Στους 109 οι νεκροί – Πέθανε 76χρονος στο «Σωτηρία»

Μεγαλώνει η λίστα με τα θύματα του κορωνοϊού στην Ελλάδα, καθώς ακόμη ένα άτομο έχασε την άνιση μάχη με τον ιό.

Πρόκειται για έναν 76χρονο άνδρα, ο οποίος τα ξημερώματα άφησε την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο «Σωτηρία», όπου νοσηλευόταν. Ο άνδρας είχε αρτηριακή πίεση.

Ο συνολικός αριθμός των θυμάτων στη χώρα μας ανέρχεται πλέον στους 109 ενώ σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση από το Υπουργείο Υγείας ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 2.224, εκ των οποίων το 56% αφορά άνδρες.

ΠΗΓΗ