Connect with us

NEWS

Δυο χρυσά βραβεία για τη Θεσσαλονίκη στα Tourism Awards

Published

on

Δύο χρυσά βραβεία, στις κατηγορίες Digital Tourism και Destinations – Tourist Attractions απέσπασε  Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στην πρώτη του συμμετοχή στα Tourism Awards που διοργανώνονται  κάθε χρόνο  υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), την «Marketing Greece» και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

Η επίσημη ανακοίνωση και η τελετή απονομής των βραβείων που αναδεικνύουν τις καλύτερες πρακτικές και καινοτόμες πρωτοβουλίες φορέων και επιχειρήσεων του τουρισμού στην Ελλάδα, έγινε προχθες βράδυ στο “Θέατρον” του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού στην Αθήνα και τα δύο χρυσά βραβεία παρέλαβε η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κα Βούλα Πατουλίδου.

Οπως ανακοίνωσαν οι διοργανωτές, το βραβείο στην κατηγορία Online Presence (Digital Tourism) αφορά στην αρτιότητα και τις καινοτόμες εφαρμογές του portal thessaloniki.travel (επίσημος τουριστικός οδηγός Θεσσαλονίκης) και το άλλο στην κατηγορία City Break destination (Destinations – Tourist Attractions) απονεμήθηκε στον Οργανισμό για τις ενέργειες και δράσεις του να καταστεί η Θεσσαλονίκη City Break Destination και προορισμός διαφορετικών μορφών τουρισμού. Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μοιράζεται ένα 3ο βραβείο (ασημένιο) για την καμπάνια ιστορικής μνήμης «Salonica Front WWI» που υλοποιείται σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Κιλκίς και το ταξιδιωτικό γραφείο Pass Partout.

“Xαιρόμαστε για τα βραβεία. Η Θεσσαλονίκη δεν είναι, όπως στο παρελθόν, μια διερχόμενη πόλη, είναι ένας τουριστικός προορισμός” δήλωσε η Πρόεδρος του ΟΤΘ παραλαμβάνοντας τα βραβεία, απονέμοντας παράλληλα τα εύσημα για τη διάκριση και “στους απόλυτους τεχνοκράτες ηλικίας 25 ετών”, τους δύο εργαζόμενους του ΟΤΘ που δημιούργησαν και τροφοδοτούν με υλικό καθημερινά τις ιστοσελίδες και τα social media του ΟΤΘ ,τονίζοντας παράλληλα ότι ανήκουν στην γενιά των νέων που επέλεξαν να παραμείνουν να εργαστούν στην Ελλάδα και όχι στο εξωτερικό “.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έλαβε φέτος πρώτη φορά μέρος στη διοργάνωση των Tourism Awards η οποία διεξήχθη για έκτη χρονιά. Τους φορείς και τις τουριστικές επιχειρήσεις  που βραβεύτηκαν επέλεξε Ειδική Κριτική Επιτροπή, αποτελούμενη από γνωστές προσωπικότητες του τουρισμού, ακαδημαϊκούς διεθνούς εμβέλειας, επιτυχημένους practitioners και γνωστούς συμβούλους επιχειρήσεων. Όπως ανέφερε η Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κα Βούλα Πατουλίδου τα τελευταία τρία χρόνια ο ΟΤΘ με τη δημιουργία του portal προορισμού και των σελίδων του στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχει συγκεκριμένη στόχευση: την αύξηση της διαδικτυακής παρουσίας της τουριστικής Θεσσαλονίκης και της διεύρυνσής της στον παγκόσμιο ψηφιακό χάρτη του τουρισμού.

Αυτός είναι και ο λόγος που η φετινή συμμετοχή στα τουριστικά βραβεία εστιάστηκε στις δύο αυτές κατηγορίες. Το βραβείο στην κατηγορία Online Presence αφορά στην συνεχή και συνεπή παρουσία του Οργανισμού Τουρισμού στο διαδίκτυο, στα social media (Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, TripAdvisor), την καθημερινή λειτουργία του Calendar με ενδιαφέρουσες προτάσεις για τους επισκέπτες της πόλης και τις τρεις εφαρμογές Thessaloniki Travel, Thessaloniki VR και Thessaloniki UNESCO VR. Με τις δύο τελευταίες οι επισκέπτες μπορούν να περιηγηθούν τρισδιάστατα σε περίπου 30 σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος της πόλης (μνημεία, αξιοθέατα, κα).Το βραβείο στην κατηγορία Destinations-Tourist Attractions για την υποψηφιότητα City Βreak Destination αφορά στις επιδόσεις που καταγράφει ο Οργανισμός στην ανάδειξη της Θεσσαλονίκης ως αστικού προορισμού, για την ανάπτυξη της ως ιδανικού city break προορισμού, για την προβολή της πολυπολιτισμικής της ταυτότητας, της ξεχωριστής γαστρονομίας κι όλων των άλλων μορφών τουρισμού που συγκροτούν το τουριστικό της προφίλ.

Πηγή 

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

NEWS

Αντιδράσεις από τα Σκόπια για το «Macedonia the GReat»

Published

on

Η ανάπτυξη και η προώθηση του moto «Macedonia the GReat» που εγκαινιάζει η Ελλάδα στο πλαίσιο προώθησης των εμπορικών προϊόντων από την Μακεδονία, φαίνεται πως ενοχλεί τα Σκόπια.

Δημοσιεύματα στη γειτονική χώρα, αναφέρουν πως το Υπουργείο Εξωτερικών είναι ιδιαίτερα ενοχλημένο που δεν ενημερώθηκε για την πρόθεση της Ελλάδας, ν’ αναπτύξει και να προωθήσει το συγκεκριμένο εμπορικό σλόγκαν, επισημαίνοντας πως “η πράξη υπονομεύει την αμοιβαία εμπιστοσύνη”.

Το ΥΠΕΞ της Βόρειας Μακεδονίας, ζητάει από την Αθήνα να μη λειτουργεί μονομερώς ώστε να μην υπονομεύεται το πνεύμα συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών, σύμφωνα με όσα ορίζει η Συμφωνία των Πρεσπών.

«Εκτιμούμε ότι τα ζητήματα αυτά πρέπει να προσεγγίζονται μέσω του διαλόγου και με συμβουλευτική και εξειδικευμένη βοήθεια διεθνούς ομάδας εμπειρογνωμόνων για εμπορικές ονομασίες, εμπορικά σήματα και προστασίας σημάτων. Η μονομερής προσέγγιση θα μπορούσε να υπονομεύσει την αμοιβαία εμπιστοσύνη και να έχει αρνητικό αντίκτυπο στις προσπάθειες και τα αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί μέχρι στιγμής μεταξύ των δύο χωρών», αναφέρει το ΥΠΕΞ των Σκοπίων.

Τα δημοσιεύματα αναφέρουν πως το «Macedonia the GReat» παρουσιάστηκε προσωπικά από τον Έλληνα πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη λίγο πριν τη συνάντηση του με τον Σκοπιανό ομόλογό του Ζόραν Ζάεφ στη Θεσσαλονίκη.

ΠΗΓΗ

Continue Reading

NEWS

Black Friday: Τι πρέπει να προσέξετε

Published

on

Την ερχόμενη Παρασκευή (29/9) έρχεται η Black Friday, η μέρα των μεγάλων εκπτώσεων.

Οι επιχειρήσεις στη χώρα μας όπως και στον υπόλοιπο κόσμο, ετοιμάζονται πυρετωδώς και υπόσχονται γενναίες εκπτώσεις, οι οποίες μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις αναμένεται να διαρκέσουν περισσότερες μέρες.

Από την πλευρά τους, οι καταναλωτές φαίνεται ότι περιμένουν τη Black Friday για να ψωνίσουν σε καλύτερες τιμές. Άλλωστε σύμφωνα με έρευνα της picodi, οι Έλληνες δηλώνουν έτοιμοι να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 242 ευρώ σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα. 

Οι μεγάλες αλυσίδες πάντως ήδη προετοιμάζουν από νωρίς τους καταναλωτές για τη συγκεκριμένη ημέρα. Πολλές από αυτές έχουν εδώ και αρκετές μέρες ειδικά banner στα online καταστήματά τους, ώστε οι καταναλωτές να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους, να επιλέξουν τις κατηγορίες προϊόντων που τους ενδιαφέρουν και να ενημερωθούν με newsletter λίγες ημέρες πριν για τις σχετικές προσφορές.

Με αυτό τον τρόπο κάθε εταιρεία προσπαθεί να κερδίσει προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της, φροντίζοντας να ενημερώσει τους πελάτες της για τα προϊόντα που οι ίδιοι έχουν επιλέξει ότι τους ενδιαφέρουν ώστε εκείνη τη ημέρα να γνωρίζουν τι θα ψωνίσουν και σε ποια τιμή.

Κάποιες προσφορές  που θα ισχύσουν τις μέρες πριν και μετά τη Black Friday έχουν μάλιστα ήδη αρχίσει να αποστέλλονται στους καταναλωτές που έχουν δηλώσει ότι ενδιαφέρονται να ψωνίσουν κάποιο προϊόν. Σύμφωνα με την έρευνα, οι Έλληνες δηλώνουν πάντως ότι θα ψωνίσουν κατά μέσο όρο σχεδόν 4 προϊόντα κατά τη διάρκεια της Black Friday.

Πολλές επιχειρήσεις μέσα από τη διαδικτυακές τους σελίδες δίνουν παράλληλα χρήσιμες συμβουλές στους καταναλωτές για τα ψώνια τους κατά τη διάρκεια της Black Friday, όπως:

  • Nα κάνουν έρευνα αγοράς

Η έρευνα αγοράς μάλιστα πρέπει να ξεκινήσει αρκετές μέρες πριν ώστε οι καταναλωτές να γνωρίζουν τις αρχικές τιμές των προϊόντων που τους ενδιαφέρουν καθώς και τη διακύμανση τους μέχρι την ημέρα των μεγάλων εκπτώσεων.

  • Να καθορίσουν το μπάτζετ 

Οι μεγάλες προσφορές της συγκεκριμένης μέρας μπορεί να αποπροσανατολίσουν τους καταναλωτές από τις πραγματικές τους ανάγκες, όποτε καλό είναι έχουν προκαθορισμένο στο μυαλό τους το ποσό που είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν.

  • Να φτιάξουν λίστα

Η λίστα θα τους βοηθήσει  ώστε να μην «ξεφύγουν» από τις πραγματικές τους ανάγκες, να μην παρασυρθούν από τις προσφορές αγοράζοντας κάτι που δεν έχουν ανάγκη και να «ξεχάσουν» κάτι που χρειάζονται.

Σημειώνεται τέλος, ότι στη χώρα μας  η πιο δημοφιλής ώρα για αγορές είναι τα μεσάνυχτα (για τις διαδικτυακές αγορές), και το μεσημέρι μεταξύ 2 – 3 μ.μ. σύμφωνα με το Black-Friday.Global για το 2018. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές που θα προτιμήσουν τα φυσικά καταστήματα  θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για τις ουρές κατά τις ώρες αιχμής.

ΠΗΓΗ

Continue Reading

NEWS

Νεκρές η μητέρα και η 17χρονη που είχαν εξαφανιστεί

Published

on

Τραγική ήταν η κατάληξη της επιχείρησης εντοπισμού της 17χρονης Μαρίας Ιωάννας Δεληγιάννη, από την Κατερίνη που αγνοείτο μαζί με τη μητέρα της τα τελευταία 24ωρα.

Το όχημα με το οποίο είχαν φύγει κατέπεσε σε χαράδρα στη θέση Καρακόλι του Αγίου Δημητρίου Πιερίας, στο 27ο χλμ της παλιάς εθνικής οδού Κατερίνης-Ελασσόνας.

Οι δύο γυναίκες βρέθηκαν εντός και εκτός του οχήματος χωρίς τις αισθήσεις τους σε μια επιχείρηση που βρίσκεται σε εξέλιξη από το πρωί.

Το όχημα έπεσε σε χαράδρα βάθους περίπου 120 μέτρων, στη θέση Καρακόλι και αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη η διαδικασία ανάσυρσης. Το αυτοκίνητο εντοπίστηκε από drone που πέταξε πάνω από την ευρύτερη περιοχή του Αγίου Δημητρίου.

Οι έρευνες είχαν επικεντρωθεί στη συγκεκριμένη περιοχή, όταν κάτοικος εντόπισε τον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου.

Πηγή

Continue Reading

Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ SKG247.gr ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Instagram #skg

TRENDING

Copyright © 2019 SKG 24|7 Powered by Wordpress.