Πάρτυ με φαγητό και ποτό για 4 ώρες στο Καπάνι

Όπως αναφέρουν «Με στόχο την περαιτέρω ανάδειξη του λογοτύπου για το Καπάνι (Αγορά Βλάλη) που δημιουργήθηκε μέσω της πρωτοβουλίας του ΚΕΠΑ – ΑΝΕΜ Φορέας Διαχείρισης Προγραμμάτων σε συνεργασία με το Σύλλογος Επαγγελματιών Ιστορικού Κέντρου – ΣΕΠΙΚ, το Resilient Thessaloniki, το Youthnest, το Creativity Platform και τη bubbllz, στο πλαίσιο του έργου « Design for Europe» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, οι εν λόγω φορείς προσκαλούν όλους τους πολίτες της Θεσσαλονίκης στο μεσημεριανό happening με φαγητό, ποτό και μουσική που διοργανώνουν εντός της αγοράς την Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2016 και ώρες 13:00-17:00

Επιπλέον, όσοι παρευρεθούν, θα έχουν τη δυνατότητα να ανεβάσουν στα social media μια φωτογραφία ή selfie με το νέο λογότυπο της Αγοράς Καπάνι με τη χρήση της καινοτόμας εφαρμογής bubbllz (εφαρμογή για έξυπνα κινητά όπου μέσω web πλατφόρμας, δίνεται η δυνατότητα σε καταστήματα, επιχειρήσεις, οργανωμένες αγορές και brand, να διαφημίζονται στα social media μέσω περιεχομένου που παράγουν οι ίδιοι οι χρήστες) και να συμμετέχουν αυτόματα σε κλήρωση με πλούσια δώρα-προσφορές των επιχειρηματιών της αγοράς!

Ήδη στο πλαίσιο των εορτών οι επισκέπτες της αγοράς Καπάνι είχαν την ευκαιρία να δουν την τοποθέτηση σήμανσης με τη νέα ταυτότητα στις εισόδους και σε κεντρικά σημεία της αγοράς, ενώ περίπου 80.000 σακούλες με το λογότυπο διανεμήθηκαν στα καταστήματα.

Επισημαίνεται ότι η υλοποίηση των συγκεκριμένων ενεργειών προβολής της αγοράς Καπάνι έγινε με τη χρήση της μεθοδολογίας του σχεδιασμού (design) και με την ενεργό συμμετοχή των επαγγελματιών της αγοράς.

Να είστε όλοι εκεί και σίγουροι ότι θα περάσετε καλά.

Σας δίνουμε το “Logo” μας!».

Πηγή:typosthes.gr