Connect with us

NEWS

Θεσσαλονίκη: Έρχεται ηλεκτρονικό εισιτήριο στα λεωφορεία ΟΑΣΘ

Published

on

Αναμένονται οι διαγωνισμοί για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στη Θεσσαλονίκη

Σημαντική άνοδο στα έσοδα του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών φέρνουν οι κλειστές μπάρες, τόσο στα μέσα σταθερής τροχιάς (ΣΤΑΣΥ) όσο και στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ (ΟΣΥ).

Το διψήφιο ποσοστό αύξησης των εσόδων του ΟΑΣΑ, απόρροια του κλεισίματος των πυλών σε όλο το δίκτυο της ΣΤΑΣΥ (γραμμές 1, 2 και 3) και της διευρυμένης απήχησης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από το επιβατικό κοινό, θα συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με στελέχη του Οργανισμού.

Από το δεύτερο εξάμηνο του 2018, οπότε εντατικοποιήθηκε το κλείσιμο των πυλών και εφαρμόστηκε το μέτρο της εισόδου από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλεϊ, τα έσοδα του ΟΑΣΑ διαγράφουν έντονα ανοδική πορεία.

Είναι ενδεικτικό, ότι τον Ιανουάριο του 2019 η αύξηση των εσόδων ανήλθε στο 19,4% και τον Φεβρουάριο στο 22%. Τον Μάρτιο, η αύξηση ήταν μικρότερη, ωστόσο οι εισπράξεις «έσπασαν το φράγμα» των 20 εκατ. ευρώ.

Αντίστοιχα, και τον Απρίλιο τα πρώτα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά, αφού εκτιμάται ότι η άνοδος των εσόδων θα υπερβεί το 20% με 25%.

«Η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις Αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας έχει γίνει πια τρόπος ζωής των πολιτών αλλά και βασικό εργαλείο σημαντικής αύξησης των εσόδων των αστικών συγκοινωνιών» δηλώνει στο ΑΠΕ -ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας, τονίζοντας πως το ηλεκτρονικό εισιτήριο αντιμετώπισε τόσο τα φαινόμενα εισιτηριοδιαφυγής όσο και τα φαινόμενα διακίνησης πλαστών εισιτηρίων. Και προσθέτει «Αρκεί να δει κανείς πως είχαμε τριπλασιασμό, σχεδόν, των μηνιαίων καρτών για να καταλάβει πως δεν υπήρχε μόνο ζήτημα εισιτηριοδιαφυγής. Παράλληλα ήρθε να αποδώσει στις αστικές συγκοινωνίες αυξημένα έσοδα προκειμένου να μπορούν να αυξήσουν τις δυνατότητες ενίσχυσης του έργου τους. Διαψεύδονται λοιπόν όλες οι Κασσάνδρες που το θεωρούσαν προβληματικό και άμεσα αντιμετωπίστηκαν ζητήματα δυσλειτουργιών».

Σύμφωνα με τον ίδιο όλο αυτό το διάστημα έχουν προετοιμαστεί όλες εκείνες οι διαδικασίες που θα βοηθήσουν και στον εμπλουτισμό των παρεχόμενων προϊόντων προς τους πολίτες αλλά και στην εξεύρεση λύσεων καλύτερης εξυπηρέτησης των πολιτών, καθώς η αρχική σύμβαση του 2014, δεν είχε προβλέψει καθόλου συστήματα διευκόλυνσης των χρηστών. «Στόχος μας το ηλεκτρονικό εισιτήριο σταδιακά να εισαχθεί σε όλο των δίκτυο των επιβατικών μεταφορών. Ήδη, μέσω της ΚτΠ Α.Ε. προωθούνται οι διαγωνισμοί για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στη Θεσσαλονίκη και σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής ετοιμάζονται τα προγράμματα εισαγωγής του στις αστικές συγκοινωνίες» τονίζει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

 

Πηγή

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

NEWS

Πρεμιέρα για το πετρέλαιο θέρμανσης

Published

on

Πρεμιέρα κάνει σήμερα το πετρέλαιο θέρμανσης με τους παράγοντες της αγοράς να τοποθετούν την τιμή εκκίνησής τους στο 1,02 ευρώ το λίτρο, ήτοι 10% χαμηλότερα σε σχέση με τον περασμένο Απρίλιο. Αν και ο καλός καιρός δεν προδιαθέτει τους καταναλωτές να προμηθευτούν πετρέλαιο, ωστόσο η χορήγηση του επιδόματος θέρμανσης αναμένεται να γίνει εφέτος νωρίτερα, κάτι που θα λειτουργήσει ως κίνητρο για την προμήθεια του καυσίμου.

Παράλληλα, εντός της εβδομάδας αναμένεται να εκδοθεί η υπουργική απόφαση με την οποία θα καθορίζονται τα κριτήρια χορήγησης του φετινού επιδόματος θέρμανσης ενώ αμέσως μετά, ενδεχομένως από την ερχόμενη εβδομάδα, θα ανοίξει η ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα υποδεχθεί τις αιτήσεις των νοικοκυριών που θα ξεκινήσουν από σήμερα να προμηθεύονται πετρέλαιο θέρμανσης. Το κονδύλι για το επίδομα θα είναι αυξημένο κατά 10 εκατ. ευρώ και αναμένεται να διαμορφωθεί στα 68 εκατ. ευρώ από 57 εκατ. ευρώ, ενώ οι αλλαγές που δρομολογεί το υπουργείο Οικονομικών προβλέπουν:

  1. Αύξηση του ύψους της επιδότησης. Από 16 λεπτά το λίτρο που είχε οριστεί τη σεζόν 2018-2019 σχεδιάζεται να αυξηθεί στα επίπεδα των 18-20 λεπτών του ευρώ ανά λίτρο.
  2. Ενίσχυση των νοικοκυριών που κατοικούν στις περιοχές της πρώτης και δεύτερης κλιματικής ζώνης τα οποία αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες δαπάνες για θέρμανση. Η πρώτη ζώνη περιλαμβάνει τα Γρεβενά, τη Δράμα, τον Έβρο, την Ευρυτανία, τα Ιωάννινα, την Καστοριά, την Κοζάνη, τις Σέρρες και τη Φλώρινα ενώ η δεύτερη ζώνη την Αρκαδία, την Ημαθία, τη Θεσσαλονίκη, την Καβάλα, την Καρδίτσα, το Κιλκίς, τη Λάρισα, τη Μαγνησία, την Ξάνθη, την Πέλλα, τη Ροδόπη, τα Τρίκαλα και τη Χαλκιδική.

Με τις αλλαγές να εντοπίζονται στο ύψος του επιδόματος, δεν αναμένονται να αλλάξουν τα εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια που καθιστούν κάποιον δικαιούχο του επιδόματος.

Σύμφωνα με τα όσα ισχύουν αυτή τη στιγμή, δικαιούχοι του επιδόματος θέρμανσης είναι:

  • Άγαμοι φορολογούμενοι με ετήσιο συνολικό εισόδημα μέχρι 12.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία (κτίσματα και εντός σχεδίου πόλεως οικόπεδα) συνολικής αντικειμενικής αξίας μέχρι 130.000 ευρώ.
  • Έγγαμοι και όσοι έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης με ετήσιο συνολικό οικογενειακό εισόδημα μέχρι 20.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία αντικειμενικής αξίας μέχρι 250.000 ευρώ. Το εισοδηματικό όριο των 20.000 ευρώ προσαυξάνεται κατά 2.000 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο.
  • Μονογονεϊκές οικογένειες με ετήσιο συνολικό εισόδημα μέχρι 22.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία αντικειμενικής αξίας μέχρι 250.000 ευρώ. Το εισοδηματικό όριο των 22.000 ευρώ προσαυξάνεται κατά 2.000 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο μετά το πρώτο.

Το ύψος του συνολικού ποσού του επιδόματος διαμορφώνεται για κάθε δικαιούχο ανάλογα με την Κλιματική Γεωγραφική Ζώνη στην οποία βρίσκεται η κύρια κατοικία του. Σε καθεμία από τις ζώνες αυτές ισχύει διαφορετικό ανώτατο όριο επιδοτούμενων λίτρων ανά τετραγωνικό μέτρο κύριας κατοικίας. Ανεξαρτήτως ζώνης, χορηγείται επίδομα για τα πρώτα 80 τετραγωνικά μέτρα κύριας κατοικίας σε κάθε άγαμο δικαιούχο και για τα πρώτα 100 τ.μ. σε κάθε έγγαμο ή συνάψαντα σύμφωνο συμβίωσης ή μονογονεϊκή οικογένεια.

Δεν δικαιούνται το επίδομα όσοι κατέχουν αυτοκίνητα άνω των 1.928 κυβικών εκατοστών, σκάφη άνω των 5 μέτρων και αεροσκάφη. Επίσης αποκλείονται από το επίδομα όσοι δηλώνουν «φιλοξενούμενοι» και όσοι διαθέτουν ΙΧ αυτοκίνητα περισσότερα των δύο ή ποσοστά συνιδιοκτησίας επί ΙΧ αυτοκινήτων, τα οποία αθροιζόμενα αντιστοιχούν σε περισσότερα των δύο αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των ευρισκομένων σε εθελούσια ακινησία.

Πηγή

Continue Reading

NEWS

Διαβούλευση για τα πασαλάκια στην Τούμπα

Published

on

Στα κυκλοφοριακά προβλήματα που παρουσιάζονται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης αλλά και στις παρεμβάσεις που κάνει ο δήμος αναφέρθηκε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου σήμερα.

Μεταξύ άλλων μίλησε για την πρωτοβουλία αμφιδρόμησης της Ιωνος Δραγούμη για εκτόνωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στο κέντρο. Στο σημείο αυτό είπε ότι για τις παρεμβάσεις αυτές πρέπει να υπάρχει σύμφωνη γνώμη της τροχαίας και κυκλοφοριακές μελέτες «που δεν υπήρξαν για την Αγίας Σοφίας ούτε και για τα πασαλάκια». «Δεν υπήρχαν άδειες από την τροχαία για τα πασαλάκια. Αρα δεν μπορούμε να συζητάμε για σύννομες αφαιρέσεις πασαλακίων όταν δεν ήταν σύννομες οι τοποθετήσεις τους», είπε απευθυνόμενος προς τον κ. Βούγια.

Για το ίδιο θέμα ανέφερε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη διαβούλευση στην Δ΄Δημοτική Κοινότητα για τα πασαλάκια που βρίσκονται στην οδό Λαμπράκη και σε άλλα σημεία στην Τούμπα. «Είπαμε ότι τα πασαλάκια θα αφαιρεθούν εκεί που προκύπτει κάποιο πρόβλημα σε συνεννόηση με την τροχαία και κατόπιν διαβούλευσης με τους φορείς και την τοπική κοινωνία, ώστε να μη δημιουργήσουμε μεγαλύτερο πρόβλημα από αυτό που θα προσπαθήσουμε να λύσουμε. Αυτός είναι ο σκοπός», τόνισε. Υπενθύμισε ότι τα πασαλάκια είναι δωρεά του ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. «Όταν άλλοι χτίζουν λυρικές σκηνές με τη δωρεά και εμείς βάλαμε πασαλάκια», είπε. Η κυκλοφορία της πόλης είναι εξαιρετικά επιβαρυμένη λόγω του ότι δεν έχουμε ΜΜΜ τόνισε, δεσμευόμενος ότι θα γίνει ειδική συζήτηση για το θέμα του ΟΑΣΘ στο δημοτικό συμβούλιο. Υπενθύμισε ακόμη ότι σε λιγότερο από δυο μήνες λήγει η εκκαθάριση στον ΟΑΣΘ “και θεωρητικά θα υπήρχε το διάδοχο σχήμα. Θα πρέπει να δούμε ποια θα είναι η επόμενη ημέρα στις συγκοινωνίες. Σε κάθε περίπτωση η όλη αδυναμία μας να φτιάξουμε κάποια έργα υποδομής οδηγεί σε κάποιες τέτοιες λύσεις ασπιρίνη”. Αναφορά έκανε και στον ΟΣΕΘ, τον διάδοχο του ΟΑΣΘ, λέγοντας ότι έχει 70 εργαζόμενους από τους οποίους μηχανικοί είναι μόνο 3. «Και περιμένεις από τον φορέα αυτό να σου σχεδιάσει τις συγκοινωνίες της επόμενης ημέρας», όπως είπε. Είπε ακόμη ότι πρέπει προφανώς να έχουμε και ένα ΣΒΑΚ.

Είπε ακόμη ότι δεν υπάρχει επίσης απολύτως κανένας σχεδιασμός για το τι θα γίνει όταν θα έχουμε το μετρό ή τον νέο ΟΑΣΘ, ποιος θα το διαχειριστεί, πόσο θα είναι το εισιτήριο κλπ.

Πολλοί εύκολα μπορούμε να μιλάμε για οράματα, το θέμα είναι τι μπορείς να πραγματοποιήσεις, τι μπορείς να σχεδιάσεις, είπε ακόμη, απαντώντας σε επισήμανση που έκανε νωρίτερα η επικεφαλής της παράταξης Θεσσαλονίκη Μαζί Κατερίνα Νοτοπούλου. Ειδικότερα η κ. Νοτοπούλου είχε πει ότι θλίβεται ιδιαίτερα όταν βλέπει ότι το όραμα για την πόλη συμπυκνώνεται στη ευταξία. «Αυτή η πόλη είχε όραμα τα προηγούμενα χρόνια… Ξαφνικά ζούμε μια Θεσσαλονίκη που δεν έχει όραμα. Αν έχετε να μας το πείτε. Μοιάζει να μην έχετε όραμα», είπε μεταξύ άλλων.

Σε ότι αφορά τα τεχνικά έργα, είπε μεταξύ άλλων, ότι τα αρχαία που βρέθηκαν στην πλατεία Ελευθερίας ήταν ήσσονος σημασίας «μια χαρά θα μπορούσε να γίνει το υπόγειο πάρκινγκ». «Κάποια πράγματα δε ξέρω πως σχεδιάζονται, με ποιες εμμονές και ποια επιστημονικότητα και ποια προοπτική για την πόλη», είπε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος.

Πηγή

Continue Reading

NEWS

Θεσσαλονίκη: Απάτη με ταξιδιωτικές εκδρομές στο εξωτερικό

Published

on

Στην εξιχνίαση περιπτώσεων απάτης στη Θεσσαλονίκη προχώρησε η αστυνομία. Δύο γυναίκες συστήνονταν ως εργαζόμενες σε ταξιδιωτικό γραφείο σε υποψήφια θύματά τους και έκλειναν συμφωνίες για οργανωμένες εκδρομές στο εξωτερικό, εισέπρατταν την αμοιβή και μετά εξαφανίζονταν.

Κατάφεραν μάλιστα να εξαπατήσουν 22 άτομα.

Στη σχετική ανακοίνωση η Αστυνομία αναφέρει:

«Αστυνομικοί του Τμήματος Ασφαλείας Λευκού Πύργου σχημάτισαν δικογραφία σε βάρος (2) ημεδαπών γυναικών ηλικίας 41 και 25 ετών, καθώς όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, εκμεταλλευόμενες την επαγγελματική τους ιδιότητα, προέβαιναν στη σύναψη σύμβασης οργανωμένων ταξιδιών σε χώρες του εξωτερικού πλην όμως δεν έκαναν καμία ενέργεια για την πραγματοποίηση των συγκεκριμένων ταξιδιών, αποκομίζοντας έτσι παράνομο περιουσιακό όφελος.

Εξιχνιάστηκαν (4) περιπτώσεις απάτης σε βάρος (22) ατόμων».

Πηγή

Continue Reading

Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ SKG247.gr ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Instagram #skg

TRENDING

Copyright © 2019 SKG 24|7 Powered by Wordpress.