Connect with us

NEWS

Έ-Χ-ασε την ευκαιρία ο ΠΑΟΚ

Published

on

Ο ΠΑΟΚ αν και κυριάρχησε στον αγωνιστικό χώρο και προηγήθηκε δυο φορές στο ΟΑΚΑ, δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη, μένοντας στο ισόπαλο 2-2 με την ΑΕΚ.

Μετά από μια μεστή εμφάνιση, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο, ο Δικέφαλος του Βορρά έκανε «δώρο» την ισοπαλία στην ΑΕΚ (2-2), πληρώνοντας και πάλι την αδυναμία του στις στατικές φάσεις, αλλά και το ότι δεν μπόρεσε να αξιοποιήσει στο έπακρο τις ευκαιρίες που δημιούργησε. Εχασε πέναλτι στο 0-1, αλλά και σημαντικές ευκαιρίες μετά το 2-2. Παράλληλα, οι ασπρόμαυροι δικαιούνται να διαμαρτύρονται για τον Σιδηρόπουλο, που στη φάση του 2-2 δεν «στέλνει» τον Ελβετό διαιτητή να δει το φάουλ που κάνει στην αρχή της φάσης ο Κρίστισιτς στον Αουγκούστο. Ο ΠΑΟΚ πάντως κατάφερε να κρατήσει για 40ο παιχνίδι το αήττητο, έχασε όμως την κορυφή, στην οποία έμεινε μόνος – έστω και προσωρινά- ο Ολυμπιακός.

Ο ΠΑΟΚ ήταν απόλυτος κυρίαρχος στο πρώτο μέρος. Το μόνο που δεν έκανε είναι να «καθαρίσει» την ΑΕΚ όταν μπορούσε. Η πρώτη καλή στιγμή σημειώθηκε στο 5’ όταν ο Γιαννούλης βρήκε στην πλάτη της άμυνας της ΑΕΚ τον Σφιντέρσκι, ο οποίος γύρισε στον Μπίσεσβαρ, που έκανε το σουτ στην κίνηση αλλά ο Τσιγκρίνσκι έσωσε την εστία του, με την μπάλα να βρίσκει στο σώμα του! Ο Δικέφαλος του Βορρά συνέχισε σε πολύ καλό ρυθμό και στο 16’ βρήκε τον δρόμο προς τα δίχτυα: Ο Λημνιός μετά από μπαλιά του Βαρέλα έφυγε στην πλάτη της άμυνας από τα δεξιά, γύρισε στον Σφιντέρσκι, που «τσίμπησε» την μπάλα και την έστειλε στα δίχτυα του Μπάρκα.

Ο Πολωνός τρία λεπτά αργότερα λίγο έλειψε να κάνει και το 0-2, αλλά δε σημάδεψε σωστά μετά από τη σέντρα του Μίσιτς, όμως η μεγαλύτερη ευκαιρία για τον ΠΑΟΚ χάθηκε στο 24’. Ο Κλόσνερ συμβουλευθείς και τον VAR καταλόγισε πέναλτι σε χέρι του Μπακάκη από γύρισμα του Καντουρί, ο Μπίσεσβαρ ανέλαβε την εκτέλεση, όμως η μπάλα σταμάτησε στο δεξί δοκάρι του Μπάρκα. Ο ΠΑΟΚ φόρτωσε τη δεξιά του πλευρά αντιλαμβανόμενος ότι δεν μπορούσε να αντεπεξέλθει η ΑΕΚ, όμως δεν αξιοποίησε την υπεροπλία του σε αυτό το διάστημα.

Στο δεύτερο μέρος η ΑΕΚ μπήκε πιο δυνατά και έχασε την πρώτη της ευκαιρία στο 47’ με σουτ του Μπακάκη. Στο 54΄μάλιστα ήρθε η ισοφάριση από την… αχίλλειο πτέρνα του ΠΑΟΚ, τις στατικές φάσεις. Ο Λιβάγια εκτέλεσε από τα αριστερά και ο Τσιγκρίνσι «πετάχτηκε» και με προβολή έστειλε την μπάλα στα δίχτυα.

Η απάντηση του ΠΑΟΚ

Οι ασπρίμαυροι δεν πτοήθηκαν και απάντησαν άμεσα. Ο Μπίσεσβαρ με εξαιρετική μπαλιά βρήκε τον Λημνιό από τα δεξιά, ο οποίος με ωραία κίνηση και σέντρα βρήκε τον Σφιντέρσκι μέσα στην περιοχή. Ο Πολωνός δεν αστόχησε και έκανε το 1-2, δίνοντας και πάλι το προβάδισμα στην ομάδα του και πετυχαίνοντας το δεύτερο προσωπικό του γκολ.

Δυστυχώς όμως για την ομάδα του Αμπέλ Φερέιρα, ο ΠΑΟΚ δεν μπόρεσε και πάλι να διατηρήσει το πορβάδισμα. Στο 63’ ο Κλόσνερ σωστά ακύρωσε βλέποντας το βίντεο το γκολ που πέτυχε ο Μάνταλος (ήταν οφσάιντ, μετά την πρώτη κεφαλιά του Γιακουμάκη), όμως το… μοιραίο ήρθε λίγο αργότερα, στο 79’, σε μια φάση που σηκώνει πολλή συζήτηση. Ο Κρίστισιτς πήρε την μπάλα από τον Αουγκούστο με φάουλ, ο Γιακουμάκης έδωσε στη συνέχεια στον Μάνταλο που σέντραρε για τον Ντέλετιτς, που από κοντά έκανε το 2-2. Αυτό που έκανε αίσθηση πάντως είναι ότι η φάση εξετάστηκε από το VAR, όμως ο Σιδηρόπουλος το… πήρε πάνω του και συνέστησε γκολ, χωρίς να συμβουλεύσει τον Κλόσνερ να το δει, ως όφειλε.

Ο ΠΑΟΚ είχε πάντως τις ευκαιρίες να πάρει το ματς έστω και στο τέλος. Στο 84’ ο Ακπομ έπιασε το σουτ και ο Μπάρκας εκτινάχθηκε και έβγαλε σε κόρνερ, ενώ στο 87’ ο Βαρέλα από κοντά έπιασε την κεφαλιά, αλλά δε βρήκε στόχο. Το 2-2 άφησε πικρή γέυση στους παίκτες του Φερέιρα, που έχασαν την ευκαιρία για μεγάλο θρίαμβο.

ΑΕΚ (Νίκος Κωστένογλου): Μπάρκας, Βράνιες, Τσιγκρίνσκι, Μπακάκης, Παουλίνιο (46′ Γιακουμάκης), Κρίστιτσιτς, Γαλανόπουλος, Λόπες, Μάνταλος (85′ Κλωναρίδης), Αλμπάνης (46′ Ντέλετιτς), Λιβάια.

ΠΑΟΚ (Αμπέλ Φερέιρα): Ζίφκοβιτς, Ροντρίγκο, Βαρέλα, Κρέσπο, Γιαννούλης, Αουγκούστο, Μίσιτς, Λημνιός (77′ Ζαμπά), Ελ Καντουρί, Μπίσεσβαρ (88′ Μαουρίσιο), Σφιντέρσκι (64′ Ακπομ).

Πηγή

NEWS

Θεσσαλονίκη: Πότε ανοίγει ξανά πύλες το «νέο» πάρκο Ξαρχάκου

Published

on

Σε περίπου ένα με ενάμιση μήνα αναμένεται να τελειώσουν τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη τους τελευταίους μήνες στο πάρκο Ξαρχάκου στην πλευρά της Μ. Αλεξάνδρου και να αποδοθεί στους Θεσσαλονικείς. 

Οι εργασίες εντάσσονται στο συνολικό πρόγραμμα αναβάθμισης πεζοδρομίων και κοινόχρηστων χώρων κατά μήκος της Λεωφόρου Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Όπως δήλωσε στο TyposThes ο αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, κ. Σωκράτης Δημητριάδης, η εργολαβία θα συνεχιστεί και στο υπόλοιπο κομμάτι από την Γ΄Σεπτεμβρίου και μετά, επί της Μεγάλου Αλεξάνδρου. Το έργο αφορά αντικατάσταση του πεζοδρομίου, προκειμένου να αποκατασταθούν προβλήματα και να υπάρξει αισθητική αναβάθμιση σε συνέχεια της ανάπλασης της νέας παραλίας.

Στο μεταξύ κατόπιν επικοινωνίας του δήμου Θεσσαλονίκης με τον εργολάβο έχει ανοίξει μια δίοδος κατεβαίνοντας από το πάρκο προς την παραλία δεξιά και θα ανοιχθεί και μία ακόμη αριστερά, προκειμένου να διευκολυνθεί η κίνηση των πολιτών, καθώς μέχρι τώρα το πάρκο ήταν αποκλεισμένο με αποτέλεσμα να χρειαζόταν να κάνει κανείς ολόκληρο τον κύκλο του τετραγώνου για να πάει από την μια πλευρά στην άλλη.

Το συνολικό έργο έχει ως στόχο τη λειτουργική και αισθητική αποκατάσταση της περιοχής, τη βελτίωση της προσβασιμότητας και της ασφαλούς κίνησης των πεζών, τη διευθέτηση της στάθμευσης των οχημάτων και την ανάπλαση των κοινόχρηστων χώρων πρασίνου.

ΠΗΓΗ

Continue Reading

NEWS

Θεσσαλονίκη: Νεκρός 40χρονος μοτοσικλετιστής σε τροχαίο στη Σίνδο

Published

on

Την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο άφησε ένας 40χρονος άνδρας, μοτοσικλετιστής μετά από τροχαίο στην περιοχή της Σίνδου στη δυτική Θεσσαλονίκη.

Όλα συνέβησαν χθες το βράδυ περίπου στις 20.30 στη συμβολή των Παπάγου και Παύλου Μελά. Αυτοκίνητο που οδηγούσε 21χρονη Αλβανίδα, συγκρούστηκε με την μηχανή που οδηγούσε ο 40χρονος συμπατριώτης της.

Ο οδηγός της μηχανής τραυματίστηκε θανάσιμα από την σύγκρουση.

Η Τροχαία διεξάγει έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος.

ΠΗΓΗ

Continue Reading

NEWS

«Ούτε 260 λεωφορεία του ΟΑΣΘ τις καθημερινές»

Published

on

Την ανάγκη να τεθεί σε ισχύ η διετής σύμβαση ανάθεσης, στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, 25 περιαστικών γραμμών του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της πόλης (ΟΑΣΘ), υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου (ΟΣΕΘ), Γιάννης Τόσκας, επισημαίνοντας ότι παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλλονται, ο ΟΑΣΘ κυκλοφορεί καθημερινά λιγότερα από 260 λεωφορεία και παρουσιάζει πτώση 42% στο παρεχόμενο έργο του και μείωση 55% στην επιβατική κίνηση την περίοδο 2012-2019.

«Η κατάσταση στον ΟΑΣΘ είναι τραγική. Τρέχουμε όλοι μας για την όσο το δυνατόν καλύτερη εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ, αλλά τα προβλήματα είναι πολλά, χρονίζοντα και δε δύνανται να αντιμετωπιστούν, με αποτέλεσμα να χάνει ο οργανισμός, αλλά κυρίως να ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό», επισήμανε ο κ. Τόσκας μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ίδιος υπενθύμισε ότι στις 15/1 απεστάλη το τελικό σχέδιο σύμβασης για την ανάθεση στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης 25 περιαστικών γραμμών του ΟΑΣΘ και επανέλαβε ότι «η υπογραφή της σύμβασης που προτείνεται από τα συμβαλλόμενα μέρη είναι επιβεβλημένη, λόγω επικείμενου κινδύνου κατάρρευσης της εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου από τον ΟΑΣΘ».

Εκτίμησε ότι εντός των επόμενων δύο εβδομάδων το Ελεγκτικό Συνέδριο θα «ανάψει το πράσινο φως στη σύμβαση που προτείνεται από τα συμβαλλόμενα μέρη, στη συνέχεια θα υπογραφεί άμεσα και θα ξεκινήσει η υλοποίησή της”. Διατύπωσε δε την εκτίμηση ότι “μετά τις 15/2 θα ξεκινήσει σταδιακά η έναρξη εκτέλεσης δρομολογίων από τα ΚΤΕΛ».

Υπενθυμίζεται ότι τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης θα λαμβάνουν ετησίως έως 18 εκατ. ευρώ συν το ΦΠΑ για την εκτέλεση των δρομολογίων των 25 περιαστικών γραμμών του ΟΑΣΘ. Από τα 120 οχήματα που θα μπουν στη «μάχη εξυπηρέτησης των πολιτών», τα 75 είναι των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και τα υπόλοιπα των ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, Σερρών και Κιλκίς, ενώ όπως διευκρίνισε ο κ. Τόσκας, τα 101 οχήματα θα βρίσκονται στους δρόμους καθημερινά και τα 19 θα είναι εφεδρικά.

Στο μεταξύ, όπως επισήμανε ο κ. Τόσκας, εντός των επόμενων ημερών αναμένεται να εκταμιευτεί το ποσό ύψους 23,32 εκατ. ευρώ, που μετά την πρόσφατη μέριμνα του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών εγγράφηκε στον τακτικό προϋπολογισμό, σε λογαριασμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (2020), ως επιχορήγηση προς τον ΟΣΕΘ για την υλοποίηση της σύμβασης εκτέλεσης του υπόψη συγκοινωνιακού έργου από τα ΚΤΕΛ, με προβλέψεις για το 2021 και εντεύθεν.

ΠΗΓΗ

Continue Reading

TRENDING

Copyright © 2020 SKG 24|7 Powered by Wordpress.