Connect with us

NEWS

Αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις από την 1η Ιανουαρίου 2020

Published

on

Αυξήσεις στις καθαρές αποδοχές τους θα δουν από τον Ιανουάριο του 2020 οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι λόγω της μείωσης των συντελεστών στη νέα κλίμακα φορολογίας εισοδήματος και των νέων αυξημένων αφορολόγητων ορίων ανάλογα με τον αριθμό των παιδιών.

Πρόκειται για δύο από τις αλλαγές που προβλέπει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο που κατέθεσε η κυβέρνηση στη Βουλή.

Ενδεικτικό είναι ότι η μείωση της μηνιαίας παρακράτησης φόρου θα ανέλθει στα 27 ευρώ τον μήνα για τους μισθωτούς με τρία παιδιά, ενώ για μισθωτό με δύο παιδιά η μείωση της παρακράτησης θα είναι 17 ευρώ το μήνα.

Η ενεργοποίηση της νέας φορολογικής κλίμακας και η αλλαγή στην έκπτωση φόρου για τα παιδιά αφορά τα εισοδήματα που θα αποκτηθούν το 2020 με αποτέλεσμα να αλλάξει και η μηνιαία παρακράτηση φόρου με βάση τις ελαφρύνσεις που προβλέπονται.

Ειδικότερα, με την εφαρμογή της νέας φορολογικής κλίμακας οι μηνιαίες κρατήσεις φόρου εισοδήματος για μισθωτούς και συνταξιούχους θα μειωθούν από την 1η-1-2020

έως 14,75 ευρώ για όσους μισθωτούς του δημόσιου τομέα και συνταξιούχους λαμβάνουν πάνω από 617 ευρώ κάθε μήνα και δεν έχουν παιδιά. Οι μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα χωρίς παιδιά θα δουν αύξηση στις μηνιαίες αποδοχές τους έως 12,64 ευρώ

μέχρι 13,33 ευρώ για όσους μισθωτούς του δημοσίου και συνταξιούχους λαμβάνουν πάνω από 633 ευρώ κάθε μήνα και έχουν ένα παιδί. Για τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα το μηνιαίο όφελος φθάνει έως τα 11,43 ευρώ

έως 16,67 ευρώ για όσους μισθωτούς του δημοσίου τομέα και συνταξιούχους λαμβάνουν πάνω από 7Ο0 ευρώ κάθε μήνα και βαρύνονται με 2 τέκνα. Οι μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα θα έχουν όφελος μηνιαίο όφελος φθάνει έως τα 14,29 ευρώ

μέχρι 26,67 ευρώ για τους δημοσίους υπαλλήλους και συνταξιούχους που λαμβάνουν πάνω από 682 ευρώ κάθε μήνα και βαρύνονται με 3 παιδιά. Όσοι εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα θα διαπιστώσουν αύξηση στις μηνιαίες αποδοχές τους έως και 22,86 ευρώ

Οι μειώσεις αυτές στην παρακράτηση φόρου θα προκαλέσουν ισόποσες αυξήσεις στα καθαρά ποσά αποδοχών που λαμβάνουν κάθε μήνα οι παραπάνω μισθωτοί και συνταξιούχοι.

Οι αλλαγές στη φορολογική κλίμακα και τα νέα αφορολόγητα όρια που θα ενεργοποιηθούν από την 1-1-2020 προβλέπουν:

Νέα φορολογική κλίμακα: Μείωση του ελάχιστου φορολογικού συντελεστή από το 22% στο 9% για το τμήμα του ετησίου εισοδήματος μέχρι τις 10.000 ευρώ, συντελεστής φόρου 22% (όπως και σήμερα) για το τμήμα του ετησίου εισοδήματος από τα 10.000 έως τα 20.000 ευρώ, συντελεστής φόρου 28% (αντί 29%) για το τμήμα του ετησίου εισοδήματος από τα 20.000 έως τα 30.000 ευρώ, συντελεστής φόρου 36% (αντί 37%) για το τμήμα του ετησίου εισοδήματος από τα 30.000 έως τα 40.000 ευρώ και συντελεστής φόρου 44% (αντί 45%) για το τμήμα του ετησίου εισοδήματος πάνω από τα 40.000 ευρώ.

Νέα αφορολόγητα όρια: Για φορολογούμενους χωρίς παιδιά το αφορολόγητο όριο ανέρχεται σε 8.636 ευρώ, 9.000 ευρώ σε κάθε μισθωτό και συνταξιούχο με 1 εξαρτώμενο τέκνο, 10.000 ευρώ σε κάθε μισθωτό και συνταξιούχο με 2 παιδιά, 11.000 ευρώ για φορολογούμενους με τρία παιδιά, 12.000 ευρώ για μισθωτούς, συνταξιούχους και κατ΄ επάγγελμα αγρότες με 4 παιδιά.

Reader.gr

NEWS

Θεσσαλονίκη: Πότε ανοίγει ξανά πύλες το «νέο» πάρκο Ξαρχάκου

Published

on

Σε περίπου ένα με ενάμιση μήνα αναμένεται να τελειώσουν τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη τους τελευταίους μήνες στο πάρκο Ξαρχάκου στην πλευρά της Μ. Αλεξάνδρου και να αποδοθεί στους Θεσσαλονικείς. 

Οι εργασίες εντάσσονται στο συνολικό πρόγραμμα αναβάθμισης πεζοδρομίων και κοινόχρηστων χώρων κατά μήκος της Λεωφόρου Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Όπως δήλωσε στο TyposThes ο αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, κ. Σωκράτης Δημητριάδης, η εργολαβία θα συνεχιστεί και στο υπόλοιπο κομμάτι από την Γ΄Σεπτεμβρίου και μετά, επί της Μεγάλου Αλεξάνδρου. Το έργο αφορά αντικατάσταση του πεζοδρομίου, προκειμένου να αποκατασταθούν προβλήματα και να υπάρξει αισθητική αναβάθμιση σε συνέχεια της ανάπλασης της νέας παραλίας.

Στο μεταξύ κατόπιν επικοινωνίας του δήμου Θεσσαλονίκης με τον εργολάβο έχει ανοίξει μια δίοδος κατεβαίνοντας από το πάρκο προς την παραλία δεξιά και θα ανοιχθεί και μία ακόμη αριστερά, προκειμένου να διευκολυνθεί η κίνηση των πολιτών, καθώς μέχρι τώρα το πάρκο ήταν αποκλεισμένο με αποτέλεσμα να χρειαζόταν να κάνει κανείς ολόκληρο τον κύκλο του τετραγώνου για να πάει από την μια πλευρά στην άλλη.

Το συνολικό έργο έχει ως στόχο τη λειτουργική και αισθητική αποκατάσταση της περιοχής, τη βελτίωση της προσβασιμότητας και της ασφαλούς κίνησης των πεζών, τη διευθέτηση της στάθμευσης των οχημάτων και την ανάπλαση των κοινόχρηστων χώρων πρασίνου.

ΠΗΓΗ

Continue Reading

NEWS

Θεσσαλονίκη: Νεκρός 40χρονος μοτοσικλετιστής σε τροχαίο στη Σίνδο

Published

on

Την τελευταία του πνοή στην άσφαλτο άφησε ένας 40χρονος άνδρας, μοτοσικλετιστής μετά από τροχαίο στην περιοχή της Σίνδου στη δυτική Θεσσαλονίκη.

Όλα συνέβησαν χθες το βράδυ περίπου στις 20.30 στη συμβολή των Παπάγου και Παύλου Μελά. Αυτοκίνητο που οδηγούσε 21χρονη Αλβανίδα, συγκρούστηκε με την μηχανή που οδηγούσε ο 40χρονος συμπατριώτης της.

Ο οδηγός της μηχανής τραυματίστηκε θανάσιμα από την σύγκρουση.

Η Τροχαία διεξάγει έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος.

ΠΗΓΗ

Continue Reading

NEWS

«Ούτε 260 λεωφορεία του ΟΑΣΘ τις καθημερινές»

Published

on

Την ανάγκη να τεθεί σε ισχύ η διετής σύμβαση ανάθεσης, στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, 25 περιαστικών γραμμών του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της πόλης (ΟΑΣΘ), υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου (ΟΣΕΘ), Γιάννης Τόσκας, επισημαίνοντας ότι παρά τις φιλότιμες προσπάθειες που καταβάλλονται, ο ΟΑΣΘ κυκλοφορεί καθημερινά λιγότερα από 260 λεωφορεία και παρουσιάζει πτώση 42% στο παρεχόμενο έργο του και μείωση 55% στην επιβατική κίνηση την περίοδο 2012-2019.

«Η κατάσταση στον ΟΑΣΘ είναι τραγική. Τρέχουμε όλοι μας για την όσο το δυνατόν καλύτερη εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ, αλλά τα προβλήματα είναι πολλά, χρονίζοντα και δε δύνανται να αντιμετωπιστούν, με αποτέλεσμα να χάνει ο οργανισμός, αλλά κυρίως να ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό», επισήμανε ο κ. Τόσκας μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Στο πλαίσιο αυτό, ο ίδιος υπενθύμισε ότι στις 15/1 απεστάλη το τελικό σχέδιο σύμβασης για την ανάθεση στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης 25 περιαστικών γραμμών του ΟΑΣΘ και επανέλαβε ότι «η υπογραφή της σύμβασης που προτείνεται από τα συμβαλλόμενα μέρη είναι επιβεβλημένη, λόγω επικείμενου κινδύνου κατάρρευσης της εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου από τον ΟΑΣΘ».

Εκτίμησε ότι εντός των επόμενων δύο εβδομάδων το Ελεγκτικό Συνέδριο θα «ανάψει το πράσινο φως στη σύμβαση που προτείνεται από τα συμβαλλόμενα μέρη, στη συνέχεια θα υπογραφεί άμεσα και θα ξεκινήσει η υλοποίησή της”. Διατύπωσε δε την εκτίμηση ότι “μετά τις 15/2 θα ξεκινήσει σταδιακά η έναρξη εκτέλεσης δρομολογίων από τα ΚΤΕΛ».

Υπενθυμίζεται ότι τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης θα λαμβάνουν ετησίως έως 18 εκατ. ευρώ συν το ΦΠΑ για την εκτέλεση των δρομολογίων των 25 περιαστικών γραμμών του ΟΑΣΘ. Από τα 120 οχήματα που θα μπουν στη «μάχη εξυπηρέτησης των πολιτών», τα 75 είναι των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και τα υπόλοιπα των ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, Σερρών και Κιλκίς, ενώ όπως διευκρίνισε ο κ. Τόσκας, τα 101 οχήματα θα βρίσκονται στους δρόμους καθημερινά και τα 19 θα είναι εφεδρικά.

Στο μεταξύ, όπως επισήμανε ο κ. Τόσκας, εντός των επόμενων ημερών αναμένεται να εκταμιευτεί το ποσό ύψους 23,32 εκατ. ευρώ, που μετά την πρόσφατη μέριμνα του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών εγγράφηκε στον τακτικό προϋπολογισμό, σε λογαριασμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (2020), ως επιχορήγηση προς τον ΟΣΕΘ για την υλοποίηση της σύμβασης εκτέλεσης του υπόψη συγκοινωνιακού έργου από τα ΚΤΕΛ, με προβλέψεις για το 2021 και εντεύθεν.

ΠΗΓΗ

Continue Reading

TRENDING

Copyright © 2020 SKG 24|7 Powered by Wordpress.