Connect with us

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Σήμερα κρίνεται το μέλλον του ΟΛΘ

Published

on

Σήμερα, Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου, είναι η πλέον κρίσιμη ημέρα στη μέχρι τώρα διαγωνιστική διαδικασία πώλησης του 67%, από το ποσοστό που ελέγχει το ελληνικό δημόσιο στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στην κοινοπραξία DIEP- Terminal Link- Belterra.

Σήμερα, με την υπογραφή της Σύμβασης Αγοραπωλησίας Μετοχών από το ΤΑΙΠΕΔ και την South East Gateway Thessaloniki, που έχει οριστεί από το Ταμείο για τις 6 μ.μ., θα γνωρίζουμε εάν θα προχωρήσει ομαλά η πώληση του πλειοψηφικού πακέτου του ελληνικού δημοσίου, έχοντας ξεπεραστεί η εμπλοκή που εκδηλώθηκε την προηγούμενη Παρασκευή και η οποία οδήγησε στην αναβολή της υπογραφής της ΣΑΜ δημιουργώντας παράλληλα ανησυχία και αμφισβητήσεις για την έκβαση του διαγωνισμού.

Υπενθυμίζεται η απρόοπτη εξέλιξη της προηγούμενης Παρασκευής προέκυψε μετά τη θέση σε επιτήρηση της Τράπεζας Promsvyazbanκ, εκδότριας της εγγυητικής επιταγής της Κοινοπραξίας, από την Κεντρική Τράπεζα της Ρωσίας, που είχε σαν αποτέλεσμα την αναβολή της υπογραφής της Σύμβασης.

Σύμφωνα πάντως με πληροφορίες από την Κοινοπραξία, που εμμέσως επιβεβαιώνονται και απο το ΤΑΙΠΕΔ, έχει εκδοθεί εγγυητική από την ίδια Τράπεζα και η διαδικασία της υπογραφής της Σύμβασης, αναμένεται να ολοκληρωθεί ομαλά σήμερα το απόγευμα – κάτι που μένει να αποδειχθεί στην πράξη.

Σε κάθε περίπτωση, σήμερα κρίνονται πολλά περισσότερα από τη συγκεκριμένη αγοραπωλησία. Σήμερα κρίνεται μία διαδικασία που ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2014, με την προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού από το ΤΑΙΠΕΔ, όταν όμως η υπόθεση «ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ», είχε ήδη παρελθόν αρκετών ετών, από το 2007 ακόμη, όταν τότε είχε αρχίσει η προσπάθεια παραχώρησης της 6ης προβλήτας και του ΣΕΜΠΟ, η οποία ως γνωστόν δεν τελεσφόρησε αφήνοντας το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης εκτεθειμένο στον ανταγωνισμό, εξωτερικό και εσωτερικό, για μία ολόκληρη δεκαετία.

Σήμερα λοιπόν, κρίνονται πολλά για τον ΟΛΘ και την βορειοελλαδική οικονομία, καθώς αποτελεί κοινή διαπίστωση, ότι ο βασικός μέτοχος, δηλαδή το ελληνικό δημόσιο, παρότι μπορούσε και όφειλε, δεν έπραξε όσα είχε υποχρέωση να πράξει, για την ανάπτυξη του Λιμένα της Θεσσαλονίκης αλλά τον άφησε αδύναμο απέναντι στον ανταγωνισμό, να απαξιώνεται χρόνο με το χρόνο, παρά τις σημαντικές αναπτυξιακές του δυνατότητες λόγω της γεωγραφικής του θέσης αλλά και του κεντρικού του ρόλου σε ένα σύστημα συνδυασμένων μεταφορών, μεγάλης βαρύτητας για τη βόρειο Ελλάδα, όπως και τα δυτικά και κεντρικά Βαλκάνια.

Όσο το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης περιμένει καλύτερες ημέρες, επενδύσεις, εκσυγχρονισμό και αποτελεσματικότερο μάνατζμεντ, άλλα ελληνικά λιμάνια ανεβαίνουν στις προτιμήσεις διεθνών επενδυτών, όπως συμβαίνει με την περίπτωση του λιμένα της Αλεξανδρούπολης, ενώ φυσικά η ανάπτυξη δεν σταματάει στα ανταγωνιστικά λιμάνια Μεσογείου και θαλάσσιου περί την Ευρώπη χώρου.

Εάν σήμερα υπογραφεί η ΣΑΜ, η ολοκλήρωση του διαγωνισμού, όπως εκτιμάται, θα είναι δύο βήματα πριν το τέλος, μέσα στο επόμενο δίμηνο. Δηλαδή, αφού περάσει κι από την Επιτροπή Ανταγωνισμού και  η τελική σύμβαση κυρωθεί από τη Βουλή. Εάν υπάρξει νέα εμπλοκή και η Κοινοπραξία βγει εκτός πεδίου, τότε θα κληθεί ο δεύτερος πλειοδότης, δηλαδή η DP World, να προχωρήσει στη διαδικασία απόκτησης του 67% του ΟΛΘ, ωστόσο, υπό τις παρούσες συνθήκες, κανείς δεν μπορεί με ασφάλεια να κάνει προβλέψεις για τις κινήσεις των εμπλεκομένων και τον χρόνο που θα χρειαστεί για μία πιθανή επανεκκίνηση της διαδικασίας.

Τι λένε οι παραγωγικοί φορείς

Η Voria.gr, απευθύνθηκε σε εκπροσώπους των συλλογικών φορέων που εκφράζουν τους κυρίως χρήστες του ΟΛΘ, εξαγωγείς, ναυτικούς πράκτορες, μεταποιητές, εκτελωνιστές, ενώ υπέρ της πώλησης έχουν πάρει θέση οι επικεφαλής και των τριών Επιμελητηρίων της Θεσσαλονίκης.

Κυριάκος Λουφάκης- ΣΕΒΕ:

«Ο ΣΕΒΕ θεωρεί απαραίτητο να προχωρήσει η παραχώρηση του λιμανιού. Μας ικανοποιεί που στη Κοινοπραξία των αγοραστών συμμετέχει η Terminal Link καθώς στο δίκτυο των λιμανιών που διαχειρίζεται δεν υπάρχουν ανταγωνιστικά λιμάνια προς αυτό της Θεσσαλονίκης. Επίσης, μας ικανοποιεί η διαβεβαίωση από πλευράς Κοινοπραξίας, ότι θα προχωρήσει με ταχείς ρυθμούς στο επενδυτικό πρόγραμμά της. Εν κατακλείδι, είμαστε αναφανδόν υπέρ της πώλησης του ΟΛΘ και της ολοκλήρωσης του διαγωνισμού. Αν υπάρξει άλλη εμπλοκή, θα είναι εξαιρετικά αρνητική εξέλιξη, καταστροφική, για την οικονομία της βόρειας Ελλάδας», δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος κ. Κυριάκος Λουφάκης.

Αθανάσιος Σαββάκης – ΣΒΒΕ:

«Η δική μας θέση είναι υπέρ της πώλησης του 67%. Πρέπει να υπογραφεί η ΣΑΜ, να μην υπάρξουν άλλες καθυστερήσεις στην ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ για να προχωρήσει και το πρόγραμμα των επενδύσεων που είναι αναγκαίες. Οι καθυστερήσεις δεν δημιουργούν μόνο προβλήματα σε ό,τι αφορά στο Λιμάνι, αλλά προξενούν και προβλήματα στην οικονομία της περιοχής», δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος κ. Αθανάσιος Σαββάκης.

Βασίλειος Καμπάκης- ΣΝΠΘ:

«Θεωρώ ότι σήμερα θα υπογραφεί η Σύμβαση Αγοραπωλησίας Μετοχών, επειδή έχει αντιμετωπιστεί το όποιο θέμα την αφορούσε. Η Σύμβαση πρέπει να υπογραφεί για να λήξει η αβεβαιότητα ετών και τα μπρός- πίσω γύρω από το μέλλον του Λιμανιού. Τα εσωτερικά  προβλήματα, του ΟΛΘ, που αφορούν στη λειτουργία του, είναι τα μεγαλύτερα και η επίλυση αυτών συνδέεται με την ιδιωτικοποίηση του Λιμένα», τόνισε ο πρόεδρος του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης  κ. Βασίλειος Καμπάκης.

Γεώργιος Κοσμίδης- ΣΕΘ:

«Αρχικά είχα τοποθετηθεί και ο Σύλλογος βεβαίως, υπέρ της ανάπτυξης του ΟΛΘ από το δημόσιο, να μη χάσει το λιμάνι τον δημόσιο χαρακτήρα του. Όπως όμως αποδείχθηκε, αυτή την ανάπτυξη δεν μπορεί και δεν την προωθεί, ούτε φυσικά την επιτυγχάνει το δημόσιο λιμάνι. Συνεπώς, για το λόγο αυτό είναι επιτακτική ανάγκη να προχωρήσει η ιδιωτικοποίηση της ΟΛΘ Α.Ε. και μάλιστα με ταχείς ρυθμούς», επισήμανε ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκτελωνιστών Θεσσαλονίκης, κ. Γεώργιος Κοσμίδης.

Σημειώνεται ότι τον παραγωγικό και εξαγωγικό κόσμο, όπως και τους χρήστες του λιμανιού, έχουν ιδιαίτερα προβληματίσει οι επιπτώσεις από τη συνεχιζόμενη κινητοποίηση των τελωνειακών, που έχουν καταργήσει τη νυκτερινή βάρδια στη ‘Πύλη 16’ του ΟΛΘ, αλλά και η “απραξία”, όπως τη χαρακτηρίζουν, από πλευράς υπευθύνων, για την αντιμετώπιση του προβλήματος με την εξεύρεση λύσης στο θέμα.  Στο θέμα αυτό, όπως και σε άλλα ζητήματα λειτουργίας του λιμένα και εξυπηρέτησης των φορτίων, θεωρούν ότι λύσεις μπορεί να δώσει μόνο το ιδιωτικό management.

Πηγή

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Μητσοτάκης: Στη Θεσσαλονίκη σήμερα ο πρωθυπουργός

Published

on

Δείτε το πρόγραμμα συναντήσεων του πρωθυπουργού
Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται σήμερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος πρόκειται να επισκεφθεί τα νοσοκομεία Παπαγεωργίου και Ιπποκράτειο, το Κέντρο Υγείας στον Εύοσμο και το κέντρο του ΕΚΑΒ στην Πυλαία.

Επίσης, ο κ. Μητσοτάκης θα συναντηθεί με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνο Ζέρβα και τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα.

Στις 14.00 ο πρωθυπουργός θα παραχωρήσει συνέντευξη στον ραδιοσταθμό Status Fm και στους δημοσιογράφους Δημήτρη Βενιέρη και Βιργινία Δημαρέση.

Πηγή

Continue Reading

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Η ημερομηνία «κλειδί» για τη Θεσσαλονίκη – Τι θα γίνει με το lockdown

Published

on

Μετά τις μετρήσεις των λυμάτων σε Αττική και Θεσσαλονίκη που δείχνουν μείωση 50%, ο καθηγητής Περιβαλλοντικής Μηχανικής στο ΑΠΘ, Δημοσθένης Σαρηγιάννης, ανέφερε την ημερομηνία «κλειδί» για τη Θεσσαλονίκη όταν η πόλη θα πέσει στα 300 κρούσματα, δίνοντας σημαντική ανάσα στην πίεση που δέχεται αυτή τη στιγμή το σύστημα υγείας.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Alpha 98,9», ο κ. Σαρηγιάννης ανέφερε ότι «μέχρι τα μέσα του Δεκεμβρίου θα υπάρξει σημαντική αποσυμπίεση», εξηγώντας ότι «ως τις 12-13 του μήνα θα κρούσματα του κορωνοϊού θα είναι λίγο πάνω από 1.000 και αρχές του μήνα θα υπάρξει μείωση στους διασωληνωμένους». «Μέχρι τις 13 Δεκεμβρίου τα κρούσματα στη Θεσσαλονίκη θα είναι περίπου 300, ενώ στην Αττική 300 κρούσματα θα δούμε λίγο νωρίτερα, προς τις αρχές του επόμενου μήνα», υπογράμμισε, ενώ σχετικά με το τρίτο κύμα της πανδημίας επεσήμανε ότι «θα το δούμε μετά τις γιορτές μέσα στον Ιανουάριο ή στο τέλος Ιανουαρίου».

Πισωγύρισμα ένα απότομο άνοιγμα της καραντίνας

Ωστόσο, ο κ. Σαρηγιάννης ήταν αρνητικός ως προς την ταχύτερη άρση του lockdown, το οποίο ήδη πήρε παράταση μέχρι 7 Δεκεμβρίου, με πολλούς επιστήμονες να ζητούν επιπλέον παράταση. Ειδικότερα, ο κ. Σαρηγιάννης ανέφερε ότι ένα απότομο άνοιγμα της καραντίνας την περίοδο των εορτών θα είναι πισωγύρισμα και θα επιδεινώσει την κατάσταση, ενώ τόνισε ότι «παρά την μείωση του αριθμού των κρουσμάτων δεν πρόκειται να υπάρξει άμεση αποσυμφόρηση των νοσοκομείων, αφού η παραμονή στις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας είναι ένας αστάθμητος παράγοντας λόγω των πολλών ημερών νοσηλείας που χρήζουν αρκετοί ασθενείς, αλλά και λόγω των ενδονοσοκομειακών λοιμώξεων που γεννιούνται εντός των νοσοκομείων».

«Όλα αυτά πρέπει να τα λάβουμε σοβαρά υπόψη μας» είπε ο κ. Σαρηγιάννης και κατέληξε: «Είμαστε σε μια φάση αποκλιμάκωσης του ιϊκού φορτίου, η οποία θα μεταφερθεί σε φάση αποκλιμάκωσης και των κρουσμάτων».  

Η πτώση του R0 στη Θεσσαλονίκη και το lockdown

Ανησυχία προκαλεί στην επιστημονική κοινότητα η αύξηση των κρουσμάτων στις επαρχιακές πόλεις της Ελλάδας φέρνοντας στο τραπέζι το σενάριο να ισχύσει lockdown «δύο ταχυτήτων». Όπως επισήμανε ο καθηγητής Μικροβιολογίας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Αλκιβιάδης Βατόπουλος, μιλώντας στον ΣΚΑΪ και την εκπομπή ΣΗΜΕΡΑ «το πρόβλημα έχει μετατοπιστεί στην επαρχία» και δεν απέκλεισε το γεγονός κατά τη σταδιαρκή άρση των περιοριστικών μέτρων, κάποιες περιοχές να είναι σε lockdown και κάποιες άλλες όχι.

«Ο δείκτης Ro έχει αρχίσει να είναι κάτω από τη μονάδα σε Αθήνα και ίσως Θεσσαλονίκη, αλλά είναι πάνω από 1 σε ορισμένες επαρχιακές πόλεις κυρίως της Κεντρικής και της Βορείου Ελλάδας. Το πρόβλημα έχει αρχίσει να μετατοπίζεται προς την επαρχία. Οι κάτοικοι μιας μικρής πόλης ή ενός χωριού δεν πρέπει να νομίζουν ότι δεν τους αφορά το θέμα. Είναι εξαιρετικά εύκολο ξαφνικά μια περιοχή που δεν είχε κρούσματα να αποκτήσει. Ένα σενάριο που μπορεί να ισχύσει είναι σε κάποιες περιοχές να έχουμε lockdown και σε κάποιες όχι», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όπως σημείωσε επιδίωξη της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων είναι όταν ανοίξει η οικονομία να έχουν περιοριστεί τα κρούσματα σε τριψήφιο αριθμό. «Εφόσον τηρούνται τα μέτρα και οι επαφές μεταξύ των ατόμων ελαττώνονται, λογικά θα μειωθούν και τα κρούσματα. Απλώς δεν είμαι σίγουρος ότι η καραντίνα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, εφαρμόζεται και στις μικρές πόλεις», επισήμανε ο καθηγητής Μικροβιολογίας. Εξέφρασε δε την εκτίμηση ότι τα χειρότερα πέρασαν και «πιστεύω ότι πλέον θα είμαστε σε ύφεση, απλώς ακόμα έχουμε μια ασταθή κατάσταση σε διάφορες περιοχές».

Ωστόσο, σύμφωνα με τον ίδιο, η πίεση στο σύστημα υγείας θα κρατήσεις σίγουρα 1-2 εβδομάδες ακόμα. «Τα βαριά περιστατικά θα εξακολουθήσουν, γιατί υπάρχουν ασθενείς που νόσησαν πριν 10-15 μέρες. Ας μην κοιτάμε ακόμα τις διασωληνώσεις και τους νεκρούς, αλλά τα κρούσματα και την εξάπλωσή του σε όλη την Ελλάδα», πρόσθεσε τονίζοντας ότι ο πραγματικός αριθμός των κρουσμάτων μπορεί να είναι και πενταπλάσιος από αυτόν που καταγράφεται, καθώς κάποιοι ασθενείς μπορεί να είναι ασυμπτωματικοί ή να μην υποβάλλονται σε τεστ.

Αρνείται ο Πέτσας το lockdown «Δύο ταχυτήτων»

Σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό «ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ» ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας αναφέρθηκε στο lockdown δύο ταχυτήτων λέγοντας: «Δεν μπορούμε να δούμε σε αυτή τη στιγμή, διαφορετικές ταχύτητες στην άρση του lockdown μεταξύ Περιφερειών. Δεν έχουμε κάποιου τέτοιου είδους εισήγηση από τους ειδικούς. Υπάρχει ανάγκη να πέσει το επιδημιολογικό φορτίο παντού στην Επικράτεια. Εάν δούμε και την επόμενη εβδομάδα ότι υπάρχουν εστίες διαφορετικές σε διάφορες γεωγραφικές περιοχές, αυτό θα μας το εισηγηθούν οι επιδημιολόγοι. Αλλά δεν είμαστε εκεί. Ούτε έχει εξεταστεί κάτι τέτοιο.

Επισημαίνουμε ότι σε περιοχές που έχουν μεγάλες τοπικές γιορτές θα χρειαστεί έξτρα προσπάθεια, όπως για παράδειγμα στην Πάτρα τη Δευτέρα που είναι του Αγίου Ανδρέα ή ενδεχομένως στην Κέρκυρα όταν είναι του Αγίου Σπυρίδωνος. Να μην δημιουργηθούν   εστίες υπερμετάδοσης, όπως ενδεχομένως να έγινε στη Θεσσαλονίκη του Αγίου Δημητρίου.

Δεν μπορεί να είμαστε συνεχώς, είτε σε lockdown, είτε σε απαγόρευση διαπεριφερειακών μετακινήσεων για πάρα πολλούς λόγους, κοινωνικούς, οικονομικούς και άλλους. Αυτό που έχει σημασία είναι να μπορέσουμε να ρίξουμε γρήγορα το επιδημιολογικό φορτίο. Και αυτό είναι στο χέρι μας. Αυτή την εβδομάδα, κάνουμε έκκλησή στους Θεσσαλονικείς να αποφύγουν τις οποιεσδήποτε επαφές έχουν με το ευρύτερο περιβάλλον τους. Να αποφύγουν τις επισκέψεις σε σπίτια που δυστυχώς, γίνονται. Αυτό παρατηρούμε και στην Αθήνα και αλλού. Ας μείνουμε λίγο με το δικό μας περιβάλλον και τότε θα πέσει πολύ απότομα  το επιδημιολογικό φορτίο. Και αυτό θα είναι όφελος για όλους. Η τήρηση των μέτρων θα μας φέρει εκεί που θέλουμε. Και αυτό που θέλουμε είναι να μπορέσουμε να ξαναπάρουμε  τη ζωή μας στα χέρια μας.

Για την κατάσταση στη Βόρεια Ελλάδα

Η κατάσταση στη Βόρεια Ελλάδα και ειδικά στη Θεσσαλονίκη, που είναι το μητροπολιτικό κέντρο, είναι ακόμη όχι ανησυχητική, αλλά σε  υψηλά επίπεδα. Δεν  πέφτει, δηλαδή, το επιδημιολογικό φορτίο τόσο γρήγορα, όσο θα θέλαμε. Παρά το γεγονός ότι οι επιστήμονες εκτιμούν πως ο ρυθμός μετάδοσης έχει μειωθεί κάτω από το 1, εξακολουθεί να είναι υψηλός, με πολλά κρούσματα, 562 χθες. Σε αυτή την κατάσταση, λοιπόν, βασικός στόχος είναι να ελεγχθεί η διασπορά.

Το Σύστημα Υγείας άντεξε στη Θεσσαλονίκη με δυσκολίες, με τη μεγάλη πίεση που είχε και εξακολουθεί να έχει και αυτή την εβδομάδα. Γι΄ αυτό επιτάξαμε τις δύο ιδιωτικές κλινικές. Το Υπουργείο Υγείας κρίνει πως θα γίνουν  μεταφορές ασθενών και πως κατανέμει τις δυνάμεις ώστε να αντέξει γενικά το σύστημα υγείας και να κερδηθεί η μάχη. Οι μεταφορές είναι θέμα επιχειρησιακό. Εμπιστευόμαστε τους ανθρώπους στο πεδίο και τους δίνουμε τη δυνατότητα να χειριστούν το θέμα όπως γνωρίζουν. Οι αεροδιακομιδές που έγιναν χθες, αφορούσαν ανθρώπους που οι γιατροί τους έκριναν ότι ήταν προτιμότερο να μεταφερθούν σε Μ.Ε.Θ., όπως της Αθήνας, για να έχουν την καλύτερη δυνατή περίθαλψη. Και αυτό θα γίνεται πάντα. Από τον Μάρτιο, έχουμε στο σχεδιασμό μας πρώτον την ενίσχυση του Ε.Σ.Υ., δεύτερον σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα ή και επίταξη αν χρειαστεί και τρίτο τη χρησιμοποίηση των υγειονομικών υποδομών του Στρατού. Όλα αυτά είναι στο πλαίσιο ενός σχεδίου αντιμετώπισης ενός πολέμου. Δεν έχουμε ξαναζήσει τέτοια κατάσταση. Είναι η χειρότερη παγκόσμια υγειονομική κρίση που ζει ο πλανήτης τα τελευταία εκατό χρόνια. Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε.

Κοινός εχθρός ο κορωνοϊός

Εχθρό έχουμε και είναι ο κορωνοϊός. Και είναι κοινός. Εμείς συμμάχους ψάχνουμε. Κάναμε έκκληση στους ιδιώτες γιατρούς να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα και στο κάλεσμα του Υπουργείου Υγείας να υπογράψουν συμβάσεις για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Είναι άλλο να υπάρχει μία γενική διάθεση συνεισφοράς είναι άλλο να υπάρχει ανταπόκριση στις ειδικότητες που έχει ζητήσει το Υπουργείο Υγείας, για να αντιμετωπίσει την έκτακτη κατάσταση και πολύ διαφορετικό, φυσικά, το να υπογράψει κανείς σύμβαση. Θα ήταν καλύτερο να υπήρχε μεγαλύτερη ανταπόκριση. Υπάρχει και το ενδεχόμενο της επίταξης και δεν το έχουμε αποκλείσει. Αυτή τη στιγμή, όμως, φαίνεται ότι δεν είμαστε εκεί. Μακάρι να μην χρειαστεί ποτέ.

Για τους ελέγχους

Πάντα κάποιοι θα έχουν μια δικαιολογία από αυτές τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να μετακινηθούν. Γι’ αυτό από την προηγούμενη εβδομάδα έχουμε προχωρήσει σε καλύτερο συντονισμό και της Αρχής Διαφάνειας, της Αστυνομίας, της Δημοτικής Αστυνομίας και των άλλων τοπικών Αρχών, προκειμένου να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ιδίως στους χώρους εργασίας που φαίνεται να έχουμε -πολλές φορές- εστίες μετάδοσης. Και αυτό γιατί μέσα στο φιλικό περιβάλλον που δημιουργεί ένας χώρος εξοικείωσης, καθώς βρισκόμαστε κάθε μέρα με τον συνάδελφό μας, χαλαρώνει η τήρηση των μέτρων και αυτό αποδεικνύεται τελικά καταστροφικό.

Πηγή

Continue Reading

#Instagram

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ