Λεωφορείο του ΟΑΣΘ έπεσε σε σταθμευμένα οχήματα, υπέστη εγκεφαλικό ο οδηγός

Αναστάτωση δημιουργήθηκε το πρωί της Τετάρτης (7/11) όταν λεωφορείο του ΟΑΣΘ συγκρούστηκε με σταθμευμένα, ενώ βρισκόταν εν κινήσει στην οδό Μιχαήλ Καλού στην περιοχή του Σιδηροδρομικού Σταθμού.

Ο 54χρονος οδηγός του λεωφορείου υπέστη εγκεφαλικό με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του οχήματος.

Στο σημείο έσπευσε άμεσα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε τον οδηγό στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο.

Από το ατύχημα δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός, ούτε διερχόμενων πολιτών ούτε των επιβατών του λεωφορείου.

Οι τελευταίοι επιβιβάστηκαν σε άλλο λεωφορείο, ώστε να φτάσουν στους προορισμούς τους.

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *