Connect with us

PEOPLE

Αλέξανδρος Τζοβάνης: Μετά τον έρωτα…

Published

on

Λίγες μέρες πριν το νέο του μουσικό εγχείρημα, ο Αλέξανδρος Τζοβάνης μας μίλησε για τις διαδρομές του συναισθήματος μετά τον έρωτα, αλλά και τα νέα επαγγελματικά του σχέδια.

Μίλησε μας γι’ αυτό το νέο σου μουσικό εγχείρημα.

Το πρότζεκτ “Μετά τον Έρωτα” είναι μία δουλειά που την ετοιμάζω εδώ και μήνες με τους συνεργάτες μου. Πρόκειται για ένα μουσικό πρόγραμμα, που παρεμβάλλονται σε κάποια σημεία απαγγελίες κειμένων ή ποιημάτων, το οποίο προσεγγίζει από άποψη ρεπερτορίου όλες τις πτυχές και όλα τα ενδεχόμενα του ανθρώπινου συναισθήματος μετά τον έρωτα. Το πρόγραμμα στηρίζουν μουσικά ο Αστέρης Τσαλίκης στο πιάνο και η Δέσποινα Σκέντου στο βιολί. Σε πρώτη φάση θα είμαστε 12, 19 και 26 Δεκεμβρίου στο French Keys.

 

Μετά τον έρωτα τι;

Υπάρχει άραγε απάντηση σε αυτό; Είναι τόσες πολλές οι διαδρομές του συναισθήματος. Πόνος, θυμός, απώλεια, αλλά και συνειδητοποίηση ακόμα και αίσθηση απελευθέρωσης. Μετά τον έρωτα, όλα ανοιχτά…

 

Τι είναι για σένα ο έρωτας.

Είναι στιγμές θέωσης που βιώνει ο άνθρωπος. Ο ερωτευμένος νιώθει ανίκητος και αυτό τον τοποθετεί αυτόματα σε κατάσταση χαράς και ζωής. Ο έρωτας είναι ευλογία ανείπωτη. Πολύ εύστοχα είπε ο Αλιγκέρι Ντάντε: ” Αγαπά πολύ λίγο όποιος μπορεί να διηγηθεί τον έρωτά του “.

 

Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου σχέδια;

Εκτός από το προσωπικό αυτό πρότζεκτ, έχω εμφανίσεις στη μουσικοθεατρική παράσταση Premiera στο Θέατρο Βεργίνα, καθώς και συναυλίες σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με tango ρεπερτόριο. Μάλιστα, υπάρχουν όλες αναρτημένες στο site μου: www.tzovanis.com

Αυτό όμως που είναι η μεγάλη μου χαρά αλλά και αγωνία είναι η κυκλοφορία δύο τραγουδιών από την επερχόμενη δισκογραφία μου. Πρόκειται να ακουστούν για πρώτη φορά στις εμφανίσεις μου στο French Keys και έχω μεγάλη προσμονή να τα μοιραστώ με τον κόσμο. Ελπίζω το κοινό να τα αγκαλιάσει με τόση αγάπη όση και αυτή με την οποία γράφτηκαν!

 

Πώς φαντάζεσαι το νέο έτος που έρχεται;

Οι ημερομηνίες και οι αριθμοί μπορεί να αλλάζουν, μα η ουσία της ζωής παραμένει ίδια. Ο καθένας μας καθημερινά μέσα από μία καλή σκέψη ή πράξη να εμπνέεται για να είναι παρών στη ζωή. Να προσπαθούμε καθημερινά για να κερδίζουμε το αύριο. Ας κερδίζουμε άξια κάθε αύριο, αυτή είναι η ευχή μου.

Σ’ ευχαριστώ πολύ!

 

#SKG

Βασιλική Νικολή: “Το Balayage είναι η κατάλληλη τεχνική για τη σύγχρονη γυναίκα” @Backstage #SKG

Published

on

Η Vassiliki Nikoli μίλησε στο SKG247.gr για την κομμωτική, το Backstage και φυσικά για το #balayage!

Τι είναι για σένα η κομμωτική;

Η κομμωτική για μένα είναι κομμάτι της καθημερινότητάς μου, κάνω επαγγελματικά το χόμπι μου!

Μίλησε μας για το Backstage!

Το Backstage δημιουργήθηκε για να δώσει στον καλεσμένο μας νότες δημιουργίας και θετικής ενέργειας. Στον σύγχρονο χώρο που δημιουργήσαμε στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (Εγνατίας 77 & Αγίας Σοφίας), η αρμονία των χρωμάτων και η μινιμαλιστική διάθεση της διακόσμησης, μας επιτρέπει να δημιουργούμε χτενίσματα, χρώματα και κουρέματα ταιριαστά στο στυλ και τις ανάγκες όλων. ΤΟ BACKSTAGE ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ!

Ειδικεύεστε στο #balayage! Μίλησέ μας γι’ αυτή την τεχνική.

Οι συνεργάτες μου και εγώ είμαστε εξειδικευμένοι σε ό,τι αφορά την περιποίηση μαλλιών. Το balayage είναι η κατάλληλη τεχνική για την σύγχρονη γυναίκα, η οποία θέλει να έχει πάντα περιποιημένα μαλλιά, να είναι στη μόδα και να μην είναι υποχρεωμένη να επισκέπτεται συχνά το κομμωτήριο για χρώμα. Είναι ιδανικό για τις περισσότερες ηλικίες και σχεδόν για όλα τα μήκη (εκτός από τα κοντά μαλλιά).

Με το #balayage Μπορείς πραγματικά να ζωγραφίσεις!

Ποια συμβουλή θα έδινες σε κάποιον για την περιποίηση των μαλλιών του;

Η συμβουλή μου θα ήτανε πως η περιποίηση των μαλλιά σας θα πρέπει να είναι ανάλογη της περιποίησης του προσώπου σας ή του σώματός σας διότι είναι ο καθρέφτης της εμφάνιση σας! Εμπιστευτείτε τον κομμωτή σας και επενδύστε στα μαλλιά σας. Αγαπήστε τα μαλλιά σας και θα σας το ανταποδώσουν!

Ποιες είναι οι φετινές τάσεις στις κομμώσεις;

Η τάση του #2020 είναι οι αφέλειες (κοντές και μακριές) που τονίζουν ιδανικά τα χαρακτηριστικά του προσώπου, τα “pixie” κοντά κουρέματα που δίνουν μοναδικό στυλ και είναι κατάλληλα για τη γυναίκα η οποία έχει ανάγκη την αλλαγή. Επίσης τα “bob hair” είναι κούρεμα με χαρακτήρα και προσωπικότητα, εγώ προσωπικά το τιμώ τα τελευταία χρόνια όποτε το αγαπώ και ιδιαίτερα… Και φυσικά δεν μπορεί να μην δεν είναι τάση τα μακρυά φιλαριστά μαλλιά – Όπου έχουμε αέρα και κίνηση, τονίζουμε με μοναδικό τρόπο την θηλυκότητα μας.

Βέβαια, για μένα τάση είναι ότι μας κάνει να νιώθουμε όμορφα, οπότε δεν είναι απαραίτητο να ακολουθούμε τη μόδα κατά γράμμα αλλά να κάνουμε αυτό που μας αρέσει και αγαπάμε – ανεξάρτητα από το αν είναι μόδα ή όχι! Γιατί όπως βλέπετε η μόδα ανακυκλώνεται, επομένως όλα είναι στη μόδα αρκεί να είναι περιποιημένο και να το αγαπάμε για να μπορούμε να το στηρίζουμε!

 

👍 Facebook & Instagram

📱 2310 233939

Continue Reading

#SKG

Μαρία Στεφάνου: “Όλοι έχουμε τον δικό μας χάρτινο κόσμο…”

Published

on

Λίγες μέρες πριν την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα του νέου της έργου “Ο χάρτινος κόσμος”, η γνωστή δημιουργός και θεατρική παραγωγός, Μαρία Στεφάνου, μίλησε στο skg247 τόσο για αυτή τη  νέα παράσταση, η ουσία της οποίας άπτεται της καθημερινότητας όλων των ανθρώπων, όσο και για τα επόμενα επαγγελματικά της σχέδια.

Πες μου λίγα λόγια για το νέο σου έργο, «Ο χάρτινος κόσμος»

«Ο χάρτινος κόσμος» έχει θέμα την ουσία της ζωής και την αξία της μοναδικότητας μας. Θα ζωντανέψει μέσα από τις φωνές, τις ερμηνείες και την έκφραση 30 καλλιτεχνών επί σκηνής και της ζωντανής μας ορχήστρας, στο δημοτικό θέατρο Μελίνα Μερκούρη της Καλαμαριάς. Ξεκινάμε 17 Οκτώβρη για 8 βραδινές παραστάσεις κοινού 17,18, 19, 20 Οκτώβρη και 7, 8, 9 και 10 Νοέμβρη. Είμαι χαρούμενη και ευγνώμων για όλη την ομάδα των καλλιτεχνών που έχουν βάλει το λιθαράκι τους ως την τελική ευθεία.

Τι αποτελεί πηγή έμπνευσης σου;

Τα βιώματά μου. Είδα ότι υπήρξα τυφλή και ένιωσα την ανάγκη να εκφράσω τα όσα αναγνώρισα σε μένα. Στην ουσία, το έργο αυτό περιγράφει την πορεία από το «Δεν υπάρχω του νου… στο υπάρχω και την αίσθηση της πραγματικής ζωής».

Νιώθεις ότι μέσα από αυτό καλλιτεχνικά έχεις πάει ένα βήμα παρακάτω;

Αυτό το έργο και όλη η διαδικασία δημιουργίας του με ωρίμασε σαν καλλιτέχνη, σαν άνθρωπο, σαν συντονιστή, σαν παραγωγό, σαν οδηγό και σαν δασκάλα. Μαθαίνω από όλους και απολαμβάνω όλα τα στάδια, δοκιμάζοντας νέες μορφές και τρόπους έκφρασης. Στην ουσία μαθαίνω εμένα περισσότερο μέρα με την ημέρα. Να εκφράζομαι και να εμφανίζομαι. Νοιώθω να πατάω στα πόδια μου κάθε μέρα και πιο γερά. Αρχίζω να είμαι παρούσα και να λέω «Εγώ είμαι εδώ».

Ο χάρτινος κόσμος είναι ο ψεύτικος κόσμος που φτιάχνουμε όλοι με το νου μας;

Είναι όλα τα νομίζω, τα υποθέτω και τα πιστεύω που χτίζουμε σταδιακά μεγαλώνοντας και μας κάνουμε να φεύγουμε απ’ την πραγματική ουσία της ζωής μας, τα θέλω, την ανάγκη και το μου αρέσει μας. Ποιότητες τόσο λεπτές και τρυφερές, πλέον δυσδιάκριτες ανάμεσα απ’ όλα τα  «χαρτιά» που φέρουμε. Ζούσα χρόνια μέσα σε αυτόν τον κόσμο, αρνούμενη να με δω. Τώρα, είναι ώρα να μιλήσω στους ανθρώπους για αυτό τον χάρτινο κόσμο μου, την τρέλα που φέρει και τη μανία να με κάνω κάτι άλλο απ’ αυτό που πραγματικά είμαι… Εξάλλου, όλοι έχουμε το δικό μας χάρτινο κόσμο.

Τι άλλα σχέδια έχεις για φέτος;

Φέτος ανεβάζω για 3η χρονιά την πρώτη μου μουσική δημιουργία, το «Ένα Βήμα Τη Φορά The Musical», με θέμα τη διαδρομή προς την αγάπη εαυτού μέσα απ’ τον δρόμο των συναισθημάτων, στο θέατρο «Αθήναιον» για όλα τα Σάββατα του Νοέμβρη στις 17.00μμ. Παράλληλα, επανακυκλοφορώ το ομώνυμο βιβλίο μου Ένα Βήμα Τη  Φορά, που εξάντλησε ήδη την 1η του χιλιάδα και ετοιμάζω νέες συνεργασίες και σημεία πώλησης. Είμαι ευγνώμων για τον κόσμο που μας έχει αγκαλιάσει τόσο θερμά και το θέλω μου είναι να συνεχίσουμε μέχρι τα έργα και τα βιβλία μου να απλωθούν σε όλο τον κόσμο και σε όλους όσους τα έχουν ανάγκη.

“Ο χάρτινος κόσμος” της Μαρίας Στεφάνου

Συντελεστές και Συνδημιουργοί

Σκηνοθεσία – Κείμενο – Μουσική Σύνθεση Μαρία Στεφάνου
Χορογραφίες Μαρία Στεφάνου, Ευγενία Ψωμιάδου
Οργάνωση Παραγωγής Χαρίκλεια Μαρή
Μαέστρος & Ενορχήστρωση Κωνσταντίνος Γκιβίσσης
Εναρμονήσεις Κωνσταντίνα Νικίδου
Επιπλέον Συνθέτες Παναγιώτης Καπρίτσιος, Χαρίκλεια Μαρή, Θεοδώρα Καζίδου

Ορχήστρα
Πλήκτρα Κωνσνταντίνος Γκιβίσσης
Πιάνο Κωνσταντίνα Νικίδου
Τύμπανα – Drums Αλέξανδρος Μακατσέλος
Κιθάρα ηλεκτρική & κλασική Γιώργος Τσέλιος
Βιολί Νίκος Κουθούρης
Κόντρα Μπάσο Γιάννης Καμπανταϊδης

Οι Ρόλοι μας
Αξία Χαρίκλεια Μαρή
Νους Αχιλλέας Ελευθεριάδης
Έλλειψη Βιβή Μιτσίτσκα
Λέξη Θεοδώρα Καζίδου
Το 1 Του Φαίνεσθαι Παυλίνα Αμοιρίδου
Το 1 Της Αναγνώρισης Μαριάνθη Παπαλάμπρου
Το Καλό Και Καθώς πρέπει 1 Ανδρομάχη Κοσκερίδου
Το Πλούσιο 1 Παναγιώτης Καπρίτσιος
Μικρό Πλούσιο 1 Γιώργος Βροχίδης
Μικρό Έξυπνο 1 Παναγιώτης Παπαϊωάνου
Ζωή Αριάδνη Ρόδα
Ζυγαριά Σοφία Ιωαννίδου
Περιθωριακός Σταύρος Τάχος

Ηθοποιοί – Τραγουδιστές – Χορευτές – Corus
Ευγενία Ψωμιάδου, Ρεβάζι Κουρουχασβίλη,
Κέλμετ Τζέλο, Ιωάννα Κωστοπούλου, Βαγγέλης Καρακάτσης, Πασχάλης Τερζής

Continue Reading

PEOPLE

Πως εστιατόρια αυξάνουν το πελατολόγιό τους με το messenger marketing!

Published

on

Ο Christos Orphanides μίλησε στο SKG247.gr για το digital marketing, τον τρόπο που δουλεύει και φυσικά για τους στόχους του!

Πως ένα εστιατόριο μπορεί να χρησιμοποιήσει το Facebook και το Messenger πρακτικά για να αυξήσει τα έσοδα του?

Η αύξηση εσόδων οποιασδήποτε επιχείρησης μπορεί να επέλθει με 2 τρόπους:

  1. Αύξηση πελατολογίου.
  2. Αύξηση επαναληψιμότητας επισκέψεων και αγορών του υπάρχοντος πελατολογίου.

Το Facebook και το Messenger είναι απλά τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε για να επιτύχουμε τα πιο πάνω.

Η στρατηγική που ακολουθούμε για να το πετύχουμε είναι η ακόλουθη:

  1. Δημιουργούμε περιεχόμενο για το εστιατόριο, φωτογραφίες και videos τα οποία αναδεικνύουν τα προϊόντα, το χώρο και τις υπηρεσίες του.
  2. Παίρνουμε αυτό το περιεχόμενο και το προβάλουμε σε χιλιάδες άτομα που μένουν κοντά στο εστιατόριο μέσω διαφημίσεων στο Facebook.
  3. Σε όσους είδαν αυτές τις διαφημίσεις και εκδήλωσαν ενδιαφέρον προσφέρουμε ένα δώρο, το οποίο ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο την επιθυμία τους να επισκεφθούν το εστιατόριο. Το δώρο μπορεί να είναι οτιδήποτε, όπως ένα μπουκάλι κρασί ή κάποιο πιάτο από το μενού κοκ.
  4. Για να λάβουν αυτό το δώρο πρέπει να μας δώσουν ένα στοιχείο επικοινωνίας και να συμφωνήσουν να λαμβάνουν κι άλλα δώρα στην πορεία από το εστιατόριο. Το στοιχείο επικοινωνίας που μας δίνουν είναι συνήθως το messenger, κάποιες φορές και το e-mail ή τον αριθμό του κινητού τους.
  5. Αφού έχουν δει το περιεχόμενο μας, έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το εστιατόριο μας, έχουν ένα κίνητρο να το επισκεφθούν και το επισκέπτονται. Έτσι αυξάνουμε το πελατολόγιο του εστιατορίου.
  6. Εφόσον έχουμε πλέον τα στοιχεία επικοινωνίας όλων αυτών των ανθρώπων, τους εγγράφουμε σε πρόγραμμα επιβράβευσης και τους μετατρέπουμε σε πιστούς επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Με αυτή την στρατηγική, προβάλουμε ένα εστιατόριο σε χιλιάδες ανθρώπους τους οποίους από άγνωστους μετατρέπουμε σε πελάτες και κατόπιν σε πιστούς επαναλαμβανόμενους πελάτες ενώ ταυτόχρονα χτίζουμε ένα περιουσιακό στοιχείο marketing, τη λίστα δηλαδή με τα στοιχεία επικοινωνίας όλων αυτών των ανθρώπων.

Ποιο θεωρείς ότι είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Messenger Marketing, έναντι των άλλων Social Media;

Το Messenger Marketing είναι ένα «περιουσιακό στοιχείο – περιουσιακό μάρκετινγκ», για την επιχείρηση το οποίο μπορεί ανά πάσα στιγμή να χρησιμοποιηθεί και να φέρει μαζικά πελάτες. Με το Messenger Marketing ένας εστιάτορας μπορεί να επικοινωνήσει αυτό που θέλει με το πάτημα ενός κουμπιού σε χιλιάδες ανθρώπους οι οποίοι μένουν σε ακτίνα 10 χιλιομέτρων περιμετρικά από το εστιατόριο. Σκεφτείτε πόσο σημαντικό είναι ένα τέτοιο περιουσιακό στοιχείο, και πόσο μεγάλη αξία έχει αφού μπορεί να φέρει μαζικά πελάτες στο εστιατόριο ανά πάσα στιγμή και να δώσει ώθηση στις πωλήσεις του. Το ισχυρό όμως πλεονέκτημα του πιο πάνω τρόπου διαφήμισης είναι ότι ανά πάσα στιγμή το αποτέλεσμα είναι μετρήσιμο, αφού ο εστιάτορας μπορεί να γνωρίζει ακριβώς πόσοι πελάτες ενημερώθηκαν, πόσοι από αυτούς επισκέφθηκαν το εστιατόριο του και πόσες εισπράξεις είχε από την πράξη αυτή.

Το Messenger Marketing είναι κάτι πολύ καινούργιο, όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και για το εξωτερικό. Είναι ένας καινοτόμος και πρωτοποριακός τρόπος διαφήμισης που μπορεί να επιφέρει εξαιρετικά αποτελέσματα εάν κάποιος έχει την τεχνογνωσία να το χρησιμοποιήσει σωστά. Οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα που θα αντιληφθούν αυτό το γεγονός, πιο νωρίς από τις άλλες θα έχουν τεράστιο κέρδος, καθώς όπως έχω προαναφέρει το Messenger Marketing, είναι κάτι καινούργιο όχι μόνο για τα δεδομένα της Ελλάδας αλλά και του εξωτερικού

Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το digital marketing?

Το ψηφιακό marketing σου επιτρέπει να εφαρμόσεις γρήγορα τις ιδέες σου και να έχεις άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα, με λιγότερο κόστος από τα παραδοσιακά μέσα προώθησης. Όλοι πλέον χρησιμοποιούμε πλατφόρμες όπως το Facebοok, το Instagram, το Google, ως μέσα επικοινωνίας με το περιβάλλον μας, οικογενειακό και φιλικό, αλλά και ως μέσα ενημέρωσης και επιμόρφωσης, γεγονός που το καθιστά εξαιρετικό εργαλείο με το οποίο μία επιχείρηση μπορεί να προβληθεί και να επικοινωνήσει με τους καταναλωτές.

Γιατί επέλεξες να εξειδικευτείς στο τομέα της εστίασης?

Ο τομέας της εστίασης στην Ελλάδα θεωρείται ένας μεγάλος κλάδος, με πάρα πολλές προοπτικές. Η συνάντηση φίλων και οικογένειας σε ένα εστιατόριο είναι ένας εποικοδομητικός τρόπος ψυχαγωγίας. Σε διάφορες επισκέψεις μου σε εστιατόρια παρατήρησα πως υπάρχει ένα μεγάλο πρόβλημα στην αγορά. Συγκεκριμένα, παρόλο που πολλά εστιατόρια διαθέτουν ένα εξαιρετικό περιβάλλον και προσφέρουν ποιοτικό φαγητό, δεν επιτυγχάνουν το μεγαλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από άποψης πελατολογίου. Είναι πολύ σημαντικό εάν έχεις κάτι καλό να προσφέρεις, να γνωρίζεις και πως να το διαφημίσεις σωστά.

Τη δυνατότητα αυτή σου την προσφέρει το ψηφιακό μάρκετινγκ. Αυτός ήταν και ο λόγος που αποφάσισα να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο είδος διαφήμισης. Θεωρώ ότι υπάρχουν μεγάλες προοπτικές να βοηθηθούν επιχειρηματίες στον τομέα της εστίασης και να δουν άμεσα, δυναμικά και μετρήσιμα αποτελέσματα.

Ποια είναι η κινητήρια δύναμη που σε ώθησε να ασχοληθείς, με τον τομέα αυτό στην Ελλάδα και δεν διάλεξες το εξωτερικό όπου τα Social Media Marketing είναι πιο διαδεδομένα;

Ζω στην Ελλάδα και θεωρώ ότι σε αυτό τον τομέα η Ελλάδα υστερεί. Το ότι το Social Media Marketing δεν είναι διαδεδομένο στην Ελλάδα και το ότι οι επιχειρήσεις δεν το χρησιμοποιούν στο μέγιστο των δυνατοτήτων που τους προσφέρει για να αναπτυχθούν, είναι κάτι το οποίο είδαμε σαν ευκαιρία για να βοηθήσουμε και να προσφέρουμε λύσεις.

Θέλαμε να είμαστε πρωτοπόροι στην εφαρμογή των πιο σύγχρονων εξειδικευμένων μεθόδων ψηφιακού μάρκετινγκ, όσον αφορά τον κλάδο της εστίασης. Θεωρούμε πως βαδίζουμε θετικά προς αυτή την κατεύθυνση καθώς έχουμε επιφέρει σημαντική ανάπτυξη με μετρήσιμα αποτελέσματα σε όσους μας εμπιστεύτηκαν μέχρι τώρα. Στην παρούσα φάση, στόχος μας είναι να βοηθήσουμε την ελληνική αγορά στο χώρο της εστίασης, χωρίς να αποκλείουμε το ενδεχόμενο και για συνεργασίες στο εξωτερικό. Υπάρχουν ήδη κάποιες προτάσεις οι οποίες και μελετούνται.

Πώς προέκυψε η “Momentum Media”

Η Momentum Media δημιουργήθηκε εδώ και 3 χρόνια. Μελετώντας το αντικείμενο του ψηφιακού μάρκετινγκ διέκρινα την έλλειψη που υπάρχει στην αγορά στον τομέα της εστίασης και αποφάσισα να ξεκινήσω τη δραστηριότητα της εν λόγω εταιρείας, έχοντας ως στόχο να βοηθήσω με την τεχνογνωσία μου εστιατόρια για αύξηση του πελατολογίου τους.

Ποια στοιχεία της προσωπικότητας σου πιστεύεις πώς μπορούν να σε βοηθήσουν να καταξιωθείς;

Το σημαντικότερο από όλα είναι η προσπάθεια αυτοβελτίωσης και συνακόλουθα προσφοράς προς τους πελάτες και συνεργάτες μου. Ο άνθρωπος δεν πρέπει ποτέ να εφησυχάζεται. Η συνεχής μάθηση σε συνδυασμό με επιμονή και υπομονή είναι στοιχεία που μπορούν να με βοηθήσουν στην ανέλιξη μου ως επαγγελματία αλλά και στην εξέλιξη μου γενικότερα ως ανθρώπου.

Ποια είναι η φράση που σε χαρακτηρίζει ως άνθρωπο και ως επαγγελματία;

Πάρα πολλές. Όμως ξεχωρίζω μια. Αυτή που είπε ο Μέγας Αλέξανδρος. Στους γονείς οφείλουμε «το ζην», στους δε διδασκάλους το «ευ ζην». Αυτό δείχνει πόσο ευγνώμων είμαι σίγουρα προς την οικογένεια μου, αλλά και στους ανθρώπους που βρέθηκαν στο δρόμο μου και με βοήθησαν να δω τι πραγματικά με ενδιαφέρει, να μάθω από αυτούς και να εξελίσσομαι καθημερινά σαν επαγγελματίας και σαν άνθρωπος. Είναι σημαντικό να βρεις ανθρώπους που να πιστεύουν σε σένα και να σε καθοδηγούν βοηθώντας σε να γίνεσαι κάθε μέρα και καλύτερος.

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Τα μελλοντικά μου σχέδια είναι η ανάπτυξη στο μέγιστο δυνατό βαθμό της «Μomentum Μedia» της διαφημιστικής εταιρείας που δημιούργησα με πολλή αγάπη, έτσι ώστε μέσα από την τεχνογνωσία και τη συνεχή μάθηση, να μπορούμε να προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες στον κάθε επιχειρηματία για τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Γιατί η επιτυχία και η ικανοποίηση του κάθε πελάτη μας, είναι συνάμα και δική μας.

Contact Christos Orphanides

👍 Facebook

📱 6945694100

Continue Reading

TRENDING

Copyright © 2020 SKG 24|7 Powered by Wordpress.