Connect with us

PEOPLE

Μιχάλης Καραγκούνης: “Είμαι χαρούμενος και δημιουργικός άνθρωπος”

Published

on

Λίγο μετά την κυκλοφορία του πρώτου του single υπό τον τίτλο “Έρωτα Λίγε”, μιας δυναμικής ερωτικής μπαλάντας, ο ταλαντούχος ερμηνευτής και δημιουργός Μιχάλης Καραγκούνης, ο οποίος συστήθηκε στο ευρύ κοινό μέσα από το “Rising Star” αποκαλύπτεται στο skg247.gr.

Πες μου τρία πράγματα που θα ήθελες να ξέρει το κοινό για τον Μιχάλη.

Ασχολούμαι όλη μέρα με τη μουσική, γράφω και συνθέτω, είμαι χαρούμενος και θαρρώ δημιουργικός άνθρωπος, και πρόσφατα έκανα το δισκογραφικό μου ντεμπούτο στην IconMusicRecords με το τραγούδι μου “Έρωτα Λίγε “.

Που σε βρίσκουμε αυτή την περίοδο;

Αυτή τη περίοδο βρίσκομαι στην Αθήνα, στο νυχτερινό κέντρο Fantasia με την Νατάσα Θεοδωρίδου, τον Πέτρο Ιακωβίδη και τον Stan, μετά από τέσσερις μοναδικούς μήνες επιτυχίας στη Θεσσαλονίκη, με το ίδιο σχήμα, στο Club Vogue. Επίσης, έχω φτιάξει ένα διαφορετικό και φρέσκο πρόγραμμα, το οποίο παρουσιάζω κάθε δεύτερη Πέμπτη στο Brockolo The Club στη Θεσσαλονίκη.

Γυρνώντας πίσω, στη συμμετοχή σου στο Rising Star, ποια είναι εκείνη η στιγμή που δεν θα ξεχάσεις ποτέ από το παιχνίδι;

Νομίζω πως ποικίλουν οι στιγμές που δε θα ξεχάσω ποτέ, γιατί πραγματικά ήταν μια εμπειρία ζωής. Αν μπορούσα, όμως, να ξεχωρίσω μια, είναι εκείνη την ημέρα που τραγούδησα το τραγούδι του Χρήστου Μάστορα-Mέλισσες “Το Κύμα”, καθώς αν και βρισκόμασταν στο σημείο των battles και η πίεση ήταν μεγάλη, κατάφερα με τη βοήθεια του κόσμου να περάσω, και κυρίως να νιώσω αυτό το όμορφο συναίσθημα της μουσικής επιτυχίας.

Σε έχει βοηθήσει η αναγνωρισιμότητα που απέκτησες μέσα από το παιχνίδι; Πως το διαχειρίστηκες όλο αυτό;

Με έχει βοηθήσει πολύ η αναγνωρισιμότητα που απέκτησα στο παιχνίδι. Δεν θεωρώ πως χρειάστηκε κάποια ειδική διαχείριση, γιατί αυτό που έκανα και εξακολουθώ να κάνω είναι να είμαι ο εαυτός μου και να μην ξεχνάω ποτέ από που ξεκίνησα, καθώς και που θέλω να φτάσω.

Ποια συμβουλή θα έδινες σε κάποιο παιδί που αγαπά τη μουσική και θέλει να συμμετάσχει και αυτό σε ένα μουσικό talent show;

Θα έδινα δυο συμβουλές σε οποιονδήποτε θέλει να συμμετάσχει σε ένα talent show. Η πρώτη είναι να δείξει αυτό που πραγματικά είναι σαν καλλιτέχνης, να είναι στοχευμένα αυτά που θέλει να κερδίσει απ’ αυτό, καθώς και να μην αφήσει κανέναν και κανένα άγχος να του το «χαλάσει». Και η δεύτερη είναι πως το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να προετοιμαστεί για αυτά που θέλει να κάνει μετά το παιχνίδι!

Αν μπορούσες να κάνεις μια συναυλία με ένα καλλιτέχνη, ποιος θα ήταν αυτός; Ποιο μέρος στη Θεσσαλονίκη θα διάλεγες για γίνει η συναυλία;

Θα επέλεγα να κάνω μια συναυλία με το Χρήστο Μάστορα – Μέλισσες στα Κάστρα της Θεσσαλονίκης, το ηλιοβασίλεμα με αυτή την υπέροχη θέα κάτω από το stage!

Ποια από τις μέχρι τώρα συνεργασίες σου ξεχωρίζεις και γιατί;

Όλες οι συνεργασίες που έχω κάνει είναι ξεχωριστές, η καθεμία για δικό της λόγο. Αυτήν, όμως, που ξεχωρίζω πιο πολύ από όλες είναι η συνεργασία μου με τον Πέτρο Ιακωβίδη, τον οποίο θαυμάζω πολύ. Μαζί με τον μάνατζερ και καλό του φίλο Σπύρο Ποταμόπουλο, είναι οι άνθρωποι που πίστεψαν σε μένα, τόσο σαν καλλιτέχνη, όσο και ως άνθρωπο, και αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι της μέχρι τώρα πορείας μου.

Υπάρχει κάποιο τραγούδι ή κάποιος καλλιτέχνης που έχουν σημαδέψει τη μέχρι τώρα πορεία σου στη μουσική;

Για να είμαι ειλικρινής, δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο τραγούδι η καλλιτέχνη-συγκρότημα καθώς οι επιρροές μμου ποικίλλουν. Θεωρώ, πάντως, πως τη μουσική μου ταυτότητα, έχουν σημαδέψει τα ξένα μου ακούσματα στην παλιά και νέα ποπ – ροκ μουσική σκηνή.

Όταν, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, είσαι μακριά από τη Θεσσαλονίκη, τί σου λείπει περισσότερο;

Αυτό που μου λείπει περισσότερο, όταν απουσιάζω από τη Θεσσαλονίκη, είναι η οικογένεια και οι φίλοι μου, αν και είναι μια κοινή έννοια!

Αν η Θεσσαλονίκη ήταν hashtag, ποιο θα ήταν αυτό;

#pure

Μιας και είναι χρονιά δημοτικών εκλογών, αν γινόσουν δήμαρχος στη Θεσσαλονίκη, ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα άλλαζες;

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω σκοπό να κατέβω για δήμαρχος (γέλια)! Αν όμως το έκανα, θα επιχειρούσα να προσθέσω λίγη ακόμα φύση στο κέντρο της πόλης.

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Η αλήθεια είναι ότι διανύω μια πολύ δημιουργική περίοδο, και αυτό γιατί πλησιάζω όλο και περισσότερο στο να τελειώσω το πρώτο full length μουσικό μου album, καθώς γιατί και τελειώνω τη παραγωγή του επόμενου μου single. Τέλος, ετοιμάζω το καλοκαιρινό πρόγραμμα για τις εμφανίσεις μου.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#SKG

Μαρία Στεφάνου: “Όλοι έχουμε τον δικό μας χάρτινο κόσμο…”

Published

on

Λίγες μέρες πριν την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα του νέου της έργου “Ο χάρτινος κόσμος”, η γνωστή δημιουργός και θεατρική παραγωγός, Μαρία Στεφάνου, μίλησε στο skg247 τόσο για αυτή τη  νέα παράσταση, η ουσία της οποίας άπτεται της καθημερινότητας όλων των ανθρώπων, όσο και για τα επόμενα επαγγελματικά της σχέδια.

Πες μου λίγα λόγια για το νέο σου έργο, «Ο χάρτινος κόσμος»

«Ο χάρτινος κόσμος» έχει θέμα την ουσία της ζωής και την αξία της μοναδικότητας μας. Θα ζωντανέψει μέσα από τις φωνές, τις ερμηνείες και την έκφραση 30 καλλιτεχνών επί σκηνής και της ζωντανής μας ορχήστρας, στο δημοτικό θέατρο Μελίνα Μερκούρη της Καλαμαριάς. Ξεκινάμε 17 Οκτώβρη για 8 βραδινές παραστάσεις κοινού 17,18, 19, 20 Οκτώβρη και 7, 8, 9 και 10 Νοέμβρη. Είμαι χαρούμενη και ευγνώμων για όλη την ομάδα των καλλιτεχνών που έχουν βάλει το λιθαράκι τους ως την τελική ευθεία.

Τι αποτελεί πηγή έμπνευσης σου;

Τα βιώματά μου. Είδα ότι υπήρξα τυφλή και ένιωσα την ανάγκη να εκφράσω τα όσα αναγνώρισα σε μένα. Στην ουσία, το έργο αυτό περιγράφει την πορεία από το «Δεν υπάρχω του νου… στο υπάρχω και την αίσθηση της πραγματικής ζωής».

Νιώθεις ότι μέσα από αυτό καλλιτεχνικά έχεις πάει ένα βήμα παρακάτω;

Αυτό το έργο και όλη η διαδικασία δημιουργίας του με ωρίμασε σαν καλλιτέχνη, σαν άνθρωπο, σαν συντονιστή, σαν παραγωγό, σαν οδηγό και σαν δασκάλα. Μαθαίνω από όλους και απολαμβάνω όλα τα στάδια, δοκιμάζοντας νέες μορφές και τρόπους έκφρασης. Στην ουσία μαθαίνω εμένα περισσότερο μέρα με την ημέρα. Να εκφράζομαι και να εμφανίζομαι. Νοιώθω να πατάω στα πόδια μου κάθε μέρα και πιο γερά. Αρχίζω να είμαι παρούσα και να λέω «Εγώ είμαι εδώ».

Ο χάρτινος κόσμος είναι ο ψεύτικος κόσμος που φτιάχνουμε όλοι με το νου μας;

Είναι όλα τα νομίζω, τα υποθέτω και τα πιστεύω που χτίζουμε σταδιακά μεγαλώνοντας και μας κάνουμε να φεύγουμε απ’ την πραγματική ουσία της ζωής μας, τα θέλω, την ανάγκη και το μου αρέσει μας. Ποιότητες τόσο λεπτές και τρυφερές, πλέον δυσδιάκριτες ανάμεσα απ’ όλα τα  «χαρτιά» που φέρουμε. Ζούσα χρόνια μέσα σε αυτόν τον κόσμο, αρνούμενη να με δω. Τώρα, είναι ώρα να μιλήσω στους ανθρώπους για αυτό τον χάρτινο κόσμο μου, την τρέλα που φέρει και τη μανία να με κάνω κάτι άλλο απ’ αυτό που πραγματικά είμαι… Εξάλλου, όλοι έχουμε το δικό μας χάρτινο κόσμο.

Τι άλλα σχέδια έχεις για φέτος;

Φέτος ανεβάζω για 3η χρονιά την πρώτη μου μουσική δημιουργία, το «Ένα Βήμα Τη Φορά The Musical», με θέμα τη διαδρομή προς την αγάπη εαυτού μέσα απ’ τον δρόμο των συναισθημάτων, στο θέατρο «Αθήναιον» για όλα τα Σάββατα του Νοέμβρη στις 17.00μμ. Παράλληλα, επανακυκλοφορώ το ομώνυμο βιβλίο μου Ένα Βήμα Τη  Φορά, που εξάντλησε ήδη την 1η του χιλιάδα και ετοιμάζω νέες συνεργασίες και σημεία πώλησης. Είμαι ευγνώμων για τον κόσμο που μας έχει αγκαλιάσει τόσο θερμά και το θέλω μου είναι να συνεχίσουμε μέχρι τα έργα και τα βιβλία μου να απλωθούν σε όλο τον κόσμο και σε όλους όσους τα έχουν ανάγκη.

“Ο χάρτινος κόσμος” της Μαρίας Στεφάνου

Συντελεστές και Συνδημιουργοί

Σκηνοθεσία – Κείμενο – Μουσική Σύνθεση Μαρία Στεφάνου
Χορογραφίες Μαρία Στεφάνου, Ευγενία Ψωμιάδου
Οργάνωση Παραγωγής Χαρίκλεια Μαρή
Μαέστρος & Ενορχήστρωση Κωνσταντίνος Γκιβίσσης
Εναρμονήσεις Κωνσταντίνα Νικίδου
Επιπλέον Συνθέτες Παναγιώτης Καπρίτσιος, Χαρίκλεια Μαρή, Θεοδώρα Καζίδου

Ορχήστρα
Πλήκτρα Κωνσνταντίνος Γκιβίσσης
Πιάνο Κωνσταντίνα Νικίδου
Τύμπανα – Drums Αλέξανδρος Μακατσέλος
Κιθάρα ηλεκτρική & κλασική Γιώργος Τσέλιος
Βιολί Νίκος Κουθούρης
Κόντρα Μπάσο Γιάννης Καμπανταϊδης

Οι Ρόλοι μας
Αξία Χαρίκλεια Μαρή
Νους Αχιλλέας Ελευθεριάδης
Έλλειψη Βιβή Μιτσίτσκα
Λέξη Θεοδώρα Καζίδου
Το 1 Του Φαίνεσθαι Παυλίνα Αμοιρίδου
Το 1 Της Αναγνώρισης Μαριάνθη Παπαλάμπρου
Το Καλό Και Καθώς πρέπει 1 Ανδρομάχη Κοσκερίδου
Το Πλούσιο 1 Παναγιώτης Καπρίτσιος
Μικρό Πλούσιο 1 Γιώργος Βροχίδης
Μικρό Έξυπνο 1 Παναγιώτης Παπαϊωάνου
Ζωή Αριάδνη Ρόδα
Ζυγαριά Σοφία Ιωαννίδου
Περιθωριακός Σταύρος Τάχος

Ηθοποιοί – Τραγουδιστές – Χορευτές – Corus
Ευγενία Ψωμιάδου, Ρεβάζι Κουρουχασβίλη,
Κέλμετ Τζέλο, Ιωάννα Κωστοπούλου, Βαγγέλης Καρακάτσης, Πασχάλης Τερζής

Continue Reading

PEOPLE

Πως εστιατόρια αυξάνουν το πελατολόγιό τους με το messenger marketing!

Published

on

Ο Christos Orphanides μίλησε στο SKG247.gr για το digital marketing, τον τρόπο που δουλεύει και φυσικά για τους στόχους του!

Πως ένα εστιατόριο μπορεί να χρησιμοποιήσει το Facebook και το Messenger πρακτικά για να αυξήσει τα έσοδα του?

Η αύξηση εσόδων οποιασδήποτε επιχείρησης μπορεί να επέλθει με 2 τρόπους:

  1. Αύξηση πελατολογίου.
  2. Αύξηση επαναληψιμότητας επισκέψεων και αγορών του υπάρχοντος πελατολογίου.

Το Facebook και το Messenger είναι απλά τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε για να επιτύχουμε τα πιο πάνω.

Η στρατηγική που ακολουθούμε για να το πετύχουμε είναι η ακόλουθη:

  1. Δημιουργούμε περιεχόμενο για το εστιατόριο, φωτογραφίες και videos τα οποία αναδεικνύουν τα προϊόντα, το χώρο και τις υπηρεσίες του.
  2. Παίρνουμε αυτό το περιεχόμενο και το προβάλουμε σε χιλιάδες άτομα που μένουν κοντά στο εστιατόριο μέσω διαφημίσεων στο Facebook.
  3. Σε όσους είδαν αυτές τις διαφημίσεις και εκδήλωσαν ενδιαφέρον προσφέρουμε ένα δώρο, το οποίο ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο την επιθυμία τους να επισκεφθούν το εστιατόριο. Το δώρο μπορεί να είναι οτιδήποτε, όπως ένα μπουκάλι κρασί ή κάποιο πιάτο από το μενού κοκ.
  4. Για να λάβουν αυτό το δώρο πρέπει να μας δώσουν ένα στοιχείο επικοινωνίας και να συμφωνήσουν να λαμβάνουν κι άλλα δώρα στην πορεία από το εστιατόριο. Το στοιχείο επικοινωνίας που μας δίνουν είναι συνήθως το messenger, κάποιες φορές και το e-mail ή τον αριθμό του κινητού τους.
  5. Αφού έχουν δει το περιεχόμενο μας, έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το εστιατόριο μας, έχουν ένα κίνητρο να το επισκεφθούν και το επισκέπτονται. Έτσι αυξάνουμε το πελατολόγιο του εστιατορίου.
  6. Εφόσον έχουμε πλέον τα στοιχεία επικοινωνίας όλων αυτών των ανθρώπων, τους εγγράφουμε σε πρόγραμμα επιβράβευσης και τους μετατρέπουμε σε πιστούς επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Με αυτή την στρατηγική, προβάλουμε ένα εστιατόριο σε χιλιάδες ανθρώπους τους οποίους από άγνωστους μετατρέπουμε σε πελάτες και κατόπιν σε πιστούς επαναλαμβανόμενους πελάτες ενώ ταυτόχρονα χτίζουμε ένα περιουσιακό στοιχείο marketing, τη λίστα δηλαδή με τα στοιχεία επικοινωνίας όλων αυτών των ανθρώπων.

Ποιο θεωρείς ότι είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Messenger Marketing, έναντι των άλλων Social Media;

Το Messenger Marketing είναι ένα «περιουσιακό στοιχείο – περιουσιακό μάρκετινγκ», για την επιχείρηση το οποίο μπορεί ανά πάσα στιγμή να χρησιμοποιηθεί και να φέρει μαζικά πελάτες. Με το Messenger Marketing ένας εστιάτορας μπορεί να επικοινωνήσει αυτό που θέλει με το πάτημα ενός κουμπιού σε χιλιάδες ανθρώπους οι οποίοι μένουν σε ακτίνα 10 χιλιομέτρων περιμετρικά από το εστιατόριο. Σκεφτείτε πόσο σημαντικό είναι ένα τέτοιο περιουσιακό στοιχείο, και πόσο μεγάλη αξία έχει αφού μπορεί να φέρει μαζικά πελάτες στο εστιατόριο ανά πάσα στιγμή και να δώσει ώθηση στις πωλήσεις του. Το ισχυρό όμως πλεονέκτημα του πιο πάνω τρόπου διαφήμισης είναι ότι ανά πάσα στιγμή το αποτέλεσμα είναι μετρήσιμο, αφού ο εστιάτορας μπορεί να γνωρίζει ακριβώς πόσοι πελάτες ενημερώθηκαν, πόσοι από αυτούς επισκέφθηκαν το εστιατόριο του και πόσες εισπράξεις είχε από την πράξη αυτή.

Το Messenger Marketing είναι κάτι πολύ καινούργιο, όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και για το εξωτερικό. Είναι ένας καινοτόμος και πρωτοποριακός τρόπος διαφήμισης που μπορεί να επιφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα εάν κάποιος έχει την τεχνογνωσία να το χρησιμοποιήσει σωστά. Οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα που θα αντιληφθούν αυτό το γεγονός, πιο νωρίς από τις άλλες θα έχουν τεράστιο κέρδος, καθώς όπως έχω προαναφέρει το Messenger Marketing, είναι κάτι καινούργιο όχι μόνο για τα δεδομένα της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού

Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το digital marketing?

Το ψηφιακό marketing σου επιτρέπει να εφαρμόσεις γρήγορα τις ιδέες σου και να έχεις άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα, με λιγότερο κόστος από τα παραδοσιακά μέσα προώθησης. Όλοι πλέον χρησιμοποιούμε πλατφόρμες όπως το Facebοok, το Instagram, το Google, ως μέσα επικοινωνίας με το περιβάλλον μας, οικογενειακό και φιλικό, αλλά και ως μέσα ενημέρωσης και επιμόρφωσης, γεγονός που το καθιστά εξαιρετικό εργαλείο με το οποίο μία επιχείρηση μπορεί να προβληθεί και να επικοινωνήσει με τους καταναλωτές.

Γιατί επέλεξες να εξειδικευτείς στο τομέα της εστίασης?

Ο τομέας της εστίασης στην Ελλάδα θεωρείται ένας μεγάλος κλάδος, με πάρα πολλές προοπτικές. Η συνάντηση φίλων και οικογένειας σε ένα εστιατόριο είναι ένας εποικοδομητικός τρόπος ψυχαγωγίας. Σε διάφορες επισκέψεις μου σε εστιατόρια παρατήρησα πως υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα στην αγορά. Συγκεκριμένα, παρόλο που πολλά εστιατόρια διαθέτουν ένα εξαιρετικό περιβάλλον και προσφέρουν ποιοτικό φαγητό, δεν επιτυγχάνουν το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από άποψης πελατολογίου. Είναι πολύ σημαντικό εάν έχεις κάτι καλό να προσφέρεις, να γνωρίζεις και πως να το διαφημίσεις σωστά.

Τη δυνατότητα αυτή σου την προσφέρει το ψηφιακό μάρκετινγκ. Αυτός ήταν και ο λόγος που αποφάσισα να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο είδος διαφήμισης. Θεωρώ ότι υπάρχουν μεγάλες προοπτικές να βοηθηθούν επιχειρηματίες στον τομέα της εστίασης και να δουν άμεσα, δυναμικά και μετρήσιμα αποτελέσματα.

Ποια είναι η κινητήρια δύναμη που σε ώθησε να ασχοληθείς, με τον τομέα αυτό στην Ελλάδα και δεν διάλεξες το εξωτερικό όπου τα Social Media Marketing είναι πιο διαδεδομένα;

Ζω στην Ελλάδα και θεωρώ ότι σε αυτό τον τομέα η Ελλάδα υστερεί. Το ότι το Social Media Marketing δεν είναι διαδεδομένο στην Ελλάδα και το ότι οι επιχειρήσεις δεν το χρησιμοποιούν στο μέγιστο των δυνατοτήτων που τους προσφέρει για να αναπτυχθούν, είναι κάτι το οποίο είδαμε σαν ευκαιρία για να βοηθήσουμε και να προσφέρουμε λύσεις.

Θέλαμε να είμαστε πρωτοπόροι στην εφαρμογή των πιο σύγχρονων εξειδικευμένων μεθόδων ψηφιακού μάρκετινγκ, όσον αφορά τον κλάδο της εστίασης. Θεωρούμε πως βαδίζουμε θετικά προς αυτή την κατεύθυνση καθώς έχουμε επιφέρει σημαντική ανάπτυξη με μετρήσιμα αποτελέσματα σε όσους μας εμπιστεύτηκαν μέχρι τώρα. Στην παρούσα φάση, στόχος μας είναι να βοηθήσουμε την ελληνική αγορά στο χώρο της εστίασης, χωρίς να αποκλείουμε το ενδεχόμενο και για συνεργασίες στο εξωτερικό. Υπάρχουν ήδη κάποιες προτάσεις οι οποίες και μελετούνται.

Πώς προέκυψε η “Momentum Media”

Η Momentum Media δημιουργήθηκε εδώ και 3 χρόνια. Μελετώντας το αντικείμενο του ψηφιακού μάρκετινγκ διέκρινα την έλλειψη που υπάρχει στην αγορά στον τομέα της εστίασης και αποφάσισα να ξεκινήσω τη δραστηριότητα της εν λόγω εταιρείας, έχοντας ως στόχο να βοηθήσω με την τεχνογνωσία μου εστιατόρια για αύξηση του πελατολογίου τους.

Ποια στοιχεία της προσωπικότητας σου πιστεύεις πώς μπορούν να σε βοηθήσουν να καταξιωθείς;

Το σημαντικότερο από όλα είναι η προσπάθεια αυτοβελτίωσης και συνακόλουθα προσφοράς προς τους πελάτες και συνεργάτες μου. Ο άνθρωπος δεν πρέπει ποτέ να εφησυχάζεται. Η συνεχής μάθηση σε συνδυασμό με επιμονή και υπομονή είναι στοιχεία που μπορούν να με βοηθήσουν στην ανέλιξη μου ως επαγγελματία αλλά και στην εξέλιξη μου γενικότερα ως ανθρώπου.

Ποια είναι η φράση που σε χαρακτηρίζει ως άνθρωπο και ως επαγγελματία;

Πάρα πολλές. Όμως ξεχωρίζω μια. Αυτή που είπε ο Μέγας Αλέξανδρος. Στους γονείς οφείλουμε «το ζην», στους δε διδασκάλους το «ευ ζην». Αυτό δείχνει πόσο ευγνώμων είμαι σίγουρα προς την οικογένεια μου, αλλά και στους ανθρώπους που βρέθηκαν στο δρόμο μου και με βοήθησαν να δω τι πραγματικά με ενδιαφέρει, να μάθω από αυτούς και να εξελίσσομαι καθημερινά σαν επαγγελματίας και σαν άνθρωπος. Είναι σημαντικό να βρεις ανθρώπους που να πιστεύουν σε σένα και να σε καθοδηγούν βοηθώντας σε να γίνεσαι κάθε μέρα και καλύτερος.

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Τα μελλοντικά μου σχέδια είναι η ανάπτυξη στο μέγιστο δυνατό βαθμό της «Μomentum Μedia» της διαφημιστικής εταιρείας που δημιούργησα με πολλή αγάπη, έτσι ώστε μέσα από την τεχνογνωσία και τη συνεχή μάθηση, να μπορούμε να προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες στον κάθε επιχειρηματία για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Γιατί η επιτυχία και η ικανοποίηση του κάθε πελάτη μας, είναι συνάμα και δική μας.

Contact Christos Orphanides

👍 Facebook

📱 6945694100

Continue Reading

PEOPLE

Η ομάδα του “The trajectory of an idea” αποκαλύπτεται στο skg247.gr

Published

on

 

Συναντήσαμε δυο μέλη από την ομάδα του project The trajectory of an idea , τη Δροσιά Τριαντάκη , η οποία ασχολείται με τη χορογραφία και την ερμηνεία και τον Dani Joss, ο οποίος ασχολείται με τη μουσική επένδυση του χορού και μας μίλησαν για την πρωτότυπη αυτή ιδέα και για τα μελλοντικά τους σχέδια

 

Πως θα περιγράφατε με μια φράση το τι είναι το Trajectory of an Idea?

Είναι διαδραστική παράσταση σύγχρονου χορού που χρησιμοποιεί τεχνολογία για να συνδέσει κίνηση, ήχο, και βίντεο.

 

Ποια η σύνδεση χορού και τεχνολογίας;

Ο χορός είναι ένα καλλιτεχνικό μέσο, ένας αφαιρετικός επικοινωνιακός δίαυλος που χρησιμοποιεί την κίνηση του σώματος. Η τεχνολογία είναι εργαλείο: στην προκειμένη, τη χρησιμοποιούμε για να συνδέσουμε το χορό με άλλα μέσα. Η όλη ιδέα μας οδήγησε στο να πληροφορηθεί και το θέμα της παράστασης από αυτή την αισθητική, και έτσι, κατά κάποιον υποκειμενικό τρόπο, η απάντηση θα δοθεί στη σκηνή.

 

Τι είναι για εσάς ο χορός;

Είναι μέσο έκφρασης ιδεών, όπως και οι τέχνες γενικότερα. Μέσω της ιστορίας του, είναι ταυτόχρονα επίσης λεξιλόγιο και γραμματική της κίνησης.

 

Πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με αυτό το είδος χορού;

Δροσιά: Το χαρακτηριστικό ιδίωμα χοροθεάτρου από το οποίο ξεκινάμε τη χορογραφική διαδικασία αναπτύχθηκε τον 20ο αιώνα από την Pina Bausch, η οποία δίδασκε στο πανεπιστήμιο Folkwang στο Έσσεν της Γερμανίας, από όπου και αποφοίτησα, οπότε το ένα πράγμα έφερε το άλλο.

 

Ποιο είναι το μεγαλύτερο όνειρό σας;

Ίσως το να βρίσκουμε τρόπους και μέσα να υλοποιούμε σύνθετα projects όπως το Trajectory of an Idea, αλλά επίσης να δημιουργήσουμε τις συνθήκες ώστε τα κομμάτια μας να θέτουν νέα ερωτήματα και να εξερευνούν καινούριους δρόμους.

 

Αν κάνατε μια παράσταση σε ένα εξωτερικό χώρο της πόλης, ποιος θα ήταν αυτός;

 

Πολλές οι πιθανές απαντήσεις. Ίσως στον αρχαιολογικό χώρο κάτω από την 3ης Σεπτεμβρίου.

 

Τι είναι το cyberpunk και πως αυτό συνδέεται με τον χορό;

To Cyberpunk είναι αισθητική δανεισμένη από επιστημονική φαντασία, κυρίως από συγγραφείς όπως ο Philip K. Dick και ο Harlan Ellison, που εικονίζει ένα μέλλον δυστοπικού χαρακτήρα, με έντονο το χαρακτηριστικό της κοινωνικής αλλά και σωματικής αλλαγής που επιφέρει η υψηλή τεχνολογία. Οι επιρροές αυτές έχουν χρησιμοποιηθεί στα πλαίσια των παραστατικών τεχνών από καλλιτέχνες όπως ο Stelarc, αλλά στο χώρο του χορού και χοροθεάτρου δεν έχουν εμφανιστεί πολύ.

 

Ποια θεωρείτε ότι θα είναι η ανταπόκριση του κοινού;

Πιστεύουμε πως, με τον τρόπο που έχουμε δομήσει την παράσταση, έχουμε πετύχει πολύ καλή ισορροπία μεταξύ του κατανοητού και του πολυεπίπεδου. Από αυτούς που έχουν απλά την περιέργεια να δουν πώς χρησιμοποιούμε την τεχνολογία, ως αυτούς που θέλουν να δουν πώς μας βοηθά στο να εκφράσουμε νοήματα, η παράσταση ουσιαστικά απευθύνεται στο ευρύτερο κοινό, χωρίς να χάνει όμως την πειραματική διάθεση, την επαφή με τη σύγχρονη μουσική, και τα άλλα χαρακτηριστικά των έργων της ομάδας μας.

 

Αν η Θεσσαλονίκη ήταν ένα είδος χορού, ποιο θα ήταν και γιατί;

Αποκλείεται να ήταν μόνο ένα, έχει υπάρξει με τόσους διαφορετικούς τρόπους, έχουν συνυπάρξει παραδόσεις, γλώσσες, συνήθειες… Επομένως ή θα ήταν κάποιου είδους περίεργη μίξη, ή απλά ένας σκελετός που να υπογραμμίζει τους κοινούς άξονες, κοιτώντας πάντα μπροστά. Η δεύτερη περίπτωση ίσως είναι περισσότερο ελπίδα παρά εκτίμηση.

Στα ελληνικά η μετάφραση του τίτλου της παράστασης είναι “η πορεία μιας ιδέας”. Ποια είναι αυτή η πορεία;

Η πορεία, ή τροχιά, εκφράζεται μεταφορικά χρησιμοποιώντας το λεξιλόγιο μιας ανθρώπινης ζωής: μια ιδέα γεννιέται, μεγαλώνει, ωριμάζει. Κάθε στάδιο χρησιμοποιεί και άλλες, δευτερεύουσες μεταφορές. Χρησιμοποιούμε πολύ τη θεωρία του κλασικού βιβλίου “Ο Μεταφορικός Λόγος” των Lakoff και Johnson (στα Αγγλικά: “Metaphors We Live By”).

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Για το φθινόπωρο, ετοιμάζουμε ένα ακόμη project με τεχνολογία, το Stream: synergy meeting vol.2, σε συνεργασία με τη Γραμματεία Πολιτισμού της Ρηνανίας-Βεστφαλλίας (Γερμανία), όπου η τεχνολογία που αναπτύξαμε θα χρησιμοποιηθεί σε αυτοσχεδιαστικά πλαίσια, με καλεσμένους μουσικούς. Φυσικά δουλεύουμε για τις δυο διεθνείς διοργανώσεις μας, το διεθνές φεστιβάλ ταινιών χορού Thessaloniki Cinedance International, που θα γίνει για 2η χρονιά στις 28 και 29 Σεπτέμβρη, αλλά και το Unit Motives, το διεθνές φεστιβάλ σόλο χορογραφίας και σύγχρονης μουσικής, που θα γίνει για 4η φορά τον Μάρτιο του 2020. Δουλεύουμε την επόμενη χοροθεατρική παραγωγή μας στο επίπεδο του concept ακόμα, και φυσικά πάντα αναζητούμε ενδιαφέρουσες δράσεις σε χορό, performing arts, και μουσική, για να φιλοξενήσουμε στο Vitruvian Thing.

Continue Reading

Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ SKG247.gr ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Instagram #skg

TRENDING

Copyright © 2019 SKG 24|7 Powered by Wordpress.