Connect with us

NEWS

Στον αέρα το Stratolaunch – Tο μεγαλύτερο αεροπλάνο του κόσμου

Published

on

“Γκοτζίλα”, “Τιτάνας των Αιθέρων” ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε, είναι το μεγαλύτερο αεροσκάφος στον κόσμο, προκαλώντας δέος σε όσους το αντικρίσουν. 
Η αμερικανική εταιρεία Stratolaunch ανακοίνωσε ότι πραγματοποίησε σε έρημο της Καλιφόρνιας στις ΗΠΑ την πρώτη δοκιμαστική πτήση του “ιπτάμενου Λεβιάθαν”, του οποίου το εκπέτασμα (άνοιγμα πτερύγων) είναι μεγαλύτερο από αυτό ενός Airbus A380.
Είναι ενδεικτικό ότι το εκπέτασμα (άνοιγμα πτερύγων) του αεροπλάνου φτάνει τα 117 μέτρα, δηλαδή είναι πολύ μεγαλύτερο από ένα γήπεδο ποδοσφαίρου. Το άνοιγμα πτερύγων ενός Airbus A380 ανέρχεται “μόλις” σε 79,75 μέτρα.
Το αεροπλάνο αυτό, το οποίο κατασκευάστηκε από την εταιρεία αεροναυπηγικής μηχανικής Scaled Composites στην έρημο Μοχάβι έχει δύο ατράκτους και έξι κινητήρες Boeing 747.
Οι κατασκευαστές του το προορίζουν για να μεταφέρει και να αφήνει σε ύψος έναν μικρό πύραυλο, η μηχανή του οποίου θα τίθεται τότε σε λειτουργία για να το οδηγήσει στο διάστημα, όπου θα θέτει σε τροχιά δορυφόρους. Πρόκειται για μια πιο ομαλή μέθοδο εκτόξευσης διαστημικών οχημάτων από τις κλασικές εκτοξεύσεις πυραύλων, καθώς για να επιτευχθεί επαρκεί ένας μεγάλος διάδρομος απογείωσης.
Το αεροπλάνο Stratolaunch απογειώθηκε από το αεροδρόμιο και “διαστημοδρόμιο” της ερήμου Μοχάβι, στην Καλιφόρνια, στις 06:58 τοπική ώρα (16:58 ώρα Ελλάδος) χθες Σάββατο και παρέμεινε στον αέρα για δυόμιση ώρες, ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία.
Μέχρι στιγμής το αεροπλάνο αυτό είχε κάνει μόνον δοκιμές τροχοδρόμησης.
Η μέγιστη ταχύτητά του κατά την ώρα πτήσης ανήλθε στα 304 χλμ/ώρα, σύμφωνα με την Stratolaunch και το αεροπλάνο ανήλθε ώς τα 5.182 μέτρα.
“Τι φανταστική πρώτη πτήση”, δήλωσε με ικανοποίηση ο γενικός διευθυντής της Stratolaunch Τζιν Φλόιντ. “Η σημερινή πτήση προωθεί την αποστολή μας να προτείνουμε μια εναλλακτική ευέλικτη λύση στα συστήματα εκτόξευσης από το έδαφος”.
Η Stratolaunch χρηματοδοτούνταν από τον συνιδρυτή της Microsoft Πολ Άλεν με στόχο να γίνει ένας νέος παράγοντας στην αγορά μικρών δορυφόρων που τίθενται σε τροχιά στο διάστημα. Ωστόσο ο θάνατος του Άλεν, τον Οκτώβριο του 2018, καθιστά αβέβαιο το μέλλον της Stratolaunch.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

NEWS

Αντιδράσεις από τα Σκόπια για το «Macedonia the GReat»

Published

on

Η ανάπτυξη και η προώθηση του moto «Macedonia the GReat» που εγκαινιάζει η Ελλάδα στο πλαίσιο προώθησης των εμπορικών προϊόντων από την Μακεδονία, φαίνεται πως ενοχλεί τα Σκόπια.

Δημοσιεύματα στη γειτονική χώρα, αναφέρουν πως το Υπουργείο Εξωτερικών είναι ιδιαίτερα ενοχλημένο που δεν ενημερώθηκε για την πρόθεση της Ελλάδας, ν’ αναπτύξει και να προωθήσει το συγκεκριμένο εμπορικό σλόγκαν, επισημαίνοντας πως “η πράξη υπονομεύει την αμοιβαία εμπιστοσύνη”.

Το ΥΠΕΞ της Βόρειας Μακεδονίας, ζητάει από την Αθήνα να μη λειτουργεί μονομερώς ώστε να μην υπονομεύεται το πνεύμα συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών, σύμφωνα με όσα ορίζει η Συμφωνία των Πρεσπών.

«Εκτιμούμε ότι τα ζητήματα αυτά πρέπει να προσεγγίζονται μέσω του διαλόγου και με συμβουλευτική και εξειδικευμένη βοήθεια διεθνούς ομάδας εμπειρογνωμόνων για εμπορικές ονομασίες, εμπορικά σήματα και προστασίας σημάτων. Η μονομερής προσέγγιση θα μπορούσε να υπονομεύσει την αμοιβαία εμπιστοσύνη και να έχει αρνητικό αντίκτυπο στις προσπάθειες και τα αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί μέχρι στιγμής μεταξύ των δύο χωρών», αναφέρει το ΥΠΕΞ των Σκοπίων.

Τα δημοσιεύματα αναφέρουν πως το «Macedonia the GReat» παρουσιάστηκε προσωπικά από τον Έλληνα πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη λίγο πριν τη συνάντηση του με τον Σκοπιανό ομόλογό του Ζόραν Ζάεφ στη Θεσσαλονίκη.

ΠΗΓΗ

Continue Reading

NEWS

Black Friday: Τι πρέπει να προσέξετε

Published

on

Την ερχόμενη Παρασκευή (29/9) έρχεται η Black Friday, η μέρα των μεγάλων εκπτώσεων.

Οι επιχειρήσεις στη χώρα μας όπως και στον υπόλοιπο κόσμο, ετοιμάζονται πυρετωδώς και υπόσχονται γενναίες εκπτώσεις, οι οποίες μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις αναμένεται να διαρκέσουν περισσότερες μέρες.

Από την πλευρά τους, οι καταναλωτές φαίνεται ότι περιμένουν τη Black Friday για να ψωνίσουν σε καλύτερες τιμές. Άλλωστε σύμφωνα με έρευνα της picodi, οι Έλληνες δηλώνουν έτοιμοι να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 242 ευρώ σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα. 

Οι μεγάλες αλυσίδες πάντως ήδη προετοιμάζουν από νωρίς τους καταναλωτές για τη συγκεκριμένη ημέρα. Πολλές από αυτές έχουν εδώ και αρκετές μέρες ειδικά banner στα online καταστήματά τους, ώστε οι καταναλωτές να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους, να επιλέξουν τις κατηγορίες προϊόντων που τους ενδιαφέρουν και να ενημερωθούν με newsletter λίγες ημέρες πριν για τις σχετικές προσφορές.

Με αυτό τον τρόπο κάθε εταιρεία προσπαθεί να κερδίσει προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της, φροντίζοντας να ενημερώσει τους πελάτες της για τα προϊόντα που οι ίδιοι έχουν επιλέξει ότι τους ενδιαφέρουν ώστε εκείνη τη ημέρα να γνωρίζουν τι θα ψωνίσουν και σε ποια τιμή.

Κάποιες προσφορές  που θα ισχύσουν τις μέρες πριν και μετά τη Black Friday έχουν μάλιστα ήδη αρχίσει να αποστέλλονται στους καταναλωτές που έχουν δηλώσει ότι ενδιαφέρονται να ψωνίσουν κάποιο προϊόν. Σύμφωνα με την έρευνα, οι Έλληνες δηλώνουν πάντως ότι θα ψωνίσουν κατά μέσο όρο σχεδόν 4 προϊόντα κατά τη διάρκεια της Black Friday.

Πολλές επιχειρήσεις μέσα από τη διαδικτυακές τους σελίδες δίνουν παράλληλα χρήσιμες συμβουλές στους καταναλωτές για τα ψώνια τους κατά τη διάρκεια της Black Friday, όπως:

  • Nα κάνουν έρευνα αγοράς

Η έρευνα αγοράς μάλιστα πρέπει να ξεκινήσει αρκετές μέρες πριν ώστε οι καταναλωτές να γνωρίζουν τις αρχικές τιμές των προϊόντων που τους ενδιαφέρουν καθώς και τη διακύμανση τους μέχρι την ημέρα των μεγάλων εκπτώσεων.

  • Να καθορίσουν το μπάτζετ 

Οι μεγάλες προσφορές της συγκεκριμένης μέρας μπορεί να αποπροσανατολίσουν τους καταναλωτές από τις πραγματικές τους ανάγκες, όποτε καλό είναι έχουν προκαθορισμένο στο μυαλό τους το ποσό που είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν.

  • Να φτιάξουν λίστα

Η λίστα θα τους βοηθήσει  ώστε να μην «ξεφύγουν» από τις πραγματικές τους ανάγκες, να μην παρασυρθούν από τις προσφορές αγοράζοντας κάτι που δεν έχουν ανάγκη και να «ξεχάσουν» κάτι που χρειάζονται.

Σημειώνεται τέλος, ότι στη χώρα μας  η πιο δημοφιλής ώρα για αγορές είναι τα μεσάνυχτα (για τις διαδικτυακές αγορές), και το μεσημέρι μεταξύ 2 – 3 μ.μ. σύμφωνα με το Black-Friday.Global για το 2018. Αυτό σημαίνει ότι οι καταναλωτές που θα προτιμήσουν τα φυσικά καταστήματα  θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι για τις ουρές κατά τις ώρες αιχμής.

ΠΗΓΗ

Continue Reading

NEWS

Νεκρές η μητέρα και η 17χρονη που είχαν εξαφανιστεί

Published

on

Τραγική ήταν η κατάληξη της επιχείρησης εντοπισμού της 17χρονης Μαρίας Ιωάννας Δεληγιάννη, από την Κατερίνη που αγνοείτο μαζί με τη μητέρα της τα τελευταία 24ωρα.

Το όχημα με το οποίο είχαν φύγει κατέπεσε σε χαράδρα στη θέση Καρακόλι του Αγίου Δημητρίου Πιερίας, στο 27ο χλμ της παλιάς εθνικής οδού Κατερίνης-Ελασσόνας.

Οι δύο γυναίκες βρέθηκαν εντός και εκτός του οχήματος χωρίς τις αισθήσεις τους σε μια επιχείρηση που βρίσκεται σε εξέλιξη από το πρωί.

Το όχημα έπεσε σε χαράδρα βάθους περίπου 120 μέτρων, στη θέση Καρακόλι και αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη η διαδικασία ανάσυρσης. Το αυτοκίνητο εντοπίστηκε από drone που πέταξε πάνω από την ευρύτερη περιοχή του Αγίου Δημητρίου.

Οι έρευνες είχαν επικεντρωθεί στη συγκεκριμένη περιοχή, όταν κάτοικος εντόπισε τον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου.

Πηγή

Continue Reading

Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ SKG247.gr ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ

Instagram #skg

TRENDING

Copyright © 2019 SKG 24|7 Powered by Wordpress.