Connect with us

NEWS

Θεσσαλονίκη: Έρχεται ανοιχτή γιορτή με τους μουσικούς δρόμου!

Published

on

Ενώ οι ίδιοι κατέγραψαν τον πρώτο δικό τους «κώδικα δεοντολογίας»

“Κώδικα δεοντολογίας” αποκτούν οι μουσικοί του δρόμου έπειτα από ανταλλαγή απόψεων με το Σύλλογο Μουσικών Βορείου Ελλάδος, δημοσιοποιώντας τη σχετική διακήρυξη και στη σελίδα του στο Facebook.

Σκοπός ο αμοιβαίος σεβασμός μεταξύ των καλλιτεχνών, αλλά και προς τους πολίτες.

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι «μουσικοί του δρόμου» πραγματοποιούν μεγάλη εκδήλωση στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης.

Έτσι στις 26 Μαΐου οι «Καλλιτέχνες στο Δρόμο» διοργανώνουν το 2019-Openair Busking festival of Thessaloniki

Αναλυτικά η διακήρυξη αναφέρει:

«Η δράση των πλανόδιων καλλιτεχνών τα τελευταία χρόνια γνωρίζει άνθηση στη χώρα μας και συμβάλει με θετικότατο τρόπο στην πολιτιστική αλλά και στην τουριστική αναβάθμιση των πόλεων μας, καθώς «εξανθρωπίζει» την βαρβαρότητα του αστικού μας τοπίου. Παρ’ όλ’ αυτά, θα ήταν καλό όμως να λάβουμε υπ’ όψη μας κάποιες γενικές κατευθύνσεις, όσον αφορά την άσκηση της δραστηριότητας μας. Κατευθύνσεις οι οποίες θα μπορούσαν να αναδείξουν την δράση μας ακόμη περισσότερο ποιοτικά και να συμβάλλουν ώστε να αποφευχθούν προστριβές τόσο μεταξύ καλλιτεχνών, όσο και ανάμεσα σε καλλιτέχνες και τρίτους. Ξεκινώντας λοιπόν, θα θέλαμε να αναφερθούμε ιδιαίτερα στο ζήτημα του αμοιβαίου σεβασμού, τον οποίο θα πρέπει να έχουν οι συνάδελφοι καλλιτέχνες, ο ένας για τη δραστηριότητα του άλλου. Σεβασμός μέσω του οποίου εξασφαλίζεται ο απαραίτητος ζωτικός χώρος έκφρασης για την τέχνη του καθενός και ιδιαίτερα όταν πρόκειται για μουσική. Έτσι μέσα από ανταλλαγή απόψεων που έγινε μεταξύ έμπειρων πλανόδιων καλλιτεχνών της πόλης μας, καταλήξαμε στα ακόλουθα συμπεράσματα τα οποία σας τα εκφράζουμε σαν μια υπόθεση εργασίας και προβληματισμού. Παράλληλα επιχειρούμε να δώσουμε και κάποιες κατευθύνσεις οι οποίες θα συμβάλλουν στην «αυτορρύθμισή» μας κατά την διάρκεια των δράσεών μας:

1. Κανένα σημείο του δημόσιου χώρου δεν είναι ιδιοκτησία μας κι έτσι κανείς δεν πρέπει να θεωρεί κάποιο σημείο δικό του και να μην αφήνει άλλους καλλιτέχνες να δραστηριοποιούνται σε αυτό, ιδιαίτερα δε όταν υπάρχει μεγάλος αριθμός καλλιτεχνών, όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας. Η συνήθης πρακτική είναι όταν κάποιος φτάνει πρώτος σε κάποιο σημείο, να έχει το δικαίωμα να παίξει σε αυτό. Καλό θα ήταν επίσης να υπάρχει εναλλαγή πόστων, να μην «κολλάμε» σε κάποιο σημείο θεωρώντας το δικό μας, αλλά να υπάρχει εναλλαγή για να μην κουράζουμε και το κοινό.

2.Η δραστηριότητα του καλλιτέχνη σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο δεν θα πρέπει να υπερβαίνει σε διάρκεια τις 2,5-3 ώρες, τόσο για ν’ αφήσουμε χώρο και σε άλλους συναδέλφους όσο και για να μην κουράσουμε τους περίοικους (Αυτό αφορά κυρίως τους μουσικούς) Ακολούθως θα πρέπει και να μην παίζουμε ο ένας κοντά στον άλλο (κάτι που ορισμένοι το κάνουν ακόμη και σκόπιμα). Πάντα θα πρέπει να ελέγχουμε αν υπάρχει κάποιος που παίζει πριν από εμάς και να αφήνουμε αρκετή απόσταση για να μη δημιουργείται ηχητική μα και αισθητική σύγχυση.

3.Θα πρέπει να αποφεύγουμε καυγάδες και αψιμαχίες. Συμπεριφορά η οποία ζημιώνει ανεπανόρθωτα τόσο τις σχέσεις μεταξύ μας, σχέσεις οι οποίες θα πρέπει να στηρίζονται στην αλληλεγγύη, εφόσον όλοι μας αντιμετωπίζουμε τις ίδιες δύσκολες συνθήκες. Σημαντικό θέμα αποτελεί και η γενικότερη εικόνα μας προς τον κόσμο ο οποίος μας πιστεύει και μας αναζητά, μας ενθαρρύνει! Κατά συνέπεια θα πρέπει συστηματικά να αποφεύγουμε προστριβές με τρίτους (περιοίκους, καταστηματάρχες, άλλους επαγγελματίες του δρόμου, περαστικούς).

4. Ένα ζήτημα βαρύνουσας σημασίας το οποίο θα θέλαμε να θίξουμε αφορά την αξιοπρέπεια με την οποία ασκούμε τη δραστηριότητα μας. Για τον λόγο αυτόν παροτρύνουμε τους συναδέλφους καλλιτέχνες να γίνονται όλο και καλύτεροι στην τέχνη τους. Η καλύτερη προστασία που έχουμε απέναντι σε κάθε μορφής δίωξη, απέναντι σε αυτούς που θέλανε να μας εξισώσουν με τους επαίτες και απέναντι στη γενικότερη κοινωνική αναλγησία είναι η ίδια η τέχνη μας.

5. Ένα ιδιαίτερο σημείο αφορά την ελευθερία με την οποία θα πρέπει να ασκούμε τη δραστηριότητα μας. Αρκεί να συνειδητοποιήσουμε ότι οι καλλιτέχνες και ιδιαίτερα οι μουσικοί ανά τους αιώνες είχαν ως φυσικό χώρο έκφρασης το δρόμο και συνεπώς δεν πρέπει ποτέ να αισθανόμαστε μειονεκτικά. Αντίθετα θα πρέπει πάντα να διεκδικούμε σθεναρά το δικαίωμά μας στην ελεύθερη έκφραση και παρουσίαση του έργου μας, όσο και το δικαίωμά μας να αμειφθούμε μέσω της ανταπόδοσης του κοινού έτσι ώστε να ζήσουμε αξιοπρεπώς. Συνεπώςενθαρρύνουμε τους αγαπητούς συναδέλφους να υπερασπίζονται τη δραστηριότητα τους. Να βοηθούν άλλους συναδέλφους όταν αντιμετωπίζουν προβλήματα, από τον “υπερβάλλοντα ζήλο” των αστυνομικών οργάνων, από καταστηματάρχες και περιοίκους που χωρίς να συντρέχει ιδιαίτερος λόγος δεν μας επιτρέπουν παράνομα να εργαστούμε.

6. Παρακαλούμε για τον σεβασμό στις ώρες κοινής ησυχίας όπως ορίζονται από τον νόμο για κάθε εποχή. Επίσης σας καλούμε για την αυστηρή τήρηση των προδιαγραφών και των ορίων που αφορούν την ηχορύπανση (όριο db).
Κλείνοντας θα θέλαμε να χαιρετίσουμε όλους τους συναδέλφους, όλους τους ανθρώπους που ακολουθούν τα όνειρα τους, όλους αυτούς που θέλουν να ανοίξουν νέους δρόμους και να σας καλέσουμε όλοι μαζί να προστατέψουμε αυτό το νέο και ευαίσθητο λουλούδι που ανθίζει στους δρόμους μας.

 

Πηγή

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

NEWS

Αυτοκτονία του ΠΑΟΚ στο φινάλε και ήττα από την Μπεσίκτας

Published

on

Ο ΠΑΟΚ αν και βρέθηκε να προηγείται για 35 λεπτά, τελικά δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη, καθώς η Μπεσίκτας με ένα επιμέρους σκορ 14-0 στο τέλος, έφερε τούμπα το ματς και έφυγε με το διπλό από το Παλατάκι στο πλαίσιο της πρώτης αγωνιστικής του BasketBall Champions League.

Μεγάλο ματς από τους Τόντρικ Γκότσερ (19 πόντοι, 5/7 τρίποντα) – Τζέιμς ΜάκΑντου (12 πόντοι, 6/9 δίποντα, 11 ριμπάουντ) που δικαίως μοιράζονται τον τίτλο του πολυτιμότερου παίκτη της αναμέτρησης.

Από τον Δικέφαλο διασώθηκε ο Λούις με 19 πόντους.

Τα δεκάλεπτα: 17-16, 33-32, 49-47, 60-67, 60-69

ΠΑΟΚ (Φλεβαράκης): Μπεστ 4 (1/5 σουτ), Λούις 19 (4/7 δίποντα, 3/6 τρίποντα, 2/2 βολές, 3 ριμπάουντ, 3 ασίστ), Μαργαρίτης 2, Σμιθ 8 (4/6 δίποντα, 0/6 τρίποντα), Γουίγκινς 5, Εγκεκέζε 6 (2/6 τρίποντα), Νόουλς 11 (7 ριμπάουντ), Σαρικόπουλος 2 (6 ριμπάουντ), Σχίζας 3 (1), Τσόχλας

ΜΠΕΣΙΚΤΑΣ (Ιβάνοβιτς): Μπατούμ 10 (2), Γκότσερ 19 (5/7 τρίποντα), ΜακΚίσικ 5 (6 ριμπάουντ, 2 ασίστ), Θίοντορ 11 (1), Γιλντιζλί 5 (2/8 σουτ), Ακπινάρ 3 (1), Αλ, Τζούρισιτς, ΜάκΑντου 12 (6/9 δίποντα, 11 ριμπάουντ), Σαβάς 4

Πηγή

Continue Reading

NEWS

Αγοράστε τυρόπιτα με bitcoin σε φούρνο στη Θεσσαλονίκη

Published

on

Ολοένα και περισσότερο έδαφος κερδίζουν στην Ελλάδα οι συναλλαγές με Bitcoin. Τελευταίο ενδεικτικό παράδειγμα  ένας φούρνος στη Θεσσαλονίκη.

Ο Θεσσαλονικιός ιδιοκτήτης αρτοποιείου στο κέντρο της πόλης, Στράτος Ιγγλεζάκης, υιοθέτησε τον πρωτότυπο τρόπο πληρωμής στο κατάστημά του και όπως δήλωσε, είχε ήδη τους πρώτους πελάτες που ήθελαν να πληρώσουν με το δημοφιλές κρυπτονόμισμα.

Μπορεί στην ίδια ώρα που στη Νέα Ζηλανδία να έχει ξεκινήσει ήδη από την 1η Σεπτεμβρίου η πειραματική εφαρμογή πληρωμής των μισθών των υπαλλήλων σε κρυπτονόμισμα, όμως στην Ελλάδα, το κρυπτονόμισμα δεν έχει μπει τόσο ενεργά στη ζωή των πολιτών.

Ο Έλληνας επιχειρηματίας από τη Θεσσαλονίκη, μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, εξήγησε πως θεωρεί ασφαλή τη συναλλαγή με το κρυπτονόμισμα, «καθώς τα bitcoins είναι αναγνωρισμένα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και ήδη σχεδιάζει ένα ενιαίο φορέα οργάνωσης και χρήσης του συγκεκριμένου νομίσματος».

Όπως περιέγραψε «μια τυρόπιτα που κοστίζει 1,80 ευρώ, σε bitcoin αντιστοιχεί σε 0.00023760 bitcoins, καθώς το ένα bitcoin σήμερα κοστίζει 7.430 ευρώ. Ο πελάτης / χρήστης απλά κατεβάζει την εφαρμογή, δημιουργεί λογαριασμό και προχωρά σε αγορές».

Ενώ εξηγεί πως έχει δύο επιλογές, είτε με τη χρήση wallet (πορτοφόλι) και ανώνυμου λογαριασμού, είτε με τα στοιχεία του σε ηλεκτρονικό ανταλλακτήριο, ακολουθώντας τις ίδιες διαδικασίες που εφαρμόζονται στις τράπεζες. Το ένα bitcoin όπως και το ένα ευρώ, έχει υποδιαιρέσεις σε 100 εκατομμύρια satoshi».

Πηγή

Continue Reading

NEWS

Κινητοποιήσεις για την κατάσταση στον ΟΑΣΘ

Published

on

Συνέντευξη τύπου θα παραχωρηθεί αύριο (16.10) το πρωί από την Πρωτοβουλία Εργαζομένων-Φοιτητών και Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης.

Οι διοργανωτές ζητούν μεταξύ άλλων άμεση «αύξηση των δρομολογίων σε όλες τις γραμμές, νέα λεωφορεία, να μην προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση του οργανισμού, να ολοκληρωθεί επιτέλους το Μετρό Θεσσαλονίκης και να μπει τέλος στις βλάβες και πυρκαγιές λεωφορείων εν κινήσει.

Παράλληλα χθες υπήρξε παρέμβαση στης Πρωτοβουλίας και στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου όπου εκτέθηκε η κατάσταση που επικρατεί στον Οργανισμό, και τα προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν καθημερινά χιλιάδες πολίτες.

Continue Reading

Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ SKG247.gr ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Instagram #skg

TRENDING

Copyright © 2019 SKG 24|7 Powered by Wordpress.