Με πρώτο σταθμό τη διεθνή τουριστική έκθεση (ITB) που διεξάγεται στο Βερολίνο από τις 8 έως τις 12 Μαρτίου το made in Thessaloniki FOOD BASKET ξεκινάει το ταξίδι του στο εξωτερικό για να γοητεύσει… ουρανίσκους, με τα μοναδικά τοπικά προϊόντα της Θεσσαλονίκης.
Το Καλάθι των τοπικών προϊόντων της Θεσσαλονίκης παρουσιάστηκε σήμερα στο πλαίσιο του εκθεσιακού διδύμου 26η Detrop και 6η Oenos. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης απονεμήθηκαν οι τίτλοι του “Chef Ambassador” στην Ιωάννα Θεοδωράκη, τον Ανδρέα Κλαυδιανό και τον Νίκο Τζούμα. Κάθε chef θα δημιουργήσει μία συνταγή βασισμένη στα προϊόντα του καλαθιού.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ, οι συνταγές αυτές θα συνοδεύουν το καλάθι και τις εκδηλώσεις γευσιγνωσίας.
«Θέλουμε να προβάλουμε τους σεφ της πόλης μας, οι οποίοι κάνουν εξαιρετική δουλειά», είπε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων του δήμου Θεσσαλονίκης Σπύρος Πέγκας, τονίζοντας ότι πρόκειται για μια ανοιχτή διαδικασία στην οποία μελλοντικά θα προστεθούν και άλλα ονόματα από τον χώρο της Θεσσαλονικιώτικης γαστρονομίας. Στόχος της όλης δράσης, σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο, είναι η ανάδειξη της γαστρονομικής ταυτότητας της Θεσσαλονίκης και η καθιέρωσή της ως γαστρονομικό προορισμό.
Πηγή: voria.gr