Connect with us

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

«Εντός χρονοδιαγράμματος η Νέα Τούμπα, έφυγε η επιστολή για τον Άρη»

Published

on

Στο Metropolis 95.5 και την εκπομπή «Στη Σέντρα» φιλοξενήθηκε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας και αναφέρθηκε στη συνάντηση που είχε την Τρίτη (26/5) με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, στην οποία τέθηκαν επί τάπητος τόσο το πρότζεκτ της κατασκευής του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ αλλά και το θέμα της απαγόρευσης μεταγραφών που έχει επιβληθεί στον Άρη από τη FIFA.

Αναλυτικά όσα είπε:

Για το γήπεδο του ΠΑΟΚ: «Το θέμα του γηπέδου του ΠΑΟΚ το έθεσε πρώτος ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Στην πρώτη μας συνάντηση λίγο μετά την εκλογή μου του το είχα θέσει, είχε ενδιαφερθεί και τώρα ασχολείται και το επιβλέπει. Προχωρά το θέμα. Από πλευράς Δήμου, κυβέρνησης και ΠΑΟΚ είμαστε εντός του χρονοδιαγράμματος. Δεν υπάρχει κανείς που να μην κάνει ό,τι μπορεί από την πλευρά του για να επιταχύνει το πρότζεκτ».

Για τον Άρη: «Είναι προχωρημένο το θέμα. Ήδη έφυγε η επιστολή της κυβέρνησης προς τη FIFA ώστε να ενισχύσει και η πλευρά της κυβέρνησης τη θέση του Άρη. Προηγήθηκε η τηλεδιάσκεψη Καρυπίδη, Αρβανίτη με τον Γεραπετρίτη και ό,τι ήταν να γίνει από την πλευρά της κυβέρνησης μετά από αυτή τη συνάντηση έγινε».

Για τον Ηρακλή: «Του έθεσα και το θέμα του Ηρακλή και ανέλαβα να συντάξω ένα μέμο. Μίλησα και με τους ανθρώπους του Ηρακλή, είδαμε πώς μπορεί να επιλυθεί αυτό το θέμα με τον ΓΣ που είναι σε δυσμενή θέση. Με λυπεί αυτή η κατάσταση και θέλουμε να βοηθήσουμε ώστε να μπει ο Ηρακλής σε μια λογική εξυγίανσης. Ο κ. Μητσοτάκης γνώριζε τη δυσκολία που υπάρχει, με χαρά είπε πως θα δεχθεί την εισήγηση του Δήμου. Υπάρχει καλή επαφή και επικοινωνία με την κυβέρνηση. Όποιο αίτημα είναι λογικό και μεταφέρεται σε στέρεη βάση για όλες τις ομάδες θα προχωρήσει. Πρέπει να μπει ο αθλητισμός και οι ομάδες μας σε ήρεμα νερά. Να προχωρήσουμε πάνω στη λογική ώστε να λυθούν τα προβλήματα που υπάρχουν και να προχωρήσουν οι ομάδες σε μια βάση εξυγίανσης».

Για το Μετρό: «Τα πράγματα προχωρούν. Υπάρχει μια δρομολογημένη λύση, υπάρχει η προοπτική και η δέσμευση της κυβέρνησης για ολοκλήρωση του Μετρό τον Απρίλιο του 2023. Τα πολλά προβλήματα είναι πίσω μας. Υπάρχει το θέμα της Βενιζέλου και πιστεύω πως η λύση που δόθηκε ήταν η μοναδική που μπορούσε να δοθεί. Να μην έχουμε πισωγυρίσματα, να μην κολλήσουμε σε ιδεοληψίες και περίεργες ευαισθησίες. Προφανώς θα έχουμε και αρχαία, και Μετρό και μια πόλη σύγχρονη. Όλοι, πλην Λακεδαιμονίων, είμαστε ενωμένοι σε αυτόν τον στόχο. Το 2023 είναι το τέλος της θητείας της δημοτικής αρχής και της κυβέρνησης. Πεδίο δόξης λαμπρόν, λοιπόν, να ασκήσουμε όλη μας την πίεση ώστε μέσα σε αυτά τα χρόνια επιτέλους να αποκτήσουμε και μετρό».

Για τον ΟΑΣΘ: «Χθες συμπληρώθηκε ένας χρόνος από τις περσινές δημοτικές εκλογές. Έλεγα τότε ότι πρώτο θέμα στην ατζέντα μου ήταν ο ΟΑΣΘ. Είπα ότι θα είμαι στο δ.σ. του ΟΑΣΘ, ενώ μέχρι πρότινος ο εκπρόσωπος του Δήμου πήγαινε στα συμβούλια, έλεγε ένα “γεια” και έφευγε. Πιστεύω ότι ως τον Σεπτέμβριο, με τα 130 λεωφορεία του ΚΤΕΛ, τον διαγωνισμό για τη μίσθωση άλλων 180 λεωφορείων και τα 50 λεωφορεία που βρήκε ο Δήμος από τη Λειψία, θα φτάσουμε στα 500. Στη συνέχεια θα σχεδιάσουμε τον νέο ΟΑΣΘ, με ηλεκτρικά λεωφορεία συν τοις άλλους, ώστε με το που εκκαθαριστεί ο αμαρτωλός ΟΑΣΘ που ταλαιπωρεί την πόλη μας εδώ και χρόνια, να υπάρχει ο νέος με τα νέα λεωφορεία. Και έχοντας την προοπτική του Μετρό, μπορούμε να σχεδιάσουμε διαφορετικό ΟΑΣΘ. Με την ύπαρξη του Μετρό δεν θα χρειαζόμαστε 500 λεωφορεία στην πόλη».

Για τους ποδηλατόδρομους: «Ο νόμος που βγήκε για τα τραπεζοκαθίσματα δίνει τη δυνατότητα στους Δήμους με πιο εύκολες διαδικασίες να προχωρήσουν σε ποδηλατόδρομους. Σχεδιάζουμε νέο δίκτυο με τριπλασιασμό των ποδηλατόδρομων, ώστε να δώσουμε στους Θεσσαλονικείς τη δυνατότητα για έναν εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης. Είναι προσωρινό, βέβαια, μέχρι τις 30 Νοεμβρίου, αν συνηθίσει όμως ο Θεσσαλονικιός με το ποδήλατο, μαζί με το Μετρό και τον ΟΑΣΘ θα μπορεί να έχει η πόλη διαφορετικά εναλλακτικά μέσα για να αποκτήσει επιτέλους την εικόνα μιας ευρωπαϊκής μητρόπολης».

ΠΗΓΗ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Έφτασε Θεσσαλονίκη το «Λευκό Βέλος» – Πότε θα γίνει το πρώτο δρομολόγιο

Published

on

Εντός της τελευταίας εβδομάδας του Ιανουαρίου αναμένεται να αρχίσουν οι δυναμικές δοκιμές του «Λευκού Βέλους», του πρώτου από τα πέντε πλήρως ανακατασκευασμένα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το οποίο θα πραγματοποιήσει το πρώτο του δρομολόγιο με επιβάτες στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Αθήνα στις 25 Μαρτίου, ημέρα εορτασμού των 200 ετών από την Επανάσταση του 1821.

Το «Λευκό Βέλος» (ETR 470), που έφτασε στο μηχανοστάσιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη το απόγευμα του Σαββάτου, δύο ημέρες νωρίτερα από την αναμενόμενη άφιξή του, βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε διαδικασία παραλαβής, η οποία θα ακολουθηθεί από στατικές δοκιμές.

Στη συνέχεια, το ETR 470 θα «βγει» στη γραμμή για να γίνουν και οι δυναμικές δοκιμές για την απόδοση του τρένου εν κινήσει, ώστε να πραγματοποιηθούν και οι τελευταίες πιστοποιήσεις.

Η διαδρομή του τρένου από το Σαβιλιάνο στη Θεσσαλονίκη

Το τρένο, που επρόκειτο να φύγει από την Ιταλία για την Ελλάδα στις 4 Ιανουαρίου, ξεκίνησε τελικά από το εργοστάσιο της Alstom στο Σαβιλιάνο της Βόρειας Ιταλίας την περασμένη εβδομάδα, λόγω των έκτακτων συνθηκών που δημιούργησε ο καταστροφικός σεισμός στην Κροατία.

Διέσχισε τέσσερις χώρες -Σλοβενία, Κροατία, Σερβία και Βόρεια Μακεδονία- συρόμενο σε κάθε χώρα από ηλεκτράμαξες και στην Ελλάδα εισήλθε από την Ειδομένη, όπου το παρέλαβε ντιζελάμαξα «Hellas Sprinter» και το μετέφερε στη Θεσσαλονίκη.

Για τη «φιλοξενία» και τη συντήρηση των ETR 470, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δρομολόγησε την εκτεταμένη αναβάθμιση του μηχανοστασίου της στη Θεσσαλονίκη, το οποίο, όπως σχολίασαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στελέχη της εταιρείας, θα είναι ένα από τα πλέον σύγχρονα στην Ευρώπη, όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες (νέος μηχανολογικός εξοπλισμός, έργα πολιτικού μηχανικού κτλ), που βρίσκονται στην τελική φάση.

Επίσης, στο χρονικό διάστημα που μεσολαβεί ώς το παρθενικό δρομολόγιο της 25ης Μαρτίου, θα ολοκληρωθεί και η εκπαίδευση -πάνω στο «Λευκό Βέλος»- των μηχανοδηγών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από στελέχη της FS (Trenitalia).

Το «Λευκό Βέλος» αποτελείται από εννέα βαγόνια, πέντε οικονομικής θέσης, τρία πρώτης και ένα καφέ-εστιατόριο. Αποτελεί, όπως προαναφέρθηκε, μόνο το ένα από τα συνολικά πέντε ETR 470, που ανακατασκευάζονται στην Ιταλία, τα οποία αναμένεται να αφιχθούν σταδιακά στην Ελλάδα μέχρι το φθινόπωρο του 2021.

Θεσσαλονίκη- Αθήνα σε τρεις ώρες κι ένα τέταρτο, όταν ολοκληρωθεί η αναβάθμιση του δικτύου

Κάθε τρένο θα μπορεί να μεταφέρει πάνω από 475 επιβάτες, ενώ, όταν ολοκληρωθεί η προγραμματισμένη αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, θα καλύπτει τη διαδρομή Αθήνα -Θεσσαλονίκη σε τρεις ώρες και ένα τέταρτο, κάνοντας το ταξίδι συντομότερο κατά περίπου 45 λεπτά. Τα ETR 470 μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητες έως 200 χιλιομέτρων την ώρα, αλλά βάσει των συνθηκών στο υπό αναβάθμιση ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, θα κινούνται με 160 χιλιόμετρα.

Πηγή

Continue Reading

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θρίλερ με τη διαθήκη προέδρου ΠΑΕ της Θεσσαλονίκης!

Published

on

Μία υπόθεση με μεγάλο οικονομικό ενδιαφέρον θα απασχολήσει τους προσεχείς μήνες τη Δικαιοσύνη στη Θεσσαλονίκη. Υπόθεση η οποία συγκεντρώνει και κοινωνικό ενδιαφέρον καθώς συζητείται το τελευταίο διάστημα στους επιχειρηματικούς και αθλητικούς κύκλους μιας και πρόκειται για την τύχη της κληρονομιάς ενός πολύ γνωστού επιχειρηματία και ταυτόχρονα αθλητικού παράγοντα και δωρητή μεγάλης ομάδας της πόλης.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr μέσα στο προσεχές δίμηνο πρόκειται να εξελιχθεί στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης η συζήτηση επί της αγωγής την οποία κατέθεσαν συγγενείς του 89χρονου επιχειρηματία ο οποίος απεβίωσε πριν από έναν χρόνο, τον Ιανουάριο του 2020.

Με την αγωγή τους οι συγγενείς του ζητούν να ακυρωθεί ένα σύμφωνο συμβίωσης το οποίο φέρεται να σύναψε ο 89χρονος λίγο πριν από το θάνατό του, παρά τη δυσχερέστατη κατάσταση της υγείας του, καθώς και η διαθήκη την οποία φέρεται να συνέταξε την ίδια μέρα, και με την οποία αφήνει όλα τα περιουσιακά στοιχεία του, εκτιμώμενης αξίας περίπου είκοσι εκατομμυρίων ευρώ, στην 49χρονη με την οποία φέρεται να έκανε το σύμφωνο συμβίωσης.

Ο 89χρονος, πολύ γνωστός επιχειρηματίας του κλάδου της πλεκτοβιομηχανίας και ποδοσφαιρικός παράγοντας ο οποίος ηγήθηκε μεγάλης ομάδας της Θεσσαλονίκης την περίοδο 1984 – 1989, στην οποία δώρησε μάλιστα έκταση ιδιοκτησίας του προκειμένου να κατασκευάσει προπονητικό κέντρο, είχε χάσει τη σύζυγό του περίπου έξι χρόνια πριν από το θάνατό του. Το ζεύγος δεν είχε παιδιά. Μοναδικοί συγγενείς τού επιχειρηματία ήταν τα πέντε ανίψια του, παιδιά του αδελφού και της αδελφής του.

Κατά την αγωγή, στο διάστημα μετά το θάνατο της συζύγου του την καθημερινή φροντίδα του είχε αναλάβει μια 43χρονη τότε, επίσης από το χώρο του αθλητισμού, φυσικοθεραπεύτρια σε άλλον σύλλογο της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην αγωγή, μετά τον θάνατό του, πέρυσι τον Γενάρη, τα ανίψια του, επιχείρησαν να επισκεφθούν το σπίτι του θανόντα στο Πανόραμα, προκειμένου να τακτοποιήσουν διάφορες εκκρεμότητες. Τότε διαπίστωσαν ότι οι κλειδαριές του σπιτιού είχαν αλλάξει. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν τις εργοστασιακές εγκαταστάσεις του εκλιπόντα όπου πληροφορήθηκαν εμβρόντητοι ότι ο θείος τους είχε στο μεταξύ κάνει σύμφωνο συμβίωσης με την 49χρονη, πλέον, φυσικοθεραπεύτρια και επίσης, φέρεται να είχε συντάξει διαθήκη με την οποία την καθιστούσε ως μοναδική κληρονόμο.

Σύμφωνα πάντα με όσα αναφέρονται στην αγωγή η 49χρονη, παρότι είχε παραστεί στην κηδεία του επιχειρηματία, είχε αποκρύψει από τα ανίψια του όσα είχαν συμβεί λίγο πριν από το θάνατό του. Μάλιστα δεν θέλησε καν να εμφανιστεί η ίδια ως συγγενής του, παρότι είχε συνάψει ελάχιστες εβδομάδες πριν, σύμφωνο συμβίωσης μαζί του.

Η εξέλιξη των γεγονότων  

Σύμφωνα με μαρτυρικές καταθέσεις οι οποίες περιέχονται στην ογκώδη δικογραφία, κατά τους τελευταίους μήνες του 89χρονου επιχειρηματία, από το φθινόπωρο του 2019 έως τον Γενάρη του 2020, συνέβησαν τα ακόλουθα:

● Τον Σεπτέμβριο 2019 ο επιχειρηματίας, ο οποίος έπασχε από βαριά ασθένεια, έδωσε εντολή στον λογιστή του να παραδώσει στην οικογενειακή συμβολαιογράφο του όλα τα στοιχεία της περιουσιακής του κατάστασης προκειμένου εκείνη να συντάξει τη διαθήκη του. Μάλιστα, σύμφωνα πάντα με τις μαρτυρικές καταθέσεις, ο 89χρονος εξήγησε στην συμβολαιογράφο ότι προτίθεται να διαμοιράσει την περιουσία του στα ανίψια του.

● Η συνάντηση για την οριστικοποίηση του περιεχομένου της διαθήκης ορίστηκε για λίγες εβδομάδες αργότερα, τον Οκτώβριο. Όμως την τελευταία στιγμή ακυρώθηκε καθώς η υγεία του επιχειρηματία επιδεινώθηκε και χρειάστηκε να νοσηλευτεί επειγόντως σε ιδιωτική κλινική. Εκεί, λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής του κρίθηκε επιβεβλημένο να υποβληθεί σε τραχειοστομία η οποία του προκάλεσε αφωνία.

● Μετά την επιστροφή του στο σπίτι, συναντήθηκε με τη συμβολαιογράφο στα μέσα Δεκεμβρίου προκειμένου να συντάξει τη διαθήκη του. Εκείνη τότε διαπίστωσε ότι δεν ήταν δυνατόν να κάνει διαθήκη καθώς, λόγω της τραχειοστομίας ο επιχειρηματίας δεν μπορούσε να μιλήσει (δεν του είχε τοποθετηθεί η ειδική βαλβίδα). Παράλληλα, λόγω της μεγάλης επιδείνωσης της υγείας του, δεν ήταν σε θέση να συντάξει χειρόγραφη διαθήκη.

● Ωστόσο, την επομένη ημέρα από τη συνάντησή του με τη συμβολαιογράφο, λίγο πριν από τα Χριστούγεννα του 2019 η υγεία του επιχειρηματία επιδεινώθηκε περαιτέρω και χρειάστηκε να νοσηλευτεί, σε άλλη ιδιωτική κλινική. Εκεί, σύμφωνα πάντα με την αγωγή, αμέσως μετά το διήμερο της αργίας των Χριστουγέννων, ο επιχειρηματίας φέρεται να έχει συνάψει σύμφωνο συμβίωσης με την 49χρονη και την ίδια μέρα, να συντάσσει και την επίμαχη διαθήκη.

Όλα αυτά γίνονται παρουσία δύο συμβολαιογράφων και ενός φίλου του επιχειρηματία. Και στα δύο αυτά έγγραφα (σύμφωνο συμβίωσης και διαθήκη) ο 89χρονος, αντί υπογραφής, φέρεται να έχει βάλει με κεφαλαία γράμματα τα αρχικά του ονόματος και του επωνύμου του, τα οποία μάλιστα, συμπίπτουν.

Ψώνια ύψους 200.000 ευρώ  

Σύμφωνα με μαρτυρική κατάθεση, λίγο πριν να ξεκινήσει η μεγάλη περιπέτεια της υγείας του, το φθινόπωρο του 2019, ο επιχειρηματίας φέρεται να είχε αποφασίσει να απομακρύνει την 49χρονη από κοντά του. Αιτία αποτέλεσε η αποκάλυψη ότι η 49χρονη είχε φορτώσει τις πιστωτικές κάρτες του με περίπου 200.000 ευρώ τα οποία αφορούσαν αγορές πρώτων υλών για ταβέρνα την οποία διατηρούσε με συγγενικό της πρόσωπο στη Χαλκιδική. Στην ίδια περιοχή όπου ο 89χρονος διατηρούσε την εξοχική κατοικία του.

Μάλιστα, σύμφωνα πάντα με τις μαρτυρικές καταθέσεις, είχε βρεθεί και ο αντικαταστάτης της, ένας άνθρωπος ο οποίος θα ήταν ο οδηγός του και βοηθός του και παράλληλα, τα ανίψια του αναζητούσαν και μια οικιακή βοηθό για τις δουλειές του σπιτιού. Στο μεταξύ όμως, επήλθε η ραγδαία επιδείνωση της υγείας του και όλα αυτά έμειναν στη μέση.

Τα περιουσιακά στοιχεία  

Σύμφωνα με πληροφορίες τα περιουσιακά στοιχεία τα οποία περιέχονται στην επίμαχη διαθήκη αφορούν ακίνητα (μεγάλο οικόπεδο με διώροφη υπερπολυτελή κατοικία στο Πανόραμα, μεγάλη βιομηχανική εγκατάσταση, εξοχικό στη Χαλκιδική, οικόπεδα, αγροτεμάχια), αυτοκίνητα, μετοχές, αμοιβαία κεφάλαια και φυσικά αρκετά μετρητά. Η συνολική αξία τους εκτιμάται περίπου στα είκοσι εκατομμύρια ευρώ.

Εκτός της αγωγής τα ανίψια του επιχειρηματία έχουν καταθέσει μηνύσεις σε βάρος της 49χρονης, των δύο συμβολαιογράφων και του φίλου του οι οποίοι παρέστησαν στη σύναψη του συμφώνου συμβίωσης και τη σύνταξη της διαθήκης.

Η Voria.gr επικοινώνησε με το δικηγόρο Δημήτρη Παπαδόπουλο – Τσαγιάννη ο οποίος είναι ένας από τους πληρεξούσιους δικηγόρους των ανιψιών του επιχειρηματία, ο οποίος αρνήθηκε να σχολιάσει την υπόθεση. Ωστόσο δηλωσε ότι “τα ανίψια του έχουν πλήρη εμπιστοσύνη στην Δικαιοσύνη και αναμένουν με σεβασμό την αμείλικτη κρίση της καθώς, επειδή ακριβώς όλο το ανωτέρω διάστημα βρίσκονταν καθημερινά στο πλευρό του θείου τους, γνώριζαν πολύ καλά την κατάσταση της υγείας του και την αδυναμία του να συντάξει τις συμβολαιογραφικές πράξεις που φέρεται να συνέταξε”.

Πηγή: voria.gr

Continue Reading

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ