«Χωρίς σταθμό Βενιζέλου δεν θα είχαμε μετρό στη Θεσσαλονίκη»

“Στην ανακοίνωσή μας στη ΔΕΘ είπαμε πως αντί να έχουμε στα τέλη του 2022 αυτό το κολοβό μετρό, μόλις τέσσερις μήνες αργότερα, δηλαδή τον Απρίλιο του 2023 θα έχουμε ολοκληρωμένο το μετρό της Θεσσαλονίκης. Όσοι μιλούν για καθυστέρηση νομίζω ότι καλά θα κάνουν να σταματήσουν πια. Είναι αρκετά τα τέσσερα χρόνια που πέρασαν χωρίς να έχουμε την παραμικρή εξέλιξη στην υπόθεση του σταθμού Βενιζέλου”. Τα παραπάνω δήλωσε μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM” ο βουλευτής ΝΔ Δημήτρης Κούβελας.

Τόνισε δε πως “όταν η προηγούμενη διοίκηση έλεγε πως θα έχουμε μετρό, εννοούσαν ότι θα έχουμε μετρό χωρίς το σταθμό Βενιζέλου. Από την άλλη χωρίς το σταθμό Βενιζέλου το μετρό σταματάει στο σταθμό Αγίας Σοφίας. Δεν μπορούμε λοιπόν να μιλάμε σοβαρά για μετρό στη Θεσσαλονίκη αν αυτό τελειώνει στο σταθμό της Αγίας Σοφίας”.

“Για τα υπόλοιπα έργα του μετρό δεν έχω αντίρρηση ότι παράλληλα κινούνταν τα πράγματα. Όμως χωρίς σταθμό Βενιζέλου δεν θα είχαμε μετρό στη Θεσσαλονίκη. Αυτή είναι η ιστορία. Το λέω με απλά λόγια και να ξέρουν όσοι ετοιμάζονται να κινητοποιήσουν πολίτες, δυνάμεις και αρχαιολόγους και με νέες προσφυγές να επιχειρήσουν να ανατρέψουν τις αποφάσεις του υπουργού πολιτισμού ή του πρωθυπουργού, ότι αυτοί θα βρούνε απέναντί τους τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών της Θεσσαλονίκης. Ανάμεσα σε αυτούς, στην πρώτη γραμμή, θα είμαι κι εγώ. Ζητώ λοιπόν να ρίξουν τους τόνους, να σταματήσουν να αναστατώνουν όλους μας και να πάμε στη λύση και αρχαία και μετρό. Κλείνοντας θέλω να πω πως έχει πάντα σημασία σε ένα μεγάλο δημόσιο έργο και πόσο χρόνο παίρνει για να κατασκευαστεί αλλά και πόσο κοστίζει”, πρόσθεσε ο κ.Κούβελας.

Ερωτηθείς για την εποχή που άνοιξε το θέμα του μετρό στη Θεσσαλονίκη από τον πατέρα του, ο κ.Κούβελας είπε: “Ήταν 33 χρόνια πίσω, όταν ο τότε δήμαρχος της πόλης, Σωτήρης Κούβελας έβαλε με πολύ εμφαντικό τρόπο το μετρό στην ατζέντα της πόλης. Από τότε πέρασαν πολλά χρόνια, πέρασε πολλά και το μετρό, με ευθύνη πολλών. Οι κυβερνήσεις και οι αρμόδιοι υπουργοί και όχι μόνο, είχανε ευθύνες για τις καθυστερήσεις αλλά και άλλοι, όπως κινήσεις πολιτών. Ξέρετε δεν είναι όλοι για το καλό. Κάποιες φορές ξεσηκωνόμαστε με λάθος στόχους, με λάθος πρωτοβουλίες, με καλή πίστη βέβαια, αλλά, εάν δεν είναι για το καλό η δραστηριοποίηση τότε το αποτέλεσμα το πληρώνουν οι πολίτες, το πληρώνουν οι πόλεις”.

Πηγή

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *