Για σήμερα Δευτέρα 8 Οκτωβρίου έχει προγραμματιστεί το ραντεβού των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, στην Αθήνα. Ο υπουργός δέχτηκε το αίτημα του Συνδικάτου για συνάντηση μετά και τις κινητοποιήσεις της προηγούμενης εβδομάδας. Οι εργαζόμενοι, ύστερα από δύο στάσεις εργασίας και μια 24ωρη απεργία, κατεβαίνουν στο Υπουργείο Υποδομών για… Read More