Posts Tagged κορωνοϊός

Στους 23 οι νεκροί από τον κορωνοϊό στην Ελλάδα

Αυξάνονται οι νεκροί από τον κορωνοϊό και στην Ελλάδα. Πριν από λίγο έγινε γνωστό ότι ακόμη ένα άτομο έχασε τη ζωή του από τον φονικό ιό. Πρόκειται για έναν 46χρονο από την Ξάνθη, ο οποίος είχε και υποκείμενα νοσήματα. Ο άτυχος άνδρας νοσηλευόταν εδώ και αρκετές ημέρες διασωληνωμένος στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης. Υπηρετούσε στο Δ΄… Read More

Τσιόδρας: 22 νεκροί στην Ελλάδα, 821 συνολικά κρούσματα

Μεγαλώνει η λίστα των νεκρών στην Ελλάδα από τον κορωνοϊό. Μετά τον ηλικιωμένο άνδρα στην Ξάνθη, ένας ακόμα έχασε τη ζωή του και πλέον τα θύματα στη χώρα μας είναι 22, όπως ανακοίνωσε ο λοιμωξιολόγος και εκπρόσωπος του Υπουργείου Υγείας, Σωτήρης Τσιόδρας. 78 νέα κρούσματα στη χώρα μας και πλέον το σύνολό τους είναι 821. Οι 53 είναι… Read More

Κορωνοϊός : Οδηγίες του ΕΟΔΥ για την κατ’ οίκον νοσηλεία ασθενών

Οι ασθενείς με ήπια συμπτωματολογία κορονωϊού και χωρίς σοβαρό υποκείμενο νόσημα (πχ καρδιακό/ αναπνευστικό νόσημα, νεφρική ανεπάρκεια, ανοσοκαταστολή) μπορούν να νοσηλευθούν στο σπίτι. Επίσης οι συμπτωματικοί ασθενείς που ολοκλήρωσαν τη νοσηλεία στο νοσοκομείο και λαμβάνουν εξιτήριο μπορεί να συνεχίσουν τη θεραπεία στο σπίτι. Η απόφαση πρέπει να είναι αποτέλεσμα προσεκτικής κλινικής αξιολόγησης και αφού προηγουμένως έχουν εξασφαλιστεί… Read More

Σε δημοπρασία το ιστορικό εισιτήριο του αγώνα Βερόνα – ΠΑΟΚ!

Η Ελλάς Βερόνα συμμετέχει στον αγώνα καταπολέμησης του κορωνοϊού, κάνοντας δημοπρασίες για οικονομική ενίσχυση. Σε μία απ’ αυτές διαθέτει το ιστορικό εισιτήριο του αγώνα Βερόνα – ΠΑΟΚ, που είχε διεξαχθεί το 1985 στο ντεμπούτο της ιταλικής ομάδας στο τότε Κύπελλο Πρωταθλητριών. Στην σχετική ανακοίνωση, μεταξύ άλλων, αναφέρεται: «Η Ελλάς Βερόνα δείχνει την αλληλεγγύη της. Δίνουμε το εισιτήριο… Read More

ΣΥΡΙΖΑ: «Είναι η ώρα της δράσης και της πράξης με γνώμονα τη διασφάλιση της υγείας»

«Δεν είναι η ώρα για μεγάλα λόγια και φανταχτερούς εορτασμούς. Είναι η ώρα της δράσης με γνώμονα τη διασφάλιση της υγείας, της ευημερίας της χώρας μας και του λαού μας», αυτό επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ο ΣΥΡΙΖΑ στο μήνυμά του για την Εθνική Eπέτειο. Αναλυτικά, όπως σημειώνει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης: «Η φετινή επέτειος του… Read More

Η Ελλάδα παρήγγειλε πέντε τόνους χλωροκίνη από την Ινδία!

Το υπουργείο Υγείας και ο ΕΟΦ παρήγγειλαν πέντε τόνους χλωροκίνης από την Ινδία, καθώς σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ΠΟΥ πρόκειται για μία από τις τέσσερις δραστικές ουσίες φαρμάκου που αντιμετωπίζουν τα συμπτώματα τουκορωνοϊού. Η παραγγελία θα φθάσει στηνΕλλάδα από την Ινδία με πτήση cargo της Aegean και θα την παραλάβουν οι ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες προκειμένου να παρασκευάσουν… Read More

Κορωνοϊός: Στους 19 οι νεκροί στην Ελλάδα

Τους 19 έφτασαν οι νεκροί από την πανδημία του κορωνοϊού στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες πρόκειται για μια 86χρονη η οποία άφησε την τελευταία της πνοή το βράδυ της Δευτέρας στο νοσοκομείο «Σωτηρία» στο οποίο και νοσηλευόταν, και έναν 64χρονο που επίσης νοσηλευόταν στο ίδιο νοσοκομείο. Κατά τις ίδιες πληροφορίες η άτυχη γυναίκα είχε υποκείμενα νοσήματα ενώ ο άτυχος άνδρας δεν είχε… Read More

Στα 50 ευρώ το όριο για τις ανέπαφες συναλλαγές με κάρτες λόγω κορωνοϊού

Μία από τις οδηγίες για τον περιορισμό των κρουσμάτων κορωνοϊού, που δόθηκε σε καταναλωτές και επιχειρήσεις, είναι να προτιμάται η ανέπαφη συναλλαγή με κάρτες, έναντι των μετρητών. Η συμβουλή αυτή βασίστηκε σε έρευνες επιστημόνων για τον κορωνοϊό και τον χρόνο «ζωής» του πάνω σε επιφάνειες, όπως και στο χαρτί. Το ζήτημα απασχόλησε και τις ελληνικές τράπεζες… Read More

Χιλιάδες γάντια μιας χρήσης για την Αστυνομία

Έμπρακτη υποστήριξη στην Αστυνομία από την Πολιτεία και την εταιρεία “MEDITRAST” στη δύσκολη περίοδο λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Ο Υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας και Θράκης), κ. Θεόδωρος Καράογλου, παρέδωσε σήμερα στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης 20.000 γάντια μιας χρήσης που θα διατεθούν στο αστυνομικό προσωπικό. Ο Γενικός Αστυνομικός Διευθυντής Θεσσαλονίκης, Υποστράτηγος Λάζαρος Μαυρόπουλος ευχαρίστησε θερμά τον Υφυπουργό και την… Read More

Κορωνοϊός: Το πρώτο πρόστιμο στη Θεσσαλονίκη

Μια γυναίκα αποφάσισε να βγει για τζόγκινγκ στην Θεσσαλονίκη, αλλά ξέχασε να πάρει μαζί της τα απαραίτητα έγγραφα που πιστοποιούν τον σκοπό της μετακίνησής της. Έτσι οι αστυνομικοί της επέβαλαν πρόστιμο 150 ευρώ, με την ίδια να λέει ότι θα κάνει ένσταση. Είναι χαρακτηριστικό ότι από χθες που έχει απαγορευτεί η κυκλοφορία σ΄ όλη την χώρα… Read More