Connect with us

NEWS

Έφτασε κοντά στο θρίαμβο, κράτησε το αήττητο ο ΠΑΟΚ

Published

on

Ο ΠΑΟΚ αν και προηγήθηκε στο πρώτο μέρος, δεν κατάφερε να πάρει τη νίκη, μένοντας στο ισόπαλο 1-1 με τον Ολυμπιακό στο Καραϊσκάκης. Για τέταρτο σερί ντέρμπι οι Πειραιώτες δεν καταφέρνουν να κερδίσουν, αλλά τουλάχιστον κράτησαν το αήττητο, που έφτασε τα 47 ματς!

Σε ένα ματς γεμάτο ένταση, ρυθμό και ευκαιρίες, ο ΠΑΟΚ προηγήθηκε με τον Ίνγκασον, ο Ολυμπιακός ισοφάρισε με τον Βαλμπουενά, πίεσε για τη νίκη, αλλά το 1-1 ολοκλήρωσε τις προσπάθειες των δυο πρωτοπόρων!

Ο Αμπέλ Φερέιρα ξεκίνησε τον αγώνα με τον Καντουρί αντί του Βιεϊρίνια, θεωρώντας προφανώς ότι ο Πορτογάλος δεν ήταν έτοιμος για να παίνει μεγάλο χρονικό διάστημα σε πολύ υψηλούς ρυθμούς. Ο Ζίβκοβιτς ήταν κάτω από την εστία, ο Μάτος δεξιά, ο Γιαννούλης αριστερά, οι Ινγκασον και Κρέσπο στο κέντρο της άμυνας, οι Αουγκούστο και Μίσιτς στο κέντρο με τον Λημνιό στα δεξιά και τους Μπίσεσβαρ και Σβιντέρσκι μπροστά. Ο δε Μαρτίνς προτίμησε τον Σα, τους Ομάρ και Τσιμίκα στις πτέρυγες με τους Παπαδόπουλο και Σεμέδο στην άμυνα, τους Μπουχαλάκη και Γκιγέρμε στα χαφ, Μασούρα και Ποντένσε εξτρέμ και τους Βαλμπουενά και Ελ Αραμπί μπροστά.

Μετά το πρώτο τέταρτο στο οποίο ο Ολυμπιακός μπήκε πιο δυνατά, χωρίς πάντως να δημιουργήσει την μεγάλη φάση, ο ΠΑΟΚ ισορρόπησε τον αγώνα, καταφέρνοντας να ελέγξει τη μεσαία γραμμή. Ο Ισπανός διαιτητής Σάντσεθ Μαρτίνεθ δεν σφύριζε πολύ, άφηνε το ματς να εξελιχθεί δείχνοντας στους παίκτες του Ολυμπιακού ότι οι… βουτιές τους δεν θα είχαν αποτέλεσμα.

Πάγωσε το Καραϊσκάκη με Ινγκι!

Μετά το πρώτο 20λεπτο ο ΠΑΟΚ άρχισε να πατάει περιοχή και να γίνεται επικίνδυνος. Στο 29′ μάλιστα ο Ίνγκι Ίνγκασον πάγωσε το «Καραϊσκάκη» με κοντινή προβολή, μετά από εκτέλεση φάουλ του Μίσιτς από δεξιά. Ο Ισλανδός πήδηξε πιο ψηλά απ’ όλους, πήρε την κεφαλιά, ο Σα απέκρουσε ασταθώς και ο αμυντικός του ΠΑΟΚ από κοντά έσπρωξε την μπάλα στα δίχτυα. Ο Μαρτίνς βλέποντας ότι έχει χαθεί το κέντρο έβγαλε τον υποτονικό Μασούρα και πέρασε τον Σουντανί στη θέση του πριν το ημίχρονο (41′) , με τον Ολυμπιακό σε γενικές γραμμές να μην απειλεί σημαντικά την εστία του Ζίβκοβιτς

Στο δεύτερο μέρος, ο Σέρβος γκολκίπερ είχε περισσότερη δουλειά… Ο Ολυμπιακός ανέβασε ρυθμούς και προσπάθησε να διεμβολίσει την άμυνα του Δικεφάλου κυρίως από τη δεξιά πλευρά με τον Ποντένσε. Από εκεί έγινε και η ζημιά για τους ασπρόμαυρους στο 64′. Νωρίτερα, ο Μαρτίνς είχε περάσει στο ματς και με τον Μαντί Καμαρά αντί του αρνητικού Μπουχαλάκη. ενώ στο 55′ οι Πειραιώτες είχαν πλησιάσει στο 1-1 μετά από κεφαλιά του Ελ Αραμπί που δε βρήκε στόχο. Στο 64΄λοιπόν ο Ποντένσε ξέφυγε από τον Γιαννούλη και ο μπακ του ΠΑΟΚ τον ανέτρεψε από πίσω, με τον Ισπανό ρέφερι νε δίχνει άσπρη βούλα. Ο Βαλμπουενά ανέλαβε την εκτέλεση, νίκησε στον Ζίβκοβιτς, δεν μπόρεσε όμως να συνεχίσει στο παιχνίδι λόγω τραυματισμού.

ΠΗΓΗ

 

NEWS

Θεσσαλονίκη: Πότε ανοίγει ξανά πύλες το «νέο» πάρκο Ξαρχάκου

Published

on

Σε περίπου ένα με ενάμιση μήνα αναμένεται να τελειώσουν τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη τους τελευταίους μήνες στο πάρκο Ξαρχάκου στην πλευρά της Μ. Αλεξάνδρου και να αποδοθεί στους Θεσσαλονικείς. 

Οι εργασίες εντάσσονται στο συνολικό πρόγραμμα αναβάθμισης πεζοδρομίων και κοινόχρηστων χώρων κατά μήκος της Λεωφόρου Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Όπως δήλωσε στο TyposThes ο αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, κ. Σωκράτης Δημητριάδης, η εργολαβία θα συνεχιστεί και στο υπόλοιπο κομμάτι από την Γ΄Σεπτεμβρίου και μετά, επί της Μεγάλου Αλεξάνδρου. Το έργο αφορά αντικατάσταση του πεζοδρομίου, προκειμένου να αποκατασταθούν προβλήματα και να υπάρξει αισθητική αναβάθμιση σε συνέχεια της ανάπλασης της νέας παραλίας.

Στο μεταξύ κατόπιν επικοινωνίας του δήμου Θεσσαλονίκης με τον εργολάβο έχει ανοίξει μια δίοδος κατεβαίνοντας από το πάρκο προς την παραλία δεξιά και θα ανοιχθεί και μία ακόμη αριστερά, προκειμένου να διευκολυνθεί η κίνηση των πολιτών, καθώς μέχρι τώρα το πάρκο ήταν αποκλεισμένο με αποτέλεσμα να χρειαζόταν να κάνει κανείς ολόκληρο τον κύκλο του τετραγώνου για να πάει από την μια πλευρά στην άλλη.

Το συνολικό έργο έχει ως στόχο τη λειτουργική και αισθητική αποκατάσταση της περιοχής, τη βελτίωση της προσβασιμότητας και της ασφαλούς κίνησης των πεζών, τη διευθέτηση της στάθμευσης των οχημάτων και την ανάπλαση των κοινόχρηστων χώρων πρασίνου.

ΠΗΓΗ

Continue Reading

NEWS

Θεσσαλονίκη: Νεκρός 40χρονος μοτοσικλετιστής σε τροχαίο στη Σίνδο

Published

on

Την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο άφησε ένας 40χρονος άνδρας, μοτοσικλετιστής μετά από τροχαίο στην περιοχή της Σίνδου στη δυτική Θεσσαλονίκη.

Όλα συνέβησαν χθες το βράδυ περίπου στις 20.30 στη συμβολή των Παπάγου και Παύλου Μελά. Αυτοκίνητο που οδηγούσε 21χρονη Αλβανίδα, συγκρούστηκε με την μηχανή που οδηγούσε ο 40χρονος συμπατριώτης της.

Ο οδηγός της μηχανής τραυματίστηκε θανάσιμα από την σύγκρουση.

Η Τροχαία διεξάγει έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος.

ΠΗΓΗ

Continue Reading

NEWS

«Ούτε 260 λεωφορεία του ΟΑΣΘ τις καθημερινές»

Published

on

Την ανάγκη να τεθεί σε ισχύ η διετής σύμβαση ανάθεσης, στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, 25 περιαστικών γραμμών του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της πόλης (ΟΑΣΘ), υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου (ΟΣΕΘ), Γιάννης Τόσκας, επισημαίνοντας ότι παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλλονται, ο ΟΑΣΘ κυκλοφορεί καθημερινά λιγότερα από 260 λεωφορεία και παρουσιάζει πτώση 42% στο παρεχόμενο έργο του και μείωση 55% στην επιβατική κίνηση την περίοδο 2012-2019.

«Η κατάσταση στον ΟΑΣΘ είναι τραγική. Τρέχουμε όλοι μας για την όσο το δυνατόν καλύτερη εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ, αλλά τα προβλήματα είναι πολλά, χρονίζοντα και δε δύνανται να αντιμετωπιστούν, με αποτέλεσμα να χάνει ο οργανισμός, αλλά κυρίως να ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό», επισήμανε ο κ. Τόσκας μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ίδιος υπενθύμισε ότι στις 15/1 απεστάλη το τελικό σχέδιο σύμβασης για την ανάθεση στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης 25 περιαστικών γραμμών του ΟΑΣΘ και επανέλαβε ότι «η υπογραφή της σύμβασης που προτείνεται από τα συμβαλλόμενα μέρη είναι επιβεβλημένη, λόγω επικείμενου κινδύνου κατάρρευσης της εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου από τον ΟΑΣΘ».

Εκτίμησε ότι εντός των επόμενων δύο εβδομάδων το Ελεγκτικό Συνέδριο θα «ανάψει το πράσινο φως στη σύμβαση που προτείνεται από τα συμβαλλόμενα μέρη, στη συνέχεια θα υπογραφεί άμεσα και θα ξεκινήσει η υλοποίησή της”. Διατύπωσε δε την εκτίμηση ότι “μετά τις 15/2 θα ξεκινήσει σταδιακά η έναρξη εκτέλεσης δρομολογίων από τα ΚΤΕΛ».

Υπενθυμίζεται ότι τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης θα λαμβάνουν ετησίως έως 18 εκατ. ευρώ συν το ΦΠΑ για την εκτέλεση των δρομολογίων των 25 περιαστικών γραμμών του ΟΑΣΘ. Από τα 120 οχήματα που θα μπουν στη «μάχη εξυπηρέτησης των πολιτών», τα 75 είναι των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και τα υπόλοιπα των ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, Σερρών και Κιλκίς, ενώ όπως διευκρίνισε ο κ. Τόσκας, τα 101 οχήματα θα βρίσκονται στους δρόμους καθημερινά και τα 19 θα είναι εφεδρικά.

Στο μεταξύ, όπως επισήμανε ο κ. Τόσκας, εντός των επόμενων ημερών αναμένεται να εκταμιευτεί το ποσό ύψους 23,32 εκατ. ευρώ, που μετά την πρόσφατη μέριμνα του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών εγγράφηκε στον τακτικό προϋπολογισμό, σε λογαριασμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (2020), ως επιχορήγηση προς τον ΟΣΕΘ για την υλοποίηση της σύμβασης εκτέλεσης του υπόψη συγκοινωνιακού έργου από τα ΚΤΕΛ, με προβλέψεις για το 2021 και εντεύθεν.

ΠΗΓΗ

Continue Reading

TRENDING

Copyright © 2020 SKG 24|7 Powered by Wordpress.