελάχιστα τα μοντέλα σε αυτή την κατηγορία που τα διαθέτουν. Σε αστική χρήση, το αυτόματο Polo θέλει ελάχιστο γκάζι, μιας και στα σταμάτα ξεκίνα ενός μποτιλιαρίσματος ή κατά τη διάρκεια στάθμευσης, η εκκίνηση ορισμένες φορές είναι απότομη. Αυτό είναι και το μοναδικό μειονέκτημά του, αν και ύστερα από μερικές μέρες θα συνηθίσεις να πατάς λιγότερο γκάζι κατά την εκκίνηση, περιορίζοντας το φαινόμενο. Κατά τα άλλα, το 7άρι DSG πραγματοποιεί πολύ γρήγορες αλλαγές και ποτέ δεν θα σε αφήσει κρεμασμένο. Άμεση είναι και η λειτουργία kickdown, κατεβάζοντας σχέσεις κατά ριπάς. Στον ανοιχτό δρόμο, θα κουμπώσει την 7η για μεγαλύτερη οικονομία και φυσικά λιγότερο θόρυβο από τον κινητήρα. Σε αυτό το πεδίο θα εκτιμήσετε την πολύ καλή μόνωση, καθώς και την ευθυβολία του. Στο δίκτυο της περιφέρειας θα αντιληφθείς τη μασίφ αίσθηση του πλαισίου, καθώς και τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση με τα γόνατα MacPherson εμπρός και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Δύσκολα θα αναπηδήσει σε εγκάρσιες ανωμαλίες, ενώ διατηρεί με θρησκευτική ευλάβεια την πορεία που έχεις χαράξει.

Οι επιδόσεις που χαρίζει ο συνδυασμός είναι ανταγωνιστικές, αν και από στάση με τέρμα γκάζι δείχνει να διστάζει να ξεκινήσει το ίδιο δυνατά με την χειροκίνητη έκδοση. Στις ρεπρίζ με χαμηλή ταχύτητα είναι πιο σβέλτο και, όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα, συναντάμε μια ισορροπία μεταξύ των εκδόσεων. Τα φρένα με τη σειρά τους πετυχαίνουν απόσταση ακινητοποίησης πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας, με 40,5 m από τα 100 km/h.

Κατά τα άλλα, η νέα πλατφόρμα του VW Polo και οι μεγαλύτερες διαστάσεις του χάρισαν μεγαλύτερη καμπίνα. Δεν είναι το πιο ευρύχωρο της κατηγορίας, αλλά μόνο ψηλοί επιβάτες στο πίσω κάθισμα θα ψάξουν λίγο περισσότερο χώρο για τα γόνατά τους. Το πορτμπαγκάζ από την άλλη είναι κορυφαίο με τα 355 lt που ανακοινώνει η γερμανική εταιρεία και το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα του, αν και στα μάτια μας δείχνει πιο μικρό. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι πολύ καλής ποιότητας, ενώ υπάρχουν και πολλές θήκες για τα καθημερινά μικροαντικείμενα.

Σε καλό επίπεδο κυμαίνεται και ο εξοπλισμός της έκδοσης συνολικά, διαθέτοντας μεταξύ άλλων έξι αερόσακους, ESP, EDL, Front Assist με Emergency City Braking, Pedestrian Monitoring, Fatigue Detection, Multi Collision Brake, κλιματισμό, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής, ζάντες αλουμινίου 16” και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες.

Τι λέει το DRIVE
Η αυτόματη έκδοση του Polo αποτελεί μια ανταγωνιστική πρόταση, με λογική επιπλέον χρέωση σε σχέση με τη χειροκίνητη.
Τιμή Από €16.600
Τεχνολογία 999 cc, i3, 12v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 95 PS/5.500 rpm, 17,8 kgm/2.000-3.500 rpm, αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 11,1”
0-160 km/h 33,7”
0-400 m 17,8” @ 126,3 km/h
0-1.000 m 32,8” @ 158,8 km/h
60-160 km/h 28,8”
50-80 km/h 3,9”
80-110 km/h 6,0”
110-140 km/h 9,8”
Φρένα 100-0 km/h 40,5 m
Τελική ταχύτητα 187 km/h
Μέση κατανάλωση 6,8 lt/100 km
Εκπομπές CO2 106 g/km
Διαστάσεις 4.053 x 1.751 x 1.461 mm
Χώρος αποσκευών 355 lt
Βάρος 1.150 kg

Μετρήσεις DRIVE με το κιβώτιο στην αυτόματη λειτουργία

Πηγή

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIRAL

ΔΟΚΙΜΗ: Nissan Qashqai με βενζίνη ή diesel;

Published

on

Ο ανταγωνισμός του αυξάνεται μήνα με τον μήνα, όμως δεν είναι διατεθειμένο να παραδώσει τα… εμπορικά σκήπτρα της κατηγορίας των SUV. Το Nissan Qashqai συνεχίζει την πετυχημένη πορεία του, χάρη στις αναβαθμίσεις που προσφέρουν οι νέοι κινητήρες και ο πλουσιότερος εξοπλισμός.

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ

Continue Reading

VIRAL

Volkswagen Tiguan R

Published

on

Η Volkswagen συνεχίζει να μοιράζει φύλλο στο βενζινοκινητήρα της, EA888. Το δίλιτρο 300άρι μοτέρ τούρμπο σερβίρεται με κάθε δυνατή σάλτσα και από τις περισσότερες φίρμες του ομίλου. Αρχής γενομένης με τη Volkswagen, βέβαια, που πρόσφατα το ανακοίνωσε επίσημα στο T-Roc R. Αλλά αυτό δεν θα είναι το τελευταίο σπορ SUV της επικαιρότητας, καθώς το Tiguan R ολοκληρώνει επίσης την προετοιμασία του, όπως φαίνεται στη φωτογραφία.

Ο κατασκευαστής από το Wolfsburg χρησιμοποίησε ένα Tiguan στην έκδοση R-Line για να παραπλανήσει τους κατασκόπους-φωτογράφους, αλλά η 4μπουκη εξάτμιση, δεν εξαπατά κανέναν. Έτσι, το Tiguan R θα φορέσει επίσης το υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο δίλιτρο σύνολο, πιθανότατα με την ίδια ισχύ που υπάρχει και στο T-Roc R, δηλαδή τους 300 ίππους.

Για τα υπόλοιπα, θα έχουμε προφανώς τα κλασικά: Μεγαλύτερα φρένα, πιο σφιχτές αναρτήσεις, πιο σπορ ατμόσφαιρα στο εσωτερικό και σπέσιαλ ταπετσαρία. Ο άγνωστος Χ παραμένει η τιμή. Επί του παρόντος, η γκάμα του βενζινοκίνητου Tiguan πλαφονάρει σε τιμή στην τοπ έκδοση 2.0 TSI 4Motion DSG7 Exclusive με τους 230 PS, με 46.750. Και σε απόλυτη τιμή με το ντίζελ Tiguan 2.0 BiTDI 240 PS 4Motion DSG7 Exclusive, με €50.350. Οπότε εκτιμούμε ότι το Tiguan R, όταν έρθει, θα κινηθεί στην ελληνική αγορά ανάμεσα στις 55 με τις 57 χιλιάδες ευρώ.

Πηγή

Continue Reading

VIRAL

Δοκιμάζοντας το Renault Clio 1.5 dCi 110 PS

Published

on

Η ισχυρότερη έκδοση diesel του μικρού Clio (more…)

Continue Reading

Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ SKG247.gr ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Instagram #skg

TRENDING

Copyright © 2019 SKG 24|7 Powered by Wordpress.