Connect with us

NEWS

Θεσσαλονίκη: Έρχεται ηλεκτρονικό εισιτήριο στα λεωφορεία ΟΑΣΘ

Published

on

Αναμένονται οι διαγωνισμοί για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στη Θεσσαλονίκη

Σημαντική άνοδο στα έσοδα του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών φέρνουν οι κλειστές μπάρες, τόσο στα μέσα σταθερής τροχιάς (ΣΤΑΣΥ) όσο και στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ (ΟΣΥ).

Το διψήφιο ποσοστό αύξησης των εσόδων του ΟΑΣΑ, απόρροια του κλεισίματος των πυλών σε όλο το δίκτυο της ΣΤΑΣΥ (γραμμές 1, 2 και 3) και της διευρυμένης απήχησης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από το επιβατικό κοινό, θα συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με στελέχη του Οργανισμού.

Από το δεύτερο εξάμηνο του 2018, οπότε εντατικοποιήθηκε το κλείσιμο των πυλών και εφαρμόστηκε το μέτρο της εισόδου από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία και τρόλεϊ, τα έσοδα του ΟΑΣΑ διαγράφουν έντονα ανοδική πορεία.

Είναι ενδεικτικό, ότι τον Ιανουάριο του 2019 η αύξηση των εσόδων ανήλθε στο 19,4% και τον Φεβρουάριο στο 22%. Τον Μάρτιο, η αύξηση ήταν μικρότερη, ωστόσο οι εισπράξεις «έσπασαν το φράγμα» των 20 εκατ. ευρώ.

Αντίστοιχα, και τον Απρίλιο τα πρώτα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά, αφού εκτιμάται ότι η άνοδος των εσόδων θα υπερβεί το 20% με 25%.

«Η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στις Αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας έχει γίνει πια τρόπος ζωής των πολιτών αλλά και βασικό εργαλείο σημαντικής αύξησης των εσόδων των αστικών συγκοινωνιών» δηλώνει στο ΑΠΕ -ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας, τονίζοντας πως το ηλεκτρονικό εισιτήριο αντιμετώπισε τόσο τα φαινόμενα εισιτηριοδιαφυγής όσο και τα φαινόμενα διακίνησης πλαστών εισιτηρίων. Και προσθέτει «Αρκεί να δει κανείς πως είχαμε τριπλασιασμό, σχεδόν, των μηνιαίων καρτών για να καταλάβει πως δεν υπήρχε μόνο ζήτημα εισιτηριοδιαφυγής. Παράλληλα ήρθε να αποδώσει στις αστικές συγκοινωνίες αυξημένα έσοδα προκειμένου να μπορούν να αυξήσουν τις δυνατότητες ενίσχυσης του έργου τους. Διαψεύδονται λοιπόν όλες οι Κασσάνδρες που το θεωρούσαν προβληματικό και άμεσα αντιμετωπίστηκαν ζητήματα δυσλειτουργιών».

Σύμφωνα με τον ίδιο όλο αυτό το διάστημα έχουν προετοιμαστεί όλες εκείνες οι διαδικασίες που θα βοηθήσουν και στον εμπλουτισμό των παρεχόμενων προϊόντων προς τους πολίτες αλλά και στην εξεύρεση λύσεων καλύτερης εξυπηρέτησης των πολιτών, καθώς η αρχική σύμβαση του 2014, δεν είχε προβλέψει καθόλου συστήματα διευκόλυνσης των χρηστών. «Στόχος μας το ηλεκτρονικό εισιτήριο σταδιακά να εισαχθεί σε όλο των δίκτυο των επιβατικών μεταφορών. Ήδη, μέσω της ΚτΠ Α.Ε. προωθούνται οι διαγωνισμοί για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στη Θεσσαλονίκη και σε συνεργασία με το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής ετοιμάζονται τα προγράμματα εισαγωγής του στις αστικές συγκοινωνίες» τονίζει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

 

Πηγή

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

NEWS

Θεσσαλονίκη: Εκπτώσεις έως 70% – Τι αναμένει η αγορά

Published

on

Έπειτα από ένα ιδιαίτερα δύσκολο διάστημα για την αγορά της Θεσσαλονίκης τη Δευτέρα έκαναν πρεμιέρα οι θερινές εκπτώσεις στα καταστήματα, οι οποίες θα διαρκέσουν μέχρι το τέλος Αυγούστου, με τους έμπορους να εκφράζουν την ελπίδα τα πράγματα να πάνε κάπως καλύτερα.

«Η κατάσταση στην αγορά την περίοδο προ των εκπτώσεων ήταν πάρα πάρα πολύ δύσκολη. Αυτή είναι η αλήθεια», τονίζει μιλώντας στον Τύπο Θεσσαλονίκης ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης κ. Παντελής Φιλιππίδης, σημειώνοντας ότι οι τζίροι παραμένουν μειωμένοι.

Οι έμποροι προσδοκούν να πάνε καλύτερα τα πράγματα σε αυτό το διάστημα των εκπτώσεων που όπως λένε πουλάνε με εκπτώσεις που φτάνουν το 70%.

Σε ότι αφορά την κίνηση κατά την πρώτη ημέρα των εκπτώσεων ο κ. Φιλιππίδης αναφέρει ότι παραδοσιακά ο κόσμος είναι πάντα επιφυλακτικός και συνήθως περιορίζεται στο να κάνει έρευνα αγοράς για να εντοπίσει τις καλύτερες τιμές για τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει. Ο εμπορικός κόσμος ελπίζει σε άνοδο της κίνησης το επόμενο διάστημα μέχρι το Σαββατοκύριακο. Πάντως σε κάθε περίπτωση οι έμποροι τονίζουν ότι δεν ελπίζουν ότι θα «ρεφάρουν από αυτήν την ιστορία» αλλά έστω ότι θα πάνε καλύτερα από το προηγούμενο διάστημα, καθώς όπως λένε αν δεν συμβεί και αυτό τότε τα πράγματα δυσκολεύουν πολύ.

Σε ότι αφορά τους Βαλκάνιους, από το άνοιγμα των συνόρων και μετά κάποιοι βρέθηκαν στην αγορά της Θεσσαλονίκης, ωστόσο ο αριθμός τους δεν θεωρείται ικανός ώστε να κάνει τη διαφορά.

«Είδαμε Βαλκάνιους στην αγορά, όχι πολλούς μεν αλλά είδαμε», τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Παντελής Φιλιππίδης, προσθέτοντας ωστόσο ότι αυτοί που ήρθαν στη χώρα μας δεν ήταν τόσοι πολλοί ώστε να κάνουν διαφορά στην αγοραστική κίνηση.

Μείωση τζίρου – Η ψυχολογία των καταναλωτών

Γενικά από τότε που άνοιξε και πάλι η αγορά, μετά το lockdown, οι τζίροι ήταν μειωμένοι σε σχέση με πέρυσι. Ειδικότερα, η μείωση του τζίρου κυμαίνεται από 40-60% από πέρυσι το διάστημα που άνοιξαν τα καταστήματα, όπως εκτιμά ο κ. Φιλιππίδης. Η προσδοκία είναι να υπάρξει βελτίωση την περίοδο των εκπτώσεων, αλλά όλα θα εξαρτηθούν, όπως λένε οι έμποροι, από το πώς θα κινηθούν οι καταναλωτές.

«Από τη μια μεριά πολλοί καταναλωτές δεν έχουν τα ανάλογα χρήματα για να ανταποκριθούν ενώ κάποιοι είναι ακόμη φοβισμένοι ή κουμπωμένοι. Με αυτή τη ψυχολογία και με αυτό το κλίμα που επικρατεί δεν είναι εύκολο να αλλάξει αυτή η εικόνα», όπως λέει ο πρόεδρος του ΕΣΘ. Υπάρχει φόβος στους καταναλωτές, όπως τονίζει ο ίδιος, για το τι θα συμβεί από τον Σεπτέμβριο, φοβούνται μήπως μειωθούν οι μισθοί τους, μήπως χάσουν τη δουλειά τους κ.λπ. –και δικαίως φοβούνται με όλα αυτά που ακούγονται- με συνέπεια να δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα.

Υπενθυμίζεται ότι τα καταστήματα μπορούν να ανοίξουν προαιρετικά την πρώτη Κυριακή κατά την έναρξη της χρονικής περιόδου των εκπτώσεων, δηλαδή αυτήν την Κυριακή, 19 Ιουλίου 2020.

Τέλος, κληθείς να σχολιάσει το γεγονός ότι το λιανεμπόριο δεν περιλαμβάνεται στην επέκταση της μείωσης ενοικίου 40% για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, ο πρόεδρος του ΕΣΘ σημειώνει ότι δεν είναι η πρώτη φορά που το εμπόριο εξαιρείται από κάποια ευεργετικά μέτρα. Επισημαίνει ότι εφόσον το συγκεκριμένο μέτρο ισχύει για όλες τις υπόλοιπες επιχειρήσεις εμπορικές σε τουριστικές περιοχές «καλό θα ήταν να καταλάβουν ότι και στην πόλη και στα κεντρικά σημεία των πόλεων δεν υπάρχει δουλειά και να επεκτείνουν το μέτρο γιατί ανάγκη έχουμε όλοι».

typosthes.gr

Continue Reading

NEWS

Χαλκιδική: Ανησυχία για τον κορωνοϊό – Καταγγελίες από καταστηματάρχες

Published

on

Ο γαλανός ουρανός, ο ήλιος και οι μοναδικές παραλίες τις Χαλκιδικής δεν στάθηκαν ικανά να «κρύψουν» την πραγματικότητα που ισχύει με τα κρούσματα του κορωνοϊού που καθημερινά αυξάνονται, ενώ καταστηματάρχες της περιοχής μιλούν στο TyposThes και εκφράζουν φόβους για την υγεία τους, κάνουν λόγο για κρούσματα που δεν ανακοινώνονται επίσημα λόγω του ότι είναι εισαγόμενα, την ώρα που δεν υπάρχει ακόμη κάποιο ξενοδοχείο «αναφοράς» σε ολόκληρο τον Νομό.

Οι καταγγελίες των καταστηματαρχών έρχονται να συμπληρώσουν τα ήδη δύο καταγεγραμμένα κρούσματα σε παιδικές κατασκηνώσεις και τα επιπλέον δύο που εντοπίστηκαν σε ζευγάρι Σέρβων πριν από λίγες ημέρες οι οποίοι σημειωτέων εγκατέλειψαν την Χαλκιδική και την χώρα μας, χωρίς να υπάρξει κάποιο μέτρο καραντίνας.

Όπως κατήγγειλαν στο TyposThes καταστηματάρχες της Χαλκιδικής που διατηρούν με νύχια και με δόντια τα καταστήματά τους σε ορισμένα από τα πλέον τουριστικά μέρη, υπάρχουν αναφορές για περιπτώσεις που έχουν εντοπιστεί κρούσματα σε αλλοδαπούς σε ξενοδοχειακές μονάδες. Όπως λένε, οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν μετά τον εντοπισμό των κρουσμάτων που διέμεναν στα ξενοδοχεία ήταν… fast track στέλνοντας τους τουρίστες με… τρόπο στο σπίτι τους, περιστατικά που αποτελούν κοινό μυστικό μεταξύ των κατοίκων των περιοχών. Άλλωστε, στην καθημερινή ενημέρωση του ΕΟΔΥ τα επίσημα καταγεγραμμένα στοιχεία για τις περιοχές που εμφανίζονται τα κρούσματα αφορούν αποκλειστικά τον εσωτερικό πληθυσμό και όχι τα λεγόμενα «εισαγόμενα» κρούσματα. Μάλιστα, οι ίδιοι αναφέρουν πως καλό θα ήταν να υπάρχει αντίστοιχη ενημέρωση για τα «εισαγόμενα» κρούσματα και τις περιοχές που εμφανίζονται ώστε να μην υπάρχει παραφιλολογία γύρω από τα μέρη που βρίσκονται.

Την καταστροφική κατάσταση που επικρατεί για τους επιχειρηματίες στην Χαλκιδική, την ώρα που κυνηγάνε τουρίστες με το… ντουφέκι, έρχονται να επισκιάσουν οι «φήμες» που διαδίδονται από στόμα σε στόμα στα τουριστικά μέρη για νέα ενδεχόμενα τοπικά lock- down στην χώρα μας, ενώ ανησυχία υπάρχει και για τα χερσαία σύνορα και τον τρόπο που εισέρχονται οι τουρίστες στη χώρα μας.

typosthes.gr

Continue Reading

NEWS

Απώλειες εκατοντάδων εκατομμυρίων για τα ξενοδοχεία Θεσσαλονίκης και Αθήνας

Published

on

Σε 350 εκατ. ευρώ εκτιμάται η απώλεια εσόδων για τα ξενοδοχεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης το πρώτο εξάμηνο του 2020, σύμφωνα με σχετική μελέτη που ανακοινώθηκε σήμερα από την ένωση ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού.

Σύμφωνα με την μελέτη της GBR consulting, τον Ιούνιο εφέτος οι πληρότητες των ξενοδοχείων τής Αττικής ανήλθαν στο 5%, τη στιγμή που πέρυσι η πληρότητα των ξενοδοχείων της Αθήνας ήταν 93% – με πλήρη λειτουργία όλων των ξενοδοχείων. Η πληρότητα του Ιουνίου του 2020 παρά την εντυπωσιακά μειωμένη προσφορά διαθέσιμων δωματίων (μόνο το 21% του συνόλου των δωματίων ήταν διαθέσιμο), δεν ξεπέρασε σε μέσο όρο το 26% για τα ξενοδοχεία που βρίσκονταν σε λειτουργία. Η δε συνολική απώλεια εσόδων το πρώτο εξάμηνο του 2020 για τα ξενοδοχεία της Αττικής, σε σχέση με το αντίστοιχο 6μηνο του 2019, εκτιμάται πως ξεπέρασε τα 300 εκατομμύρια ευρώ. Σημειώνεται ότι τα ξενοδοχεία της Αττικής το 2020 ξεκίνησαν δυναμικά το πρώτο δίμηνο. Συγκεκριμένα τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο 2020 καταγράφηκαν υψηλότερα έσοδα σε σύγκριση με τους αντίστοιχους μήνες πέρυσι. Τον μήνα Μάρτιο σε λειτουργία ήταν το 73% των διαθέσιμων δωματίων στην Αθήνα – Αττική. Τους μήνες Απρίλιο και Μάιο μόνο το 5% του συνόλου των δωματίων της Αττικής ήταν διαθέσιμα, ενώ τον Ιούνιο που επιτράπηκε η επαναλειτουργία των ξενοδοχείων διαθέσιμο ήταν το 21% των δωματίων.

Την ίδια στιγμή και ο ξενοδοχειακός κλάδος Θεσσαλονίκης στο εξάμηνο μέτρα απώλειες εσόδων που εκτιμώνται σε 50 εκατομμύρια ευρώ. Οι ξενοδόχοι της Θεσσαλονίκης είχαν μια θετική αρχή το 2020 με υψηλότερα έσοδα τον Ιανουάριο κυρίως λόγω της βελτίωσης της πληρότητας. Λόγω του lockdown, τον Μάρτιο λειτούργησε το 71% των διαθέσιμων δωματίων, ενώ το δίμηνο Απριλίου-Μαΐου μόλις το 4%. Τον Ιούνιο επανήλθε σε λειτουργία το 42% των διαθέσιμων δωματίων. Τέλος, τονίζεται ότι τα ξενοδοχεία που λειτούργησαν τον Ιούνιο στην Θεσσαλονίκη σημείωσαν πληρότητα της τάξης του 35%, ενώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα, όπου όλα τα ξενοδοχεία ήταν σε λειτουργία, η πληρότητα έφτασε στο 79%. Με βάση το σύνολο των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης η πληρότητα τον Ιούνιο ήταν 14%.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

TRENDING

Copyright © 2020 SKG 24|7 Powered by Wordpress.