Thessaloniki20 August, 2019

Μελαγχολία φθινοπώρου?

Έχει περάσει ήδη ένας μήνας και εσύ ακόμη χαζεύεις τις καλοκαιρινές σου φωτογραφίες και σε πιάνει μελαγχολία? Σκέφτεσαι… κάθε φθινόπωρο τα ίδια ερωτήματα «τι κάνω», «πού πάω», «τι θέλω»?

Η προσαρμογή στη καθημερινότητα από το καλοκαιρινό «ξεσάλωμα» είναι πάντα δύσκολη υπόθεση, αλλά μην αφήνεις τον μουντό καιρό και την αλλαγή θερμοκρασίας να σε επηρεάζουν. Σου προτείνουμε να ακολουθήσεις τις παρακάτω συμβουλές και… that’s it!

fthinoporo

  • Βάλε στόχους

Θα είναι στόχοι που μπορείς να προγραμματίσεις μέχρι τα Χριστούγεννα, τον επόμενο μήνα ή αύριο? Ότι και να είναι θέσε καθημερινά μικρούς στόχους όπου ικανοποιώντας τους θα νιώθεις ευτυχισμένη.

  • Γίνε πρωινός τύπος

Όσο μεγαλώνει η νύχτα, τόσο μας πιάνει μελαγχολία, γι’ αυτό γίνε πρωινός τύπος. Εκμεταλλεύσου την έκθεση στον πρωινό φως του ήλιου και θα δεις την ψυχολογίας σου να διατηρείται σε υψηλά επίπεδα.

  • Ξεκίνα κάποιο χόμπι

Ριξ’το στη γυμναστική, ξεκίνα jogging ή μάθε χορό. Η άσκηση αυξάνει τα επίπεδα της καλής διάθεσης, αλλά πρόσεξε μην το παρακάνεις τις δραστηριότητες. Τι θα έλεγες για μια βόλτα με ποδήλατο στην παραλία?

  • Δες φίλους/ συγγενείς

Το φθινόποωρο απαιτεί κοινωνικοποίηση και πρόσωπα στην καθημερινότητά σου. Οι φίλοι εξάλλου είναι το καλύτερο φάρμακο για ΟΛΑ. Τι να κάνει άραγε η ξαδέλφη?

  • Βγες έξω

Είσαι σίγουρη ότι έχεις ανακαλύψει όλα τα σημεία της πόλης? Είναι ακόμη νωρίς για να κλειστείς στο σπίτι βλέποντας τηλεόραση, γι’ αυτό πάρε τη/τις φίλη/ες σου και βγείτε έξω.

  • Προγραμμάτισε την επόμενη εκδρομή σου

Αν τα Χριστούγεννα σου φαίνονται μακριά, εκμεταλλεύσου το επόμενο σαββατοκύριακο. Έχεις πάει Πήλιο?

  • Γέλα δυνατά!

Το γέλιο είναι μεταδοτικό, μειώνει το άγχος, μας κάνει να αισθανθούμε καλύτερα και καίει θερμίδες. Τι άλλο θες για να πειστείς ότι κάνει καλό?